vineri, mai 08, 2009

Zdranganele











chiar asa numeam eu aceste minunatii, care nu ar avea voie sa lipseasca din garderoba unei femei! Modeschmuck, am aflat ca se numesc aici, gablontzuri am citit undeva intr-un magazin in Roamania! dar ce importanta are cum se numesc, sint asa de frumoase! va dau o tema de casa, daca ar fi sa aveti ziua voastra, sa pregatiti un party, la care sa purtati o tinuta pe baza de negru, pe care le-ati purta? tema este si pt. Tomi, Mihai, Sebi sau Robert, daca cumva se ratacesc pe aceasta tema feminina, am avut insa incredere de cind ma stiu in bunul gust al barbatilor! cel putin Mircea nu a dat niciodata gres! si sa nu inchei pina nu spun, ca aceste minunatii sint cadoul de ziua mea de la Viorica si le-a gasit pe toate in Bucuresti! bravo Bucuresti!!! astea da, zdranganele, gablontzuri, Modeschmuck! danke schön Viorica!

6 comentarii:

Viorica spunea...

Toate"zdranganelele" tale sunt niste adevarate bijuterii foarte frumoase,de care mi-e mai mare dragul sa vad cu ce fuste,bluze si pantofi le asortezi in fiecare zi cand pleci la praxis.Sa le porti sanatoasa si cu placere si sa iti imbogatesti "colectia" cu multe alte accesorii minunate!

vergi spunea...

@viorica: in parte ai avut tu deja grija si asa cum te cunosc, ai sa ai o noua preocupare, ce si unde sa mai cumperi!!cu rugamintea, sa faci deocamdata pauza, ca ai vazut cu ochii tai ca s-au adunat o gramada!!ceea ce insa nu inseamna ca nu le port cu drag si placere in fiecare zi.Si ma laud zilele astea, ca sint primite de la tine, care la rindul tau le-ai adus din romania!

laura spunea...

Foarte frumoase sint toate,sa le porti cu placere,iar la intrebarea ta,eu zic ca fiecare-n parte se asorteaza la negru dar ultimul model,il prefer pentru o tinuta speciala.De pe acuma un sincer "La multi ani!"

vergi spunea...

@laura: bravo pt.bunul gust, la modelul ala ne opriseram si noi, totusi mai astept sugestii! de fapt de ocazii nu ducem noi lipsa, miine ne ducem la dortmund, fiul unor prieteni isi inaugureaza cabinetul, seara la un grillparty la wesel. Miercuri fiind chiar ziua mea iesim cu personalul din praxis la un restaurant chinezesc, are viorica program nu gluma! lista ramine deschisa!

Anonim spunea...

sa le porti sanatoasa, asteptam sa-i vad pe blog , cum te-ai laudat in ziua in care i-ai primit ca-i pui, de-aia intrebam de ei!
ieri m-am facut si eu cu un gablontz de la barbati-miu:o bratzara cu ardei iutzi rosii!
pun pe blog sa vezi ce frumusetze am purtat ieri la pick-nick!

vergi spunea...

@luminitza: multumesc, o sa ma straduiesc, deocamdata mi-a dat mircea mie durerea lui de git! dar trece ca de fiecare data la mine orice boala, cu ignorieren!!!abia astept sa vad bratara, ideea oricum originala!