marți, ianuarie 20, 2009

Alte vorbe mari



Astazi adaug inca vreo citeva cugetari la cele scrise deja. Imi cer scuze ca nu stiu de cine sint, le-am primit de la pacienti, care stiu ca imi place sa le adun. Au omis sa treaca autorul. Incerc sa fac o traducere cit mai fidela:

Cit de batrin ajungi, sta in mina lui Dumnezeu, cum insa imbatrinesti, sta in mina ta!

Nu am venit pe lume sa fiu asa, cum altora le-ar place sa fiu!

Nici o fiinta nu merita lacrimile tale iar cei care le-ar merita nu te-ar face niciodata sa plingi.

Copiii neiubiti ajung adulti care nu stiu sa iubeasca.

Ai grija de gindurile tale, ele devin vorbe. Ai grija de vorbele tale, ele devin actiuni. Ai grija de actiunile tale, ele devin obisnuinta. Ai grija de obisnuintele tale, ele devin cindva caracterul tau. AI GRIJA DE CARACTERUL TAU, EL DEVINE INTR-O ZI SOARTA TA.

Unde caii nu se descurca, o fac magarii. (Johannes XXIII)

Adaugati si voi citeva la ele, va promit ca le traduc si le adaug pe lista, care sta deasupra mesei mele de lucru.

22 de comentarii:

Anonim spunea...

"Nu exista pranz gratis" - din legile lui Murphy

Anonim spunea...

La ora asta matineala imi vine in minte doar o "vorba maaaaare",pe care candva o vedeam pe afisele tuturor vitrinelor de la CEC si pe care eu n-am putut sa o aplic niciodata:
"Azi la CEC un leu depui,
Maine el va face pui."
(ha,ha,ha!)

Vergi spunea...

@mihai: asta este adevarat si daca ma gindesc bine se poate extinde, eu cel putin am invatat, ca nimic nu exista gratuit, cindva vine si o chitanta.

Vergi spunea...

@viorica: asta e chiar cea mai mare vorba pe care CEC-ul putea sa o inventeze! Ca daca imi aduc bine aminte, din acele cecuri de 5000 de lei , pe care mami si tati cu atita greu le-au adunat, dupa revolutie chiar niste pui au mai ramas! in loc sa se restituie cu valoarea de acum! dar ideea de a economisi e buna!

Anonim spunea...

alergi mult, mananci unt!ti se potriveste de minune-din cartea de proverbe si zicatori "fantana adevarata nu ingheatza niciodata"!

Vergi spunea...

@luminitza: multa intelepciune sta in vorbele astea! cu atit mai mult in ziua de astazi, cind toata existenta noastra se bazeaza doar pe o alergatura, ca eu una incep tot mai des sa ma intreb, unde tot alergam atita si luam si timpul cu noi?

Anonim spunea...

Cadouri colorate primesc doar cei care vad in culori! :)

Anonim spunea...

"Chi va piano,va lontano".
Nu stiu daca am scris corect aceasta"vorba mare",dar ma intreb daca o fi adevarat ca cine merge incet ajunge departe.

Vergi spunea...

@genius: nu cunosteam vorba, dar asa e! deci eu primesc doar cadouri colorate, ca la mine oricum e totul colorat si roz!!!

Vergi spunea...

@viorica: la prima vedere pare absurd, ca cineva sa mearga incet si sa ajunga departe dar se pare, ca asa este. Eu tin minte, cind am venit aici primul lucru spus de o prietena a fost, sa avem rabdare, sa facem pasi mici si unul dupa altul.Sa nu incercam sa sarim vreun pas, ca ne da viata inapoi exact cu pasul ala!rar de tot, cind am facut-o, a fost exact la fel. Asadar o noua vorba, festina lente!!!

Anonim spunea...

"Eimportant sa raminem prieteni cu oamenii cu care am impartit o parte speciala din viata noastra"

"Nu am picioare chiar atit de frumoase,doar ca stiu ce sa fac cu ele"
Marlene Dietrich

Vergi spunea...

@laura: Marlene Dietrich era modesta!! avea picioare foarte frumoase.Si ce e drept a stiut ce sa faca si cu picioarele si cu frumusetea ei! e cu adevarat important , sa nu uitam de prieteni. Scria undeva , un prieten adevarat, face cit 1000 de frati! intrebare insa, unde e prietenul ala adevarat?

Katja - stapana de Athos spunea...

"Lasa mereu in urma ta o usa care se deschide". Acesta este un principiu dupa care imi place sa ma ghidez in relatiile mele cu oamenii pe care-i intalnesc. :)

Vergi spunea...

@katja:mai prins , este cumva si deviza mea. Sa lasi mereu o portita deschisa, nu se stie, cind ai vrea sa intri din nou. De asta nu imi place mie sa ma cert, adica pur si simplu o cearta. Ori te certi de tot, ori ce e asta, citeva vorbe grele, citeva bune si totul e uitat. Mai bine sa nu fie decit cuvinte bune. Cind insa totusi esti obligat sa o faci, e trist de tot.

dulcevasy spunea...

aeru si fraeru nu se termina niciodata

dulcevasy spunea...

prostia umana si universu nu au limite , insa la partea cu universu ma cam indoiesc

dulcevasy spunea...

cei ce spun ca au constynta curata , inseamna ca nu au tinere de minte

dulcevasy spunea...

atunci cand iti ploua in suflet, fati umbrela o bucurie

dulcevasy spunea...

un on aspru nu este un om rau , este ca o cetate cu zidurile foatificate,odata intrat in ea esty protejat

dulcevasy spunea...

pana si cel mai frumao trandafir are tetii

dulcevasy spunea...

daca in viata asta am pierdut ceva inseamna ca nu mi-a trebuyt

Ancu spunea...

Mama tampitilor e mereu gravida. :D