joi, ianuarie 29, 2009

Crema de ananas











dupa cum ati vazut si fara ajutorul meu cu acel jurnal de luni, saptamina se apropie din nou de sfirsit. Asa ca m-am gindit ca macar sa facem din nou un weekend dulce. Astazi, crema de ananas, usor de facut si va asigur , gustoasa!!!




Ingrediente pt. 6 persoane: 1 cutie de ananas, 3/8 l suc de ananas , 80 gr zahar, 1 pachet de pudding de vanilie, 200 gr brinza vaci foarte fina, 1 pachetel vanilie, o cutie de frisca de batut.




Se taie anasul marunt de tot, se pune pe fundul unui vas, de preferinta de sticla.Se amesteca praful de budinca cu zaharul si sucul de ananas ( daca nu mincati foarte dulce , poate fi mai putin zahar, sucul de ananas e cel din conserva, daca nu aveti la dispozitie pt. completare pina la 3/8 , completati cu apa, ramine la fel de parfumat), se da la fiert, pina rezulta o crema densa. Se da la racit, se amesteca cu brinza si frisca bine batuta. Compozitia se toarna peste bucatile de ananas, se da la rece. Se poate decora cu bucatele de ciocolata sau e cazul sa va puneti fantezia la contributie!!!E bine de pregatit cu citeva ore inainte de mincare, in orice caz nu cu o zi inainte. Pofta buna!!!

16 comentarii:

Anonim spunea...

In sfarsit o reteta pe gustul meu, din mai multe puncte de vedere:
-1)se face foarte usor.
-2)nu e prea dulce si e extrem de gustoasa.
Am si "testat-o" si mi-a reusit perfect.Am ornat-o pe marginea castronelelor,tot cu bucati de ananas,iar in mijloc am pus cate o visina din compot.Am si fost felicitata pentru reusita.Cine nu o incearca,nu stie ce pierde!

Anonim spunea...

Da,cine nu incearca nu stie ce pierde!
Foarte adevarat"citatul",deci la treba!
Chiar am s-o fac,mersiVergi.

Anonim spunea...

Bun, bun! Mai Vergi, am impresia ca tu vrei sa ne ingrasi pe-aici ca sa ne dai gata cu talia ta cand vii in Romania! Pai ce treaba e asta? Da-ne si noua un sfat, un secret, o dieta cu rezultate garantate, nu ne aburi pe noi ca mananci toata ziua numai bunatati dintr-astea, ca nu te cred!

Anonim spunea...

A, si Viori, cine te-a felicitat?

Vergi spunea...

@viorica:tu esti adevaratul martor, ca e usor de facut si tare buna!!! nu e un desert greu, parfumat , sa tot maninci din el. Si daca mai e si frumos impodobit, cum ai facut tu, o incintare si pt. ochi.

Vergi spunea...

@laura: chiar adevarat, cine nu o face, nu stie ce pierde.Eu de cind am reteta o tot fac, cind vin musafiri, ca am facut deja experienta, ca nu am dat gres niciodata, a disparut pe loc. Si asta e deja complimentul bucataresei, farfurii golite inseamna succes absolut.

Katja - stapana de Athos spunea...

Minunat! Mi-ai dat o idee geniala pentru week end. Vroiam sa-mi fac o budinca (ce-i drept, din cacao), dar o cotesc spre cea cu ananas. Imi face cu ochiu'! ;)

Vergi spunea...

@medeea: bine ai revenit, se naste deja speranta, ca vei reveni si pe blogul tau, unde te asigur eu esti foarte asteptata. Nu ar fi rau treaba aia cu dieta dar un lucru te asigur, din desertul asta nu ai cum sa te ingrasi! ananasul nu ingrasa, dimpotriva are o multime de calitati, zahar poti pune mai putin, brinza poate fi si cu un procentaj de grasime mai redus, cit despre frisca, o cutie nu se simte. Dar vei fi rasplatita de un gust formidabil, ca sa nu spun, ca se face in timp record.

Anonim spunea...

@medeea:vineri primisem deja reteta prin e-mail de la Vergi si am experimentat-o cu succes sambata la familia "tizei" mele.

Vergi spunea...

@katja: ai sa vezi, ca dupa ce o faci, o sa ai grija sa ai intotdeauna in casa o cutie de ananas si o budinca. Nu se stie niciodata , cine vine si cit ai bate din palme ai un desert laudat in mod precis. Viorica a si primit cununa de lauri!!!

Anonim spunea...

http://retetelemamei.wordpress.com/
Am găsit un blog cu reţete ...
Numai bine, geomarz

Katja - stapana de Athos spunea...

Vergi? Ghici ce am facut azi? Yamiiiiii!

Vergi spunea...

@geomarz: multam de adresa, de tinut minte! sa incerci si crema de ananas, merita.Si tie toate cele bune si la cit mai multe si bune retete!

Vergi spunea...

@katja: tare ma bucur, te-ai convins, ca nu am exagerat cu nimic! sa va fie de bine!!

Anonim spunea...

daca bagi toata compozitia la robot si apoi la frigider dupa care ornezi cu frisca si bucatzele de ciocolata iese cea mai originala retzeta de inghetzata de anananas!

Vergi spunea...

@luminitza: uite o idee formidabila, pe care am sa o aplic cu prima ocazie, fiind eu o inraita mincatoare de inghetata! am sa pun brinza cu mai putina grasime, poate iese mai dietetica, sa nu ma muste constiinta! multam de reteta!