joi, ianuarie 01, 2009

Revelion romanesc in Köln


Gina Patrascu este nu numai o fantastica cintareata de muzica usoara, este impreuna cu sotul ei Stefan Toma sufletul asociatiei culturale romane de aici! asa ca datorita lor nu avem cum uita ca sintem romani, cu atit mai mult in cea mai lunga si frumoasa noapte a anului!




Asa ca si de data asta am raspuns mai bine de 100 de oameni prezent la chemarea lor. A fost un revelion minunat, cu atita voie buna, de nici nu stim, cind s-a facut dimineata. Nu a lipsit traditionalul meniu romanesc, de la porcarii la sarmale cu mamaliguta, de la ciorba de burta la ciorba de potroace sau mititei, totul era pregatit , aici un cuvint de multumire si doamnei Pitis, bucatareasa restaurantului. Nu putea lipsi tombola, eu chiar am cistigat un CD cu Dan Spataru, dar ce nu am avut! pina si perinita la miezul noptii! cit despre neobosita de Gina , a cintat mai fara pauza cintece de petrecere, din repertoriul international, vai de bietele picioare, cit au tropotit! Las mai bine imaginile sa vorbeasca!

Inca o data si din tot sufletul,
LA MULTI ANI 2009,
sa fii un an bun de tot, sa ne aduci sanatate , noroc si numai bucurii!








22 de comentarii:

Anonim spunea...

Sa va fie Noul An,la fel de frumos pe cat sunteti cu totii in minunatele poze postate si sa fiti la fel de veseli si fericiti tot anul,(si nu numai!),pe cat de veseli si fericiti ati intampinat Noul An.
LA MULTI ANI !

Vergi spunea...

@viorica:harnicuta, esti prima in anul asta, care imi raspunzi, tare m-am bucurat! sa te auda Bunul Dumnezeu si sa ne dea in anul asta numai bucurii, sanatate si impliniri. Tu stai pe lista Lui pe primele locuri! La multi ani si tie inca o data!

mamica de Sebastian spunea...

La multi ani si din partea noastra,frumos a.ti petrecut

Anonim spunea...

se vede ca ati petrectu superb!felicitari pentru tzinutele elegante si alura eleganta a purtatorilor:-)
asta-i cea mai buna idee de restaurant in diaspora:restauratul romanesc!mai ales de sarbatori!de-aia noi am si facut masa de restaurant la nunta in unicul restaurant romanesc parizian:pentru meniuri ca-s delicioase si pentru tzuika mai ales!
an nou fericit !!!

Vergi spunea...

@mamica de sebastian: am petrecut cu adevarat foarte frumos! majoritatea erau cunostiinte sau prieteni ai nostri, cu Gina Patrascu sintem oricum prieteni, era cumva o familie mai mare. Plus, ca ce e al romanilor ramine si in lumea mare, adica se ia in serios o petrecere ca aceasta, asa ca a fost o placere pt. ochi sa te uiti la fiecare mesean, ca sa nu spun buna dispozitie generala, era mai mult decit molipsitoare!

@luminitza: chiar asa si este, o petrecere ca aceasta intr-un restaurant romanesc te face efectiv sa uiti, ca esti asa de departe de casa, sa te simti ca si cum nimic nu s-ar fi schimbat din punct de vedere geografic si implicit sufletesc in viata ta. Cit despre romani nu se dezmint, cind e vorba de revelion mai ales pina si mircea isi pune, ce e drept bombanind cravata si costum. Mi-a placut foarte mult si faptul , ca organizatorii au refuzat sa se cinte manele, desi publicul tinar o cerea cu frenezie, s-au tinut tare. A fost muzica pe toate gusturile dar de bun gust.Ai dreptate cu tzuica, la sosire era un coctail de bun sosit, cei mai multi insa au preferat batrina noastra tzuica!

Anonim spunea...

Pozele vorbesc,comentariile mele sint de prisos!
Si totusi,sinteti minunati,se vede ca v-ati simtit bine.
Si la noi a fost bine,am trecut noaptea dintre ani in centru,in piata oerei unde s-a desfasurat un program artistic,au cintat trupa abba99 o formatie suedezo-germana si la final,Jennifer Rash.
A fost minunat,ne-am incalzit si cu vin fiert cu scortisoara,iar focurile de artificiu au fost minunate!

Medeea76 spunea...

Ce frumos... Si cata eleganta... La Multi Ani! intregii familii, de aici si de departe, va pupam cu drag si va dorim un An Nou plin de impliniri!

Vergi spunea...

@laura: e minunat ca mai marii oraselor au inceput sa se gindeasca si la oameni! ma gindesc, ca a fost tare frumos, noi am facut revelionul anul trecut la Berlin, unde pe o distatnta destul de mica erau peste un milion de oameni.A fost asa de bine organizat totul, ca nu te-ai simtit nici macar in pericol cu atita lume in jurul tau! sa va ramina anul la fel de frumos, cum ati intrat in el! la multi ani!

Vergi spunea...

@medeea: da, a fost frumos, elegant, buna dispozitie si un bufet de zile mari! gina patrascu nu s-a dezmintit, a cintat mai tot timpul, ceea ce a facut aproape imposibila sederea la masa! am ris ieri , cind mi-am gasit in masina pantofii de schimb! fiind foarte inalte tocurile la pantofii de gala, imi luasem unii cu toc mai mic, sa fie la nevoie de salvare! am uitat si de pantofi si de picioare, desi am dansat mai tot timpul, pina si dansul nostru favorit, lambada!!!asa ca pe vremuri!!! la multi ani si un an nou frumos de tot!

Katja - stapana de Athos spunea...

La Multi Ani Vergi si un 2009 superb. Frumoase pozele de la Revelion. De ce-mi par cunoscute? Hihihihi, daca atmosfera a fost cel putin ca atunci cand am participat si noi la Revelionul din Koln, inseamna ca v-ati distrat de minune. Mircea ce a castigat la tombola? Mi-a placut sa revad in poze oameni cunoscuti. Cat despre voi, aratati superb, eleganti si fericiti. La Multi Ani!

Vergi spunea...

@katja: nu ati sughitat in noaptea de revelion? ca s-a vorbit de voi si au spus cu totii, ca asa frumos concurs de dans, cum ati facut voi atunci, nu a mai fost! si am fost foarte mindra! au intrebat si de ce nu ati venit si voi, buna intrebare, de ce nu ati venit? de data asta am cistigat doar eu la tombola un CD Dan Spataru si m-am bucurat, inseamna ca am sa cint tot anul!!!! la multi ani!

Anonim spunea...

Un An Nou plin de bucurii si multa sanatate va ureaza cu drag, Administratorul de Blog!

Anonim spunea...

Imaginile postate de tine sunt graitoare, lumea stie sa se distreze pe la voi, de Revelion! Cu dans, cu veselie, cu chef de petrecere! La multi ani inca o data, Vergi, Mircea, Radu si Ute!

Vergi spunea...

@administrator de blog: he, he, am vazut imediat, ca ai citit, scris si ...imbunatatit! mii de multumiri, cred ca am unicul blog cu administrator, ceea ce se si vede la realizarea lui, cind e mai mare nevoie! La multi ani si voua! mai aveam o rugaminte la tine, ai sa afli , cind citesti posta ta de e-mail.

Vergi spunea...

@sorina: sper ca citesti si postarea de azi, ca sa vezi, ca am citit desi cu intirziere rindurile tale. Bine ai venit pe blog si te mai astept. La multi ani!

Vergi spunea...

@mihai: multumesc mult de tot de urari! le-am si trimis in Tirol, la Daufenbach si desigur la etaj lui mircea!!! ca asa ne-am impartit anul asta! copiii se intorc insa miine, plini de bucuria ca nu au scapat un minut de schi, au facut zilnic cam 30 km de coboriri! La multi ani!

Anonim spunea...

Foarte frumoase poze, ma gandesc ce frumoasa petrecere trebuie sa fi fost! La multi ani!

Vergi spunea...

@genius: multumesc de aprecieri, pozele arata exact atmosfera din noaptea de revelion, adica toata lumea bucuroasa, vesela, cu chef de ...chef, chiar daca nu s-a baut peste masura! s-a mincat in schimb, de mi se face foame si acum, cind ma gindesc , la cite bunatati mai erau pe platourile alea! asa ca acum ne cumintim!! La multi ani!

Anonim spunea...

superba imaginea din fruntea blogului!pastreaz-o cat mai mult si zambetul pe buze la fel, tot anul!

Vergi spunea...

@luminitza: sincera sa fiu fogografia exista datorita ..administratorului meu de blog, care a salvat o fotografie cam stearsa.Cit despre zimbet nicio problema, eu zimbesc oricum toata ziua, la praxis, ca asa trebuie , acasa, ca de ce nu?? si mircea are dreptul sa aiba o fata luminoasa si acasa! am sa incerc , sa il pastrez cit mai mult, mami era cea care de fiecare data, cind plingeam , ma certa si spunea, plinsul costa cit risul, nu ai voie sa plingi! de ce sa stie lumea, ca ai probleme? acelasi lucru vi-l doresc si voua, un an plin de voie buna, doar in felul asta dai la o parte orice piedici!

Anonim spunea...

@vergi: Culmea este ca fotografia pe care mi-ai trimis-o prin e-mail era foarte pixelata si intr-adevar nu am folosit-o, in schimb am luat de-aici de pe blog, din arhiva, aceeasi fotografie dar cu rezolutia mult mai buna ;) Are dreptate @lumi, sa-ti pastrezi aceasta excelenta stare de spirit, pt. ca degaja un optimism de-a dreptul molipsitor :)

Vergi spunea...

@administrator de blog: o sa imi dau toata silinta, eu am fost de cind ma stiu intruchiparea optimismului si sper, ca asta nu trece. La fiecare lovitura a vietii am spus, o sa fie bine si chiar bine a fost pina la urma! un pic de rabdare si incredere si totul e bine.Si foarte important, in fiecare zi trebuie sa te bucuri de ceva, de ex.eu azi ma bucur, ca e iarna si multa zapada! si sper, ca tine macar citeva zile!