luni, ianuarie 26, 2009

Jurnalul unei zile de luni...











cred, ca sinteti cu totii de acord, ziua de luni e cea mai grea zi a saptaminei. Asa ca m-am gindit azi sa fac un mic jurnal, comparati-l, cum e la voi? sau te pomenesti ca va place ziua de luni, mergeti cu entuziasm la servici. Eu fac asta de ex. abia de marti!! asadar, ochii la ceas, si nu uita, incepe o saptamina in care pina vineri , ai sa fi tot cu ochii la ceas! 6, 45! ia viteza directia baie, gata arat bine, unde o fi bucataria? se pare, ca inca dorm, asa machiata cum sint!! pe masa asteapta paharul cu suc de portocale, aici un bravo din suflet lui Mircea ca il face, pachetelul cu senviciul e si el gata, of, barbati, acum o sa fiti suparati, dar tot Mircea il face! o jumatate de ora in masina timp pt.mine, ma si gindesc cu ce sa incep. Ajungem, in fata praxisului sta deja primul pacient, intram cu el cu tot. De ce dau cu ochii? de tablita mea, " bitte lächeln" ( va rog zimbiti), soll das ein Witz sein? ( e o gluma? ) dupa care imi aduc aminte, din clipa asta zimbetul pe fata si glasul acela dulce, egal cu cine vorbesti!!! a ajuns asa un reflex, cred ca sint in stare sa zimbesc in praxis si daca m-ar injura cineva!! nu se intimpla, lumea e la fel de dulce ca mine!! cred, ca ii dezarmez cu zimbetul meu. Ma uit pe masa, nu se poate, hirtii, hirtii, cred ca industria de hirtii in Germania e una care nu va da faliment niciodata, criza economica da, dar nu la hirtii! cu privirea asta disperata spre hirtii incepe de fapt ziua, telefoane, pacienti, care s-ar mai si intretine, weiter lächeln, ( zimbeste in continuare!!!) Se face cindva ora 12, fuga acasa, oare de ce mai trebuie sa si mincam?? ochii la ceas , prinzul, o , ti-ai propus sa scrii si pe blog, chiar o fac. Pina se face ora 14, 15 si fuga la praxis!! dupa masa e ca si dimineata, lunea ca martea si celelalte zile, dar lasa ca se face cindva si vineri!!!




Cum e saptamina voastra, pe care zi o iubiti, pe care o uriti?

12 comentarii:

Anonim spunea...

Nota 10 cu plus,pentru aceasta interesanta si placuta "povestioara",pentru excelenta descriere a ceea ce inseamna pentru tine ziua de luni,si in general,zilele de lucru.
Da,ziua de luni a fost si pentru mine(pe vremea cind lucram) cea mai lunga si grea zi de lucru.Nu stiu exact de ce,insa asta era concluzia generala.Acum, ca stau acasa,intr-o binemeritata pensie,am impresia ca,toate zilele sint la fel,sau mai ciudat,am impresia ca mereu e duminica.
Dar...e bine,nu ma plictisesc si e atit de bine cind nu trebuie sa te mai uiti la ceas.

Vergi spunea...

@laura: adevarul este, ca ziua a fost chiar mai stressanta decit am descris-o eu. Dar noi sintem obisnuiti cu ritmul asta de lucru, citeodata in weekend parca imi lipseste agitatia de peste saptamina. Sa ai parte de multi , foarte multi ani de pensie cu bucurii si sanatate! eu mai am niste ani buni de lucrat, asa ca nu imi fac inca planuri, imi visez insa multe calatorii!

Anonim spunea...

Multumesc pentru urari,si eu visez la cit mai multe calatorii si prima va fi in luna mai,cind voi merge la Afro si intentionez sa stau vreo trei luni,timp in care,pe linga rezolvarea actelor(cartea verde)sper sa mai vad si alte orase,si de ce nu...Las Vegas din nou.

Vergi spunea...

@laura: astea da perspective! sint sigura, ca de data asta va fi o sedere mai frumoasa ca oricind, nu mai exista gindul, trebuie sa ma grabesc, ca e gata concediul! asta e frumusetea anilor de pensie, pacat ca nu putem incepe cu ei!! si cam de la 50 de ani in colo sa incepem sa lucram!

Anonim spunea...

Iubesc cel mai mult ziua de miercuri, pt ca daca ea trece, a trecut practic saptamana. Imi mai place si vinerea seara, ca e vreme de vizite pe la cei dragi, mai un patinoar. Iar duminica seara ma apuca deja plansu'... eh

Anonim spunea...

Imi place ziua ziua de vineri ca fiecarui om al muncii, pentru ca vine week-endul. Dar cea mai buna de pe lume e lunea, cand e ziua mea metodica si nu trebuie sa merg la scoala, ci sa-mi fac "lectiile" acasa. Pai, lectii-lectii dar dupa lectii sa tot mergi la schi lunea, nu-i asa? Hehehe! (bine, lasam faptul ca dupa aceea lucrez cate 8 ore pe zi, in fiecare zi si fara pauza de masa, bleah! deh, ce nu face omul sa nu-si imbunatateasca salariul) Voi aveti un program greu, la care se adauga si oboseala drumului dus-intors casa-servici... Dar traiti intr-un spatiu curat si linistit, unde ordinea, seriozitatea si disciplina sunt pe primul plan.

Vergi spunea...

@genius: uite ca la asta nu m-am gindit niciodata, sa imi placa ziua de miercuri!vineri da, e deja weekend! dar ca sa meriti un weekend trebuie sa fie luni, marti, miercuri....Dupa care il savurezi din plin! asa ca mai ca imi vine sa iti spun de azi, miine fiind miercuri, un weekend frumos!!!

Vergi spunea...

@mihai: mai exista zile metodice?? noi aveam un caiet, in care trebuia sa justificam cele 8 ore de munca, desi aveam doar 4 ore pe zi, ca lucram si simbata!!! ce de povesti insiram acolo!! dar ziua de luni libera, e minunat!!! eu ma bucur, cind ramin rar de tot luni dimineata acasa! si cind ai la doi pasi un bazin de inot sau o pirtie de schi, se chiama ca esti un privligegiat. Viata noastra merge in viteza dar e bine si asa. De ex. azi am lucrat pina la 6, am fugit la Düsseldorf cu pachetele, am fugit inapoi la Willich, unde eram invitati intr-un restaurant chinezescla ora 19, 30, am stat pina acum si miine dimineata ghici ce suna la ora 6,45??? e bine insa si asa.

Anonim spunea...

Mie imi plac toate zilele saptamanii in care nu trebuie sa merg la piata si nu trebuie sa fac mancare(ha,ha,ha!).

Vergi spunea...

@viorica: uite o idee pe gustul tuturor gospodinelor! dar cred ca fara iesirile la cumparaturi, ziua nu ar fi chiar asa frumoasa, cit despre facutul mincarii de acord, eu mereu astept acele tablete, care sa inlocuiasca mincarea. Pina la ele insa la cratita cu noi!

Anonim spunea...

de cand cu bebe, e mai greu de delimitat o anumita zi buna de una de lucru!cert e ca le traiesc pe toate din plin ca redescopar lumea cu el!iar randez-vous-urile pt publicarea cartzii sunt in zilele "libere":-))

Vergi spunea...

@luminitza: cu adevarat cu un bebe in casa zilele par la fel, totusi ele sint cele mai pline din toti anii, ptc. e perioada, in care in fiecare clipa descoperi ceva nou la el! abia, ca iti vine sa tii timpul in loc! cit despre acele intilniri legate de carte, iti doresc sa ai cit mai multe si cit mai fructuoase!