vineri, ianuarie 16, 2009

Weekend, Wochenende, sfirsit de saptamina







indiferent cum se numeste, ramine partea cea mai frumoasa a saptaminii!! in sfirsit un pic de timp si... o lista asa de lunga de lucruri de facut! ce conteaza, le facem noi pe toate! ce fac eu la Wochenende?

- dorm mai mult
- rezolv hirtiile adunate peste saptamina si puse pur si simplu pe o masa!!!
- mincam in sfirsit si dimineata impreuna, face Mircea suc de portocale!!!!
- mergem la cumparaturi, abia astept sa se faca miine!
- vin prieteni sau mergem noi la prieteni, in ambele cazuri e la fel de frumos!
- citesc, mi-am pregatit de data asta chiar doua carti, (nu prea groase ce e drept ), una in germana, " Nie wieder arm sein" ( Sa nu mai fi niciodata sarac) si una in romana , "Alternativa Wilt" a lui Tom Sharpe
- saptamina asta un program special, mergem deseara la Essen, cadoul copiilor de Craciun, musicalul " Ich will Spass", ( vreau voie buna )un spectacol de mare succes cu muzica anilor 80.
- deobicei de Wochenende am timp sa mai fac o prajitura sau o mincare mai deosebita, adica una , care ia mai mult timp.Inca nu stiu ce, dar pun poze!
- incerc sa uit macar de data asta de treburile casnice, calcat, spalat, nu fuge treaba, tot eu o fac! si daca o sa o fac luni???

Am pus citeva poze din musical, e foarte frumos, muzica pe gustul nostru, ma bucur de citeva zile deja!

Ce faceti voi de weekend? dati-mi citeva idei, sau pur si simplu povestiti! desi nu dureaza decit doua zile are un mare avantaj, urmatorul este deja in fata usii!!

11 comentarii:

Sebastian Cochinescu spunea...

Deși vreau să dorm mai mult dimineața, nu reușesc. Dacă sar de ora 9-10 mă trezesc mai obosit decât m-am culcat.
Asta îmi doresc în general în weekend, să mă odihnesc.

Anonim spunea...

Ce program frumos si cu adevarat de "weekend bine meritat" aveti,dupa niste zile de munca grele si pline de stres.
Eu,care acum sunt intr-un fel de weekend toata saptamana,ma gandesc mereu,ce pacat ca"pe vremea mea"(in afara ultimilor ani),trebuia sa merg la scoala,(ca toti profesorii de altfel) si sambata cand pentru ca "nu cumva" sa beneficiez de inca o zi libera in afara de duminica,imi era pusa in orar o singura ora.Asta in conditiile in care in primii ani de invatamant faceam naveta la Oltenita,cu un tren care pleca dimineata la ora 6 fara 2 minute din gara Titan si cu putin noroc,(cand nu era tras semnalul de alarma intre statii,asa aiurea),calatoream doua ore.Inca nu stiu precis ce o sa fac in weekendul asta,dar in niciun caz n-am sa stau in casa.
Va doresc un weekend minunat!!!

Vergi spunea...

@sebastian: si totusi odihna ramine in weekend cea mai importanta. Eu ma joc la computer im comparatie cu tine si totusi sint zile in care abia mai imi tin ochii deschisi in fata ecranului! ora 9, dar in functie la ce ora te culci, mi se pare o ora onoarabila, e ora la care ma trezesc eu de ex. in weekend. Exista si odihna activa, asa ca v-o doresc plina de tot!

Vergi spunea...

@viorica: ca mergeau profesorii la scoala era o treaba dar...mergeau si elevii!si cel mai rau era , cind eram obligati sa mergem in Duminica Pastilor, sa facem curat in curtea scolii! scoala , in care am predat multi ani , era lipita de curtea bisericii, si era o adevarata umilinta pt. mine, cind vedeam , cum ies taranii de la biserica, imbracati de duminica si noi munceam ca niste sclavi! asa ca s-a facut ceva bun cu weekendul de doua zile , mai faci ceva si pt. tine fara ochii la ceas. Iti doresc un weekend frumos, tu esti din categoria de oameni, care stiu sa isi umple fiecare minut al zilei si asta e minunat.

Katja - stapana de Athos spunea...

In week end vreau sa ma odihnesc, sa ma plimb prin parc cu Athos, sa fac in mare CAM tot ce vreau, sa am un prograM "la liber", nu "impus"... Hihihi. Cel mai mult, prefer sa o lenevesc alaturi de Sebi!

Anonim spunea...

Weekend? E clar ca toata lumea doarme mai mult! Sambata e buna si pentru treburi gospodaresti (de ex. spalatul rufelor) dar si pentru mici retete (chiar inventii) culinare :) Am inceput weekwndul inca de ieri seara la... patinoar, a si nins un pic. Ceea ce e de invidiat la voi e faptul ca aveti obiceiul de a va vizita sau de a fi vizitati de prieteni. Se-ntampla si pe-aici, dar mai rar. In general oamenii stau in casa, bucurosi ca au scapat de frecusul serviciului, al stressului din timpul saptamanii

Vergi spunea...

@katja: asta si este weekend-ul ideal! mai ales pt. niste oameni ca voi , prinsi toata saptamina de atita munca. Si cred ca cel mai tare se bucura Athos si a inteles si el , ce inseamna weekend! odihna trebuie sa fie pe primul loc, nimeni nu e de fier!

Vergi spunea...

@mihai: din pacate exista si treburile casnice, care nu te iarta dar eu mai sar peste ele mai ales in weekend, am insa avantajul ca de regula sint miercurea libera. Ce frumos , ca ai fost la patinaj, asta da odihna activa. Ma bucur si eu ca la noi a devenit un fel de traditie sa ne vedem din cind in cind cu prietenii, e parca si masa mai festiva si mai buna. Si fiecare din noi mergem cu placere unul la altul.Mai birfim cite un pic de bine, ca noi birfim doar de bine!!!

Vergi spunea...

@administrator de blog: multumesc, ca mi-ai aranjat foaia!!!

Anonim spunea...

la noi s-a mutat wee-kendul la inceputul saptamanii cand are tony zilele libere, de obicei.asa ca in weekend se munceste:-(

Vergi spunea...

@luminitza: bun si asa, important este sa aveti timp doar pt.voi, sa fie citeva zile un pic mai altfel decit acele interminabile zile lucratoare. Avantajul ramine, ca sint si magazinele deschise, nu strica o mica plimbare prin ele. Mie imi place uneori sa ma duc doar de dragul atmsoferei, imi aduc aminte de romanul acela al lui Zola, " La Paradis General", cred ca se numea.