duminică, ianuarie 11, 2009

Premiu


am primit zilele acestea un premiu, care m-a bucurat nespus de mult! multumesc Catalinei pt. frumoasele vorbe de apreciere la adresa blogului meu1 daca temele din el va pun pe ginduri, e minunat!

asa s-a nascut azi dimineata ideea unui premiu pt. cititori, datorita carora de fapt supravietuiesc blogurile noastre! am intitulat premiul Penita de aur si l-as da astazi Vioricai !pt. rindurile frumoase si pline de intelepciune , pe care ni le daruieste noua tuturor. Nu cred ca exista cineva, pt. care Viorica sa nu isi fi luat timp. Si pt. asta ii multumesc mult de tot!

As da premiul si Laurei, in care am descoperit o fiinta sensibila, plina de talent, care la rindul ei urmareste cu drag si atentie blogurile noastre! la cit mai multe colaborari, draga Laura!

11 comentarii:

Anonim spunea...

Dragi bloggeri,
Acest premiu ma onoreaza si ma emotioneaza pana la lacrimi.
In primul rand ii multumesc surorii mele pentru ca a avut initiativa de a-l trece printre renumitele premii acordate pentru merite deosebite,unor persoane care-l merita din plin,cum sunt spre exemplu si eu.
Multumesc invatatoarei mele,ca in clasa intaia cand trebuia sa iau premiul intai cu coronita,in ziua serbarii m-a trecut pe locul doi,dupa ce a primit de la parintii celei carei avea sa-mi ia locul,o sacosa plina cu ceva ce n-am sa stiu niciodata ce,fapt care m-a ambitionat sa fiu mereu pe primul loc din clasa la invatatura si purtare si sa-i arat ca nu-mi pasa de nedreptatea pe care mi-a facut-o si nici de premiile ei,drept care nici nu m-am mai dus la alte serbari de sfarsit de an,ba chiar m-am mutat la alta scoala(cea de muzica) in clasa a patra.
Multumesc parintilor mei pentru educatia aleasa pe care am primit-o de la ei si grija pe care ne-au purtat-o tuturor fratilor si care nu lipseau la nicio sedinta cu parintii,desi de fiecare data auzeau aceleasi cuvinte:"despre copilul dumneavoastra am numai cuvinte de lauda".
Multumesc tuturor bloggerilor,pentru frumoasele,interesantele si bine documentate articole si filme postate,care imi dau ocazia sa le trimit comentarii pe masura.
Nu in ultimul rand,imi multumesc mie pentru cat de desteapta,inteligenta si modesta m-am descoperit a fi.
Lasand gluma la o parte,draga Vergi,iti multumesc pentru premiu!Primeste din partea mea"Premiul pentru cea mai buna sora",pe care ti-l acord cu mult drag.

Vergi spunea...

@viorica:he, he premiul pt. cea mai buna sora il am deja, atirna la noi pe perete! in ce priveste premiul acesta, pe cuvint ca il meriti din plin! adica noi, bloggerii, ca sa folosesc termenul asta nou, scriem , ce ne trece prin cap. In speranta ca cineva va si citi sau si mai important, va si raspunde. Ca fara cititori, ce blog mai e si ala!! si atunci apare o cititoare ca tine, care isi ia foarte in serios rolul, citeste atent, raspunde atent, asa ceva se rasplateste! macar cu un premiu simbolic. Imi pare rau de amintirea ta din clasa a intiia, din pacate fiecare am facut o experienta similara. La noi premianta se numea Dolores, unica fata de doctor in clasele primare. Pe care o uram cu totii, ma refer la premianti. Ne-a razbunat viata si cind a venit o data cu o punga cu 100 de oua, le-a scapat si toate s-au spart!!!mai tirziu a fost unica cred, care a ramas doar cu liceul, tot spre bucuria noastra.

Anonim spunea...

Multumesc mult pentru gindul sincer la adresa mea,insa sa sti ca,premiul meu,este ca va am pe voi acum in casa si in suflet.Tare bine-mi face,ca,prin acest mijloc pot comunica cu voi,imi pot imbogatii spiritul.Voi sinteti cei ce trebuie premiati,voi ce tineti paginile blogului deschis catre lume si impartasiti cu cititorii,ginduri ,idei si tot ce va framinta la un moment dat.Deci va premiez pe toti cu urari de sanatate si putere de munca,fie ca va raspund sau nu.Important e,ca va citesc pe toti din lista!
Cit veti exista,voi fi si eu prin preajma.

Vergi spunea...

@laura: multumesc pt. gindurile bune , ai dreptate, sigur, ca fiecare din noi in parte meritam cite un premiu. Treaba insa este ca degeaba scriem noi, daca nimeni nu citeste si uite asa, sinteti de premiat si voi. Ptc. cititi, ptc.scrieti comentarii frumoase si ptc. de fapt sinteti alaturi de noi. Ce ar fi niste bloggeri fara cititori? sau fara cei care isi iau din timpul lor si lasa cite un comentar! si cind mai sint frumoase, cum sa nu le premiezi? asa ca penita aia de aur vi se cuvine!

Anonim spunea...

P.S.Ai uitat sa scrii in raspunsul pe care mi l-ai dat ca Dolores venise cu acele oua la scoala sa le dea "plocon" invatatoarei,ca sa se mai asigure de un premiu,caci sfanta mita se practica si pe vremea aia.Ei si?La ce i-a ajutat in timp?

Anonim spunea...

Foarte frumoasa si impresionanta ideea cu premiul! Si eu as fi dat acelasi premiu persoanelor deja castigatoare, ba mai mult decat atat, celor care inca nu au fost nominalizati si ar merita-o, cum ar fi de ex. Sebi, fara initiativa caruia eu n-as fi scris absolut niciodata pe un blog :)

Vergi spunea...

@mihai: ai dreptate dar sebi intra la alta categorie!! de profi! aici s-a dat un premiu cititorilor, si a fost meritat din plin. Urmeaza premii pt. bloggeri adevarati, ceea ce nici macar eu, desi scriu, nu ma consider! dar vine ea si ziua aia! nu o sa va ajunga premiile!

Vergi spunea...

@viorica: cred ca ghinionul jantei latine , directia romania a fost coana chirita! ea a inventat plocoanele si cum noi luam tot ce vedem si auzim, de ce nu am fi luat??? asa ca cu plocoane inainte si cu treaba aia cu iaurt si gogosele! ajungi departe!!!!cit despre acea dorli prea departe nu a ajuns cu toate ouale si ce mai ducea la scoala in sacosele alea, de pareau fara fund!

Anonim spunea...

aproape ca -mi pare rau ca aceste comentatoare de exceptize n-au blog unde sa-si afiseze premiul cu mandrie ca la gazeta de perete!

Anonim spunea...

Draga Luminita,sincer vorbind,comentariul tau are valoarea unui PREMIU foarte mare.Multumesc de apreciere!!!

Vergi spunea...

@luminitza: eu sper , ca intr-o zi o sa aiba curajul necesar si o sa aiba blogul lor! pacat, sa nu il aiba, e asa de frumos tot ce scriu! poate le convingem!!!