marți, decembrie 30, 2008

Multumesc


azi mi-am adus aminte de profesorul Benea, profesorul nostru de latina in anii studentiei si de cum ne intreba el la primul curs dupa Revelion, daca ne-am gindit la anul care a trecut si ce am realizat in el! si mi-am adus aminte si de Sebastian, care cindva multumea tuturor celor, care intr-un fel sau altul i-au influentat viata. Si asa s-a nascut ideea unui multumesc acum la fine de an!

Multumesc parintilor mei, care in niste vremuri in care nu stiau , daca mai apuca ei ziua de miine si-au dat ultimul banut pe o luminare la biserica , ca eu sa ma nasc fetita! ceea ce s-a intimplat si sint sigura acum, ca bucuria le-a ramas toata viata!

Multumesc copilului meu, ca ne-a ales de parinti si in felul acesta avem noroc de cel mai bun copil din lume!

Multumesc familiei mele, ca e asa de mare, frumoasa si unita si stim oricind , ca ne putem baza unul pe altul!

Ii multumesc lui Mircea, ca a fost si este de atiti ani alaturi de mine, un adevarat umar tare, de care sa te sprijini la nevoie !

Multumesc soacrei mele anjyu, mama lui Lazi , ca mi-a crescut copilul si in felul acesta am avut parte de o viata de studenta normala, fara grija ca acasa ma asteapta un bebelus! am crescut cu el o data!

Multumesc bunicii lui Lazi, omi, care m-a invatat ca " Ordnung muß sein" si ca o casa ordonata duce si la o viata ordonata!

Multumesc antrenorului meu de canotaj, Tudor Bompa, care m-a invatat, ce important este sportul pt. evolutia unui adolescent , adultul de mai tirziu!

Multumesc profesorului meu de romana, d-l Radasanu, care m-a invatat, ca nimic nu poate fi mai minunat in viata ca cititul unei carti! ocazie cu care ii multumesc si fratelui meu Nicu, ca mi-a pus in mina atitea carti!

Multumesc vietii, care a fost buna cu mine si m-a asezat de la inceput si pina in ziua de azi pe partea insorita a ei!

Si va multumesc voua, tuturor care de citeva luni bune cititi rindurile mele !

La foarte multi ani tuturor, cu multa sanatate si numai bucurii!
Voi cui multumiti?

10 comentarii:

Anonim spunea...

Eu multumesc Bunului Dumnezeu ca a ales pentru mine sa fac parte dintr-o familie mare,frumoasa si unita,de care sunt foarte mîndra!
LA MULTI ANI !

Anonim spunea...

Imi doresc ca in Noul An,sa fim cu totii sanatosi,sa avem parte numai de bucurii si de vesti bune si mai ales,ca o persoana nascuta la sfarsitul razboiului(din cauza caruia,dupa cum ai amintit si tu,parintii nostri nu stiau daca mai apuca ziua de maine),imi doresc sa fie pace si o lume mai buna.

Anonim spunea...

"Gracias a la vida
que me a dato tanto..."
Spune un minunat cantec al Violetei Parra.
Eu va spun "La multi Ani" din seara asta. Maine am treburi "mari si minunate" in alta parte...

Anonim spunea...

"Gracias a la vida
que me a dato tanto..."
Spune un minunat cantec al Violetei Parra.
Eu va spun "La multi Ani" din seara asta. Maine am treburi "mari si minunate" in alta parte...

Anonim spunea...

multzumesc lui Dumnezeu ca sunt vie,sanatoasa si mi-a daruit un copil sanatos si frumos cu un barbat bun, asa cum mi-am dorit!ii multzumesc si pentru ca am parintzii in viatza sanatosi si fratii si toata familia!la multzi ani tuturor!
multzumesc lu' mami care m-a invatzat sa ma rog la Dumnezeu si azi si nu mai este.multzumesc lui tati care m-a invatat sa merg cu bicicleta si care ma ducea la parcul pionierilor si nu mai este!
multzumesc si eu unui benea care mi-a aratat ce inseamna iubirea adevarata si ura adevarata si linia extrem de fina dintre ele..

Vergi spunea...

@viorica: tu te-ai gindit ca de fiecare data la toata lumea, asa ca fi sigura, ca gindurile tale bune chiar vor aduce o lume mai buna! de familie sintem mindri cu totii si asa vom ramine in mod precis! nimic nu e mai frumos ca si o familie adevarata! La multi ani, sanatate si numai bucurii!

@geomarz: multumesc de urari si tie tot binele din lume! nu stiu, unde esti miine dar daca e ceva ce te face fericita , iti doresc sa gusti din plin aceasta mare bucurie a ta !

@luminita: eu sint sigura ca mami si tati au varsat acum o lacrima de bucurie acolo Sus! si cu aceeasi bucurie se uita la voi si la viata frumoasa , pe care o duceti, la familia minunata, pe care ati intemeiat-o si de care aveti grija ca de ochii din cap! ii multumesc si eu acelui Benea, ca te-a invatat un lucru asa de minunat, cu adevarat nu se stie niciodata , care e linia aceea intre ura si iubire. Ca norocul, ca noi am invatat cu totii de la mami, ca mai ales intr-o familie mai exista suparare dar ura nu! cit despre mine eu nu am fost in stare in viata mea sa urasc pe cineva si sa fi fost neagra de suparare pe cineva, era destul ca persoana sa imi zimbeasca si imi trecea! La multi ani si numai bucurii, sanatate si impliniri!

Anonim spunea...

Multumesc mamei mele ca mi-a dat viata,ca exista si e sprijinul meu moral in fiecare zi!
Multumesc fiicei mele Afrodita ca mi-a dat sens vietii!
Multumesc bunului D-zeu.ca are grija de mine,ca m-a salvat intr-un moment greu al vietii mele,ca ne vegheaza si ne calauzeste in tot ce facem.
Multumesc tuturor care ma "suporta" asa cum sint. Si nu in ultimul rind,multumesc celui ce a inventat netul,caci uite asa v-am rintilnit pe voi toti neamurile mele dragi!
SI:...sa nu o uit pe Vio caci de la ea am adr4esele voastre de blog,multumesc.
La multi ani cu sanatate tuturor cunoscutilor,si nu numai,sa aveti un an mult mai bun cu vise implinite!

Vergi spunea...

@laura: si noi iti multumim tie, ca te-ai lasat ..redescoperita, ca scrii asa de frumos . Fiecare rind al tau merge direct la suflet si asta e minunat! multumesc pt. cit de frumos ai formulat, ceva ce eu ma gindeam de mult sa o spun, si anume, ca la rindul meu multumesc si eu tuturor, ca ma accepta asa cum sint, desi nu intotdeauna e cel mai usor lucru sa o faca! nepotii mei o stiu cel mai bine dar stiu la fel de bine, ca orice fac, orice interventie nedorita poate, e facuta din tot sufletul si cu toata dragostea!La multi ani tie si frumoasei noastre familii ramase in Timisoara, ginduri dragi lui Afro, care a avut curajul sa plece in lumea mare !

Anonim spunea...

Ii multumesc in fiecare zi lui Dumnezeu ca m-a trimis aici, pe Pamant, unde pot vedea si bucuria dar si tristeta; si linistea dar si durerea; si intelepciunea dar si ignoranta; si trufia, zadarnicia, prostia dar si generozitatea, armonia si bunatatea si ca in felul acesta m-a invatat SA FIU. Ii multumesc oricarei persoane dragi care imi daruieste o clipa de bucurie, fie ea cat de mica, pentru a-mi alunga gandurile triste, atunci cand sunt foarte singur. Asa ca, defapt, va multumesc tuturor :)

Vergi spunea...

@mihai: ce frumos ai scris! nu s-ar mai putea adauga nimic la niste ginduri asa de frumoase! din pacate asa e viata, fiecare facem mai devreme sau mai tirziu experienta asta. Eu am invatat in ani sa iau doar ce e frumos si ma bucura, tot ce ma supara dau la o parte cit pot de repede! nu merita sa imi stric eu bucuria,doar ca in viata exista si atitea umbre, ca atita lume ne dezamageste! eu fac asa un fel de cintar, bine-rau, de regula iese invingator bine, si uit raul! asa sa faci si tu. Am de la tine un cintar mititel, dar cintareste bine!!! daca vrei, iti iau si tie unul,sa vezi dupa aia , ce usor mai este!