duminică, decembrie 07, 2008

Sa zimbim din nou!


daca tot incepe o saptamina noua, de ce nu cu un zimbet? asa ca pregatiti-va chiar sa rideti cu hohote!!!
Se intilnesc cindva o frantuzoaica, o englezoaica si o romanca si incep sa discute despre sotii lor si ce ar putea face, sa ii convinga sa le mai ajute la treburile gospodaresti. Asa ca se hotarasc sa poarte o discutie cu sotii, sa le arate cum sa spele, sa calce, sa gateasca, sa duca copiii la scoala, sa faca lectii cu ei, ma rog cam tot ce are o mama si sotie de facut prin casa. La citeva zile se intilnesc din nou si isi povestesc ce au realizat. Atit frantuzoaica cit si englezoaica spun cam acelasi lucru, in prima zi nu am vazut nimic, in a doua zi tot nimic dar in a treia zi a inceput sa se cunoasca contributia lor la treburile casei. La care adauga si romanca, in prima zi nu am vazut nimic, in a doua zi nu am vazut nimic dar in a treia zi am inceput sa vad usor cu ochiul drept!!
Doua blondine se hotarasc sa mearga in padure, ca au auzit ele ca acolo s-ar gasi brazi de Craciun. Umbla ele toata ziua si cindva spre seara spune una din ele obidita rau, hai sa luam un brad , ca impodobiti nu vad niciunul!!!
Ce banc dragut ati mai auzit zilele astea? incepe o saptamina grea de tot pt.mine, cum grele sint cele de la sfirsit de an, macar sa o incep rizind!

12 comentarii:

Anonim spunea...

Un politician vorbea la o intrunire electorala:
Adversarul meu v-a furat pe rupte timp de 4 ani...Dati-mi si mie o sansa!

Vergi spunea...

@laura: chiar am ris! si cred, ca nu e nevoie sa specificam tzara politicianului, toti sint la fel! rau e , ca mereu primesc cite o sansa si nu ramine decit vorba aia, vin ai nostri, pleaca ai vostri!! si invers!!

Anonim spunea...

Situatie: barbatul isi prinde sotia in pat cu altul. Cum reactioneaza?
a)englezul (John): intra, constata, isi cere scuze ca un adevarat gentelman. Din pat sotia: fii bun, inchide si usa!
b)francezul (Jean): vede, e stupefiat, sotia din pat: nu e ceea ce pare... bla bla
c)romanul (Ion): intra, vede... nevasta din pat: Ioaaaaaane, numa' in cap nu da!

Anonim spunea...

Cel mai tare am rîs nu numai la bancurile excelente,ci si vazînd postata poza mea,facuta asta vara la voi,cand incercam costume de carnaval.

Anonim spunea...

-Ce le impiedica pe blonde sa ajunga la facultate?
-Liceul!
-----
-Domnule doctor,zice femeia,disperata,ati uitat ca de trei minute stau cu limba scoasa?
-N-am uitat,dar vreau sa scriu reteta in liniste.

Vergi spunea...

@genius: rid cu pofta la asemenea bancuri dar din pacate trebuie sa recunosc, ca acest fel de bancuri contin o adevarata filozofie, cea a barbatului roman, cam iute de mina, ce e drept!!

@viorica: imi trebuia o poza a cuiva, care ride , a mea am pus-o o data, deci erai la rind si chiar rizi frumos! asa cum am ris eu de bancurile tale! chiar asa, liceul, eu sint insa o blonda cu diploma de bacalaureat si chiar una de facultate!!! sau exceptia intareste regula???cit despre bancul cu doctorul, era cumva stomatolog???ce bine ca Mircea nu scrie retete pt. mine acasa!!!

Anonim spunea...

Hi, hi, hi.
"Da-te, futuieule"
"Ce-ai spus, mami?"
"E un futuie pe caun".
"A, un fluture... Du-te si zi-i si lui tati."
"Tati, tati."
"Da, Tea."
"Te ubesc"...
Din aceeasi categorie, ieri dimineata:
"Ce ciufulita esti..."
"Nu sunt futulita!"
Cristina

Sebastian Cochinescu spunea...

Ah ce-mi place "rubrica" asta a ta... :) Mă binedispune mereu!

Vergi spunea...

@cristina: ce pacat ca nu ai avut cum sa auzi, cu cita pofta am ris de bancurile tale. Eu ma pregateam sa imi incep saptamina vesela, noroc, ca am deschis computerul inca asta seara, asa ca nu numai ca o sa incep frumos miine dar ma duc la culcare astazi rizind!!

Vergi spunea...

@sebastian: nimic mai simplu, o pun mai des!!! dar tu tragi chiulul, unde e bancul tau???si mie imi place, acum chiar vesela ma duc la culcare si uit, ca ma asteapta o saptamina grea de tot!

Anonim spunea...

ce frumoasa e poza cu viorica!asta da decoratziune de bancuri!
uite si bancul meu:
cica criza economica e asa de urata ca femeile se marita din dragoste pe capete (ti l-am mai psus dar n-ai ras, poate razi de data asta)!

Vergi spunea...

@luminitza:am ris si atunci si acum! si incep sa cred, ca pe vremea mea de aia se maritau fetele mai toate din dragoste, ca erau vremurile tare grele!poza cu viorica chiar frumoasa este si ptc. am de gind ca din cind in cind sa mai postez rubrica asta, zimbiti va rog, am sa ii rog pe cititorii mei sa imi trimita cite o poza a lor rizind, sau a copiilor lor si desigur permisiunea sa le public!