luni, decembrie 08, 2008

Multumesc

tuturor, care au zimbit macar, ca sa nu spun ce multumesc am pt. cei care s-au tavalit de ris la citirea bancurilor! dar am si o rugaminte si anume, ptc. am de gind sa postez din cind in cind si bancuri ar fi frumos , daca mi-ati trimite cite o poza a voastra sau a copiilor vostri rizind cu hohote, ca sa o postez si pe ea. De ce poze cu Stan si Bran , cind ridem si noi asa frumos??? adresa: m_g_vanca@yahoo.de ( liniutza intre m g vanca e pusa jos, cred ca nu se vede, ca a fost subliniata adresa toata. Va multumesc

5 comentarii:

Anonim spunea...

O idee foarte interesanta, uite o sa caut si voi trimite! :)

Vergi spunea...

@mihai: multumesc, drept rasplata ca ai fost primuul, la prima editie de bancuri ai sa rizi tu din poza!!!!

Anonim spunea...

Trimitem, trimitem, dupa ce facem selectie. Asteptam cuminti la rand...
Cristina

Anonim spunea...

Ma asez si eu la rind,sa vad ce gasesc,nu prea le am eu cu risul(in poze mai ales)dar o sa caut!

Vergi spunea...

@cristina. trimiteti, trimiteti, aveti prioritate absoluta, ca sinteti cu copii!!abia astept, mai ales ca urmatoarea rubrica va fi foarte privita si de copii!nu zic de ce!!!!

@laura: am si primit si multumesc, nu vei astepta mult, abia astept prima rubrica. Oricum rizi foarte frumos si freza iti sta traznet!