luni, decembrie 01, 2008

La multi ani Romani!




am facut azi o treaba , pe care o fac rar de tot! am cautat in Wikipedia cite ceva despre Romania si am afltat ca : Romania este o republica parlamentara, care se indinde de la Cimpia Panonica la Marea Neagra, si am mai aflat ca numele de Romania vine de la locuitorii ei, romanii. Deci tzara asta e a voastra a tuturor si nu a celor, pe care ieri i-ati votat sau nu! e si a mea si eu una sint foarte mindra, cind oriunde in lume merg, ma laud ca sint din Romania!
Asa ca La multi ani dragi romani, cei din Romania si cei de pretutindeni in lumea asta!

9 comentarii:

Katja - stapana de Athos spunea...

Hehehe, hai La multi ani romane, indiferent pe unde esti prin lume!

Anonim spunea...

Sa stii ca sunt foarte mandru de gestul tau patriotic, atat de frumos si de sincer, de a posta drapelul Romaniei pe blog! Rar mi s-a intamplat sa fiu impresionat de un gest in aparenta mic. Poate numai cand am ascultat-o pe Felicia Filip am mai fost atat de impresionat! Asa ca iti voi urma exemplul! :)
________________
Mihai va invita sa cititi pe blogul sau Desteapta-te, romane!

Anonim spunea...

Eu cand spun"patriot",ma gandesc in primul rand la Mami,care isi iubea tzara si drapelul ei,nespus de mult.Ii dadeau lacrimile de cate ori auzea la televizor cantecul"Noi suntem romani!",iar in vitrina ei cu numeroase bibelouri,pastra cu sfintenie de ani de zile,un mic steguletz tricolor.

Anonim spunea...

Imi place ca esti pe faza,ca esti mereu la zi cu toate!
Gest de apreciat,te felicit si "La multi ani" tie si tuturor romanilor de pretutindeni!

Anonim spunea...

P.S.Dupa ce am expediat comentariul,am intrat pe blogul lui Mihai si m-am bucurat pentru frumoasele cuvinte scrise de el,despre patriotismul adevarat al mamei noastre.
LA MULTI ANI RAMANIA,LA MULTI ANI RAMANI DE PRETUTINDENI!!!

Vergi spunea...

@katja:in primul rind am fost surprinsa sa vad, ca au fost citeva comentarii, ma gindeam ca fiind azi sarbatoare, cine sa se uite pe blog! ca sa nu spun , ca ti-a iesit si o rima draguta de tot! asa ca de acord, la foarte multi ani romane, o sa fie bine de tot intr-o buna zi!

@mihai: adevarul este ca eu nu le prea am cu patriotismul in sensul in care din pacate in ultima vreme tot mai multa lume o are! adica asa ostentativ, cumva pe fata, de parca ar astepta de undeva puncte bune! dar sint desigur mindra, ca sintem romani, imi e ciuda cind aud rele despre Romania, si ma laud de cite ori am ocazia cu atitea lucruri bune din Romania, chiar si faptul de ex. ca atitia doctori romani ocupa aici posturi cheie, sint respectati si admirati!si subliniez de cite ori am ocazia, Romania nu inseamna doar copiii strazi, inseamna zecile de copii cistigatori de olimpiade si concursuri internationale.

@viorica: chiar la mami ma gindeam, cind am scris, rar cineva cu atita dragoste fata de pamintul natal, asa de mindra, ca se tragea din Moigrad, de parca ar fi coborit ea direct de pe Magura, unde cindva era acea cetate dacica!mami era mindra de tot ce insemna Romania, de costumele nationale, de limba romana, de steagul romanesc.De iile pe care mi le facea cadou! si nu a reusit sa inteleaga niciodata, de ce am plecat noi de acasa, dar inteleapta cum era, a respectat asta din prima clipa!asa ca si patriotismul e ceva ce il inveti acasa si nu la lectiile de istorie!

Vergi spunea...

@laura: noi sintem oricum pe faza, ca nu ai sa crezi dar avem si posturi romanesti la televizor. La care e drept eu ma uit mai putin, ca nu am timp nici de cele preferate aici, in schimb ma tine Mircea la curent cu tot ce se intimpla! ca sa nu spun, ca am fost invitati la Bonn de consulul roman dar nu am avut timp sa mergem. Se face in fiecare an o intilnire cu ocazia acestei zile. Placuta ptc. intilnim la sarmale si mamaliguta , plus alte bunatati multi romani, cu care ne vedem rar de tot. Mergem insa pe 19 dec. la un concert de colinzi!

Sebastian Cochinescu spunea...

La mulți ani! :)

Vergi spunea...

@sebastian: si voua pui de romani! ca Romania ramine o tzara frumoasa chiar daca, stii tu vorba noastra!! ca norocul insa ca mai sint si atitia oameni buni in Romania!si de dragul acelor oameni minunati inca o data si din suflet La multi ani!