miercuri, decembrie 03, 2008

Ne pregatim de Craciun











Craciunul ramine cea mai mare sarbatoare a crestinitatii, nasterea lui Isus Cristos, Fiul lui Dumnezeu! Craciunul ramine o mare serbare populara, este sarbatoarea noastra a tuturor, indiferent daca bogat sau sarac. Craciunul ramine cea mai colorata , uneori poate chiar Kitsch sarbatoare,dar asta ii da farmecul! de asta nu imi pot imagina o casa nepregatita de Craciun. E asa de usor sa ne impodobim casele, e parca mai multa bucurie, mai multa veselie in suflete! si Mosul parca ne gaseste mai usor.
De data asta am sa il las pe Mircea sa fie gazda, imi cer scuze , ca nu l-am mai intrebat, daca e voie sa apara pe blog! azi e voie totul!
Ne trebuie asa de putin sa fie casa pregatita de sarbatoare.
- niste luminite la ferestre
- pe masa o coronita de brad cu macar o luminare mare pe ea ( alba sau rosie )
- pina si scaunele se pot impodobi cu niste huse rosii cu un pompon alb in virf
- pe pereti puteti atirna ce aveti la indemina, ingerasi, poze de reclame cu Mos Craciun, chiar poze de ale voastre facute de Craciun
Luati-va timp, o sa iubiti si mai mult Craciunul!



12 comentarii:

mamica de Sebastian spunea...

Foarte frumos ai decorat prin casa.Sa nu-mi spui ca Domnul Mircea si-a dat acordul sa fie pozat:)sau e Mos Craciun in haine civile:)

Vergi spunea...

@mamica de sebastian: mircea nu si-a dat acordul, si nici nu l-am mai intrebat!!! noroc, ca el nu se uita niciodata in internet si daca ar face-o, doar e si el gazda casei, ii sta bine si in rol de ghid! Decoratia noastra poate fi facuta de oricine, cere doar un pic de timp, in rest lucrurile sint mai toate pastrate de la un an la altul. As fi foarte bucuroasa sa se incetateneasca obicesiul si in Romania, ai asa un confort sufletesc , cind vii acasa dupa o zi de munca si dai de atitea podoabe, de stelute la ferestre. Cum am vazut de altfel ca e si la voi.

Anonim spunea...

Ce frumos ati impodobit casa si pe afara si înauntru!Am sa-ti urmez exemplul.

Vergi spunea...

@viorica: ma bucur,ca iti place dar cel mai tare ma bucur, ca o sa o faci si tu!ai sa vezi si singura , cit de prietenoasa este o casa frumos impodobita. Si chiar niste stelute la geamuri nu ar strica, o sa iti urmeze si vecinii exemplul!

Anonim spunea...

Prima poza o surpriza!
Ai decorat minunat prin casa!Sursa de inspiratie.Sint sigura ca fiecare dintre noi"gospodinele" o vom face,cu ce avem la indemina,cu ce ne permitem:Oricum,ideea cu scaunele imbracate imi place mult.Felicitari!

Vergi spunea...

@laura: tot ce am facut eu sta la indemina oricarei gospodine.Scaunele de ex.e nevoie doar de o bucatica de pinza rosie, dai forma spatarului si in virf un motz alb de vata, daca altceva nu ai la indemina. Pe pereti pui ce ai, nu cred, ca exista casa , unde sa nu se fi pastrat macar o reclama de Mos Craciun, se poate taia chiar de pe cutii de ciocolata! in magazine se gasesc in mod precis ingerasi, o farfurie de sticla mai mare ajunge, o luminare mare si in jur crengutze de brad, doua globuri colorate, un ingeras si gata coroana!sint sigura, ca tu cu bunul tau gust si imaginatia ta, ai sa faci o decorare minunata!

Anonim spunea...

Multumesc mult pentru idei,pentru daruirea cu care intreti acest blog.

Vergi spunea...

@Laura: multumesc si eu pt. aprecieri. Adevarul este ca desi nu am timp nici pt.mine , scriu cu drag si daca ar fi sa nu citeasca nimeni rindurile mele! cind insa vad ca sint citite , bucuria e si mai mare.

Anonim spunea...

@vergi:arata foarte frumos!azi e mosh nicolae insa!ti-ai pus ciubotzelele la usha?ai fost cuminte?

Anonim spunea...

In mod "magic" (pt ca tot vin acum Mos Nicolae si Mos Craciun)problemele tale tehnice s-au rezolvat, dupa cum ai vazut :) E minunat ca ne gandim cu totii sa ne impodobim cat mai frumos casele, ceea ce inseamna ca si in sufletele noastre e frumos. Asta inseamna Sarbatorile de iarna! Frumos in suflet, frumos in casa, frumos peste tot!

Vergi spunea...

@luminitza: casa arata cu adevarat asa de frumos, ca mai mare dragul sa ma tot uit prin jurul meu! nu mi-am pus nicio ciubotzica, ca sincera sa fiu, la mine a venit deja Mos Nicolae acum o saptamina! dar tot a stiut, unde imi tin cizmele!! la voi a venit? cred ca anul asta Luca a fost deja constient, ca e ceva deosebit treaba cu pantofiorii sau cizmele!

Vergi spunea...

@mihai:ai dreptate, in perioada asta trebuie sa fie totul frumos de tot! si daca ar fi sa o faci doar pt. tine, asa cum se va intimpla la noi in anul asta! adica ne facem Craciunul cu copiii, ziua de Craciun la prinz la parintii lui Ute dar din pacate cade venitul lor la noi, ptc. a doua zi de Craciun pleaca la schi si nu am vrut sa ii chinui eu cu o vizita, cind abia au timp sa isi faca bagajul. Un pic sint trista, ptc. mie imi place de Craciun casa plina, masa plina, anul asta insa vom fi noi oaspeti peste tot. Asta insa nu m-a impiedecat sa decorez casa si sa coc de trei zile vestitele prajiturele de Craciun. Care vor aparea pe blog saptamina viitoare, cit sa aveti timp sa luati reteta!!!