joi, decembrie 25, 2008

A venit Mos Craciun!!!











lunga asteptare s-a terminat si ptc. am fost cu totii dar chiar toti foarte cuminti a sosit aseara si Mos Craciun! nici macar in Westerwald nu a fost zapada dar cui i-a mai pasat?? important a fost, ca Mosul si-a luat timp ca de fiecare data pt. noi toti, nu ne-a uitat si am redevenit copiii de alta data! eu am fost foarte cuminte, mi-a adus sacul de sanatate dorit si ptc. l-am impartit repede de tot la toata familia , a mai pus multa sanatate si in poseta, pe care de fapt il rugasem sa mi-o aduca!




A fost un Craciun frumos, asa cum se cuvine din mosi , stramosi, cu toata familia adunata la masa de Craciun! cu gindul la toata familia ramasa acasa, la prieteni!




A fost si la voi Mosul? cum a fost? ati fost cuminti, ati primit daruri? chiar daca nu prea e timp de scris zilele astea, poate un pic de timp ramine! Mos Craciun nu o fi auzit de blog dar cum le stie el pe toate, sint sigura, ca va citi cu bucurie , cum a fost la fiecare din voi in cea mai lunga si minunata seara a anului!




Craciun fericit pe mai departe!

19 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur din suflet ca si voi ati avut un Craciun frumos impreuna cu familia si ca semn ca ati fost cu totii tare cuminti,ati primit multe daruri bine meritate.Sa porti sanatoasa poseta.E tare"shic"!
Si eu am primit atat de multe cadouri,ca nu stiu despre care sa scriu primul,asa ca am sa scriu ca cel mai frumos cadou primit au fost urarile frumoase transmise prin SMS-urile si telefoanele primite de la toti cei dragi mie,familie si prieteni.
Craciun fericit!

Vergi spunea...

@viorica: pina la urma asta ramine cel mai important, sa ne fie sufletul plin de bucurie, asa cum se cuvine in seara asta sfinta! si cum te cunosc pe tine , dincolo de darurile primite, cel mai tare te-a bucurat gindul la noi toti!si ma bucur si pt. dupa masa de astazi petrecuta asa de frumos si de traditional! si ca s-a dovedit din nou ca ai fost cuminte si Mosul nu te-a uitat!

Anonim spunea...

Nici nu ma mir ca ai primit atatea daruri! Tu care de felul tau esti cea care daruiesti, cu atata generozitate! Si fotografiile sunt frumoase, cred ca Mosul are si el blog, dar nu-l face public de teama ca o sa-i scrie prea multa lume, asa ca precis se uita si la blogul tau si se bucura in sinea lui!

Vergi spunea...

@mihai: eu am marele avantaj ca am..un administrator de blog si sint sigura, ca i-a recomandat lui Mos Craciun blogul meu!!! asa ca el a citit totul!rau imi pare doar ca banda mea nu se lasa fotgrafiata, dar va inchipuiti si singuri, cit de frumosi si fericiti au fost!si rau imi pare si ca deja vorbim la trecut de Mos Craciun! noroc, ca el nu uita sa vina in fiecare an!

Anonim spunea...

Sa porti cu placere geanta,e frumoasa si sa te bucuri deasemeni de toate darurile primite.
Poze faine,iti doresc sanatate multa si fericire alaturi de cei dragi!

Vergi spunea...

@laura: multumesc de urari! poseta mi-a placut, ca e foarte incapatoare si mai ales ca in numele firmei este si gina! sint convinsa ca si la voi a fost un Mos bun, care a adus si o parte din sacul de sanatate, pe care l-am trimis intregii familii!

Katja - stapana de Athos spunea...

O, cred ca a fost un Craciun minunat. E asa de frumos la Ute si Radu in casa incat n-ai cum sa nu simti spiritul autentic al sarbatorilor. Si asa... zici ca de acum vor iesi pe strada cele doua Gine? :D Abia astept sa va vedem la anu'!

Anonim spunea...

Sarbatorile au fost fericite, cel trecute.
Pentru cele care vin, tot sarbatori fericite !
De la Geomarz impreuna cu imagini a ceva dulce...

http://geomarz.wordpress.com/2008/12/27/niste-imaginipentru-vergi/

La multi ani pentru revelionul care vine !!!
Va spun acum pentru ca atunci nu voi fi acasa si nu voi avea posibilitatea comunicarii.
Inca odata, la multi ani!

Vergi spunea...

@katja: casa ramine cu adevarat cea mai frumoasa vazuta vreodata, poate si unde are atita alb si sticla in ea!! te simti cumva liber in ea, unde te uiti cu ochii dai de dealuri ! cit despre Craciun a fost la fel de frumos ca al vostru, din fericire ca si povestea cu haina face omul! oamenii fac Craciunul si unde e o familie frumoasa , totul ia stralucire! am si plimbat geanta cu placere in prima zi la Düsseldorf, unde ca un facut am vazut citeva si la alte femei,deci nu am fost doar eu cuminte!!!nu ai scris ,ce ti-a adus Mosul!!!!

Vergi spunea...

@geomarz: multumesc din suflet pt. urari! si voua tot binele din lume, zile frumoase si un An Nou 2009 bun de tot! sint sigura,ca va fi bun de tot, eu am o mica superstitie, si viata mi-a intarit-o, anii fara sot sint cei mai buni!! am sa ma uit imediat pe adresa si revin cu impresii!

Vergi spunea...

@geomarz: wow!!! astia da cozonaci, numai ca asta se numeste sabotaj!!! luni era la rind o reteta de cozonac, insotita desigur de poze, acum cu minunea de cozonaci facuti de tine, nu prea mai am curajul sa ii pun! am sa ii pun, ptc. reteta e cu adevarat foarte simpla. Mi-am permis, sa citesc un pic si din ce ai mai scris dar iti dai seama, ce respect m-a lovit vazind tema!!! mult prea grea pt. o absolventa de filologie dar fascinanta!minunat mi se pare, ca mai gasesti timp pt.lucruri asa lumesti, cum ar veni!!felicitari!

Katja - stapana de Athos spunea...

Ei, pentru ca am fost tare cuminte tot anul, Mosu' mi-a adus o frumusete de iPhone, alb ca omatul care acum se asterne peste Bucuresti!

INCERTITUDINI spunea...

Craciunul a trecut, iar cerul abia acum isi revarsa darul alb, cu mare economie, ca , vorba tuturor, este criza- o fi si pe acolo, de unde vine ea.
Mi-am permis sa va scriu, pentru ca aseara am primit un comentariu interesant, iar apoi , citind, am descoperit ca suntem tize; ma cheama Gina.
Va urez un an plin de sanatate si multe , multe bucurii.

Vergi spunea...

@floare albastra: bine ai venit pe blogul meu, m-au bucurat rindurile tale! si gindul , ca inca cineva citeste rindurile mele! eu rid de fiecare data, cind vad blogul meu, adica aici cind e vorba de o afacere de familie se spune Familienunternehmen! ori blogul meu e un fel de o asemenea ..firma!! si cind mai citeste si cineva din afara familiei, e mai bine decit bine primit in rindul nostru! Sarbatori foarte fericite pe mai departe!multumesc mult de tot pt. urari.

Vergi spunea...

@katja: asta da cadou, se vede ca tare ai fost cuminte !! asa s-a gindit de fapt si Mosul de aici! ce gust rafinat pe Mos Craciun, alb, culoarea o sa iti stea foarte bine! asa ca la mii de telefonate sa se bucure si ...vodafone!

Medeea76 spunea...

Vergi, ca in fiecare an, Craciunul a fost minunat, in familie, asa cum se cuvine. Ba la noi a sosit si cu "o-ho-ho-ul" de rigoare, spre bucuria tuturor. Sper ca in curand sa fim cu totii sub acelasi brad, cu mic, cu mare, si sa ne bucuram impreuna, asa vor fi si mai multe cadouri, hi, hi.

Anonim spunea...

am postat azi despre craciun, in sfarit un articol, ca peste toate moshul ne-a adus si mobila noua si am tot instalat la ea de cand ne-am intors!cand ai timp il citesti!
foarte dragutz bradul tau si tzinuta plus geanta , nu mai spun!super elegante!
un an nou fericit ca acusi bate la usha!

Vergi spunea...

@medeea: am si vazut poze cu Mosul vostru si mi-a crescut sufletul de bucurie! ma tot repet, niciunde nu e Craciunul asa de frumos ca intr-o casa cu copii! ochii lor povestesc romane! abia astept sa venim in februarie, sa mai serbam un Craciun! ca sa te bucuri , nu e niciodata prea tirziu!

Vergi spunea...

@luminita: pozele cu luca mi-au si aratat, cum a fost Craciunul vostru! minunat si micutzul print rasfatat de toata familia! se vede insa treaba, ca si voi ati fost nespus de cuminti! l-ati pus ceva la treaba pe Mos Craciun, sa care la anii lui ditamai mobila!! ma gindesc, ca trebuie sa arate tare frumos, sa pui poze! multumim de urari!