sâmbătă, decembrie 13, 2008

Scrisoare catre Mos Craciun




Nu cred, ca a existat vreun copil, care sa nu fi scris o scrisoarea catre Mos Craciun si sa nu fi asteptat cu sufletul la gura, sa vina seara aia minunata ,in care sa vada, ca Mosul chiar i-a citit scrisoarea. Si sint sigura, ca desi Mos Craciun nu avea cum sa aduca , tot ce era pe lista, tot s-a bucurat copilul si s-a gindit, la anul, o sa isi aduca aminte, acum o fi avut prea multe scrisori. Si sint la fel de sigura, ca nu a existat vreun adult, care sa nu isi fi dorit, sa poata scrie o scrisoare catre Mos Craciun, si daca nu a facut-o, macar cu gindul si tot a scris-o! asa cum o fac eu acum, doar ca eu chiar o scriu!


Draga Mos Craciun, eu sint un om mare dar si oamenii mari sint buni si cuminti si tu nu ii uiti! eu te rog mult de tot sa imi aduci un sac mare de tot plin cu sanatate! te mai rog sa duci un sac la fel de mare copilului meu, lui Ute si intregii mele familii. Stiu, ca e o familie mare dar sint cu totii buni de tot, ai sa gasesti tu saci pt. ei. Te rog sa ne aduci liniste in casa si numai bucurii, sa ne dai putere , sa lucram si pe mai departe inca multi ani! si daca lista mea nu ti se pare prea mare, te rog sa imi aduci o poseta!!! PS am gasit o scrisoare veche , ingalbenita de vreme, scrisa de Raducu si o public cu drag. Asa aratau si scrisorile catre Mos Craciun, mai intii isi dorea ceva, dupa care se interesa cit costa, ca sa fie sigur, ca dorinta poate fi si implinita! ca ii explicam de fiecare data, ca Mosul are foarte multi copii pe lista lui! mariti imaginea si o sa se vada mai bine scrisul.Voi ce i-ati scrie lui Mos Craciun?

14 comentarii:

Medeea76 spunea...

Vaaaaii, ce impresionant!

Anonim spunea...

foarte frumoasa scrisoarea lui radu, se vede treaba ca era precaut, daca se interesa si cat costa!si sa va dea dumnezeu sanatate si un craciun linistit si fericit!
lista mea a fost scurta: un aparat foto!si s-a indeplinit deja:-)
acum urmeaza lista lui luca.noroc ca inca nu poate scrie ca cred ca ar fii plina de firme de ciocolata si telecomande video si telefoane de adultzi adica jucariile lui preferate!
insa cu sigurantza va primi o gramada, mai ales ca din romania a sosit deja o orga de toata frumusetzea de la stramatusa lui viorica si un pachet se pregateshte iar de la matusha cristina!

Anonim spunea...

Draga Mos Craciun,eu doresc sa ne aduci intregii noastre frumoase familii,multa sanatate si fericire.

Anonim spunea...

P.S.Hi,hi!Draga Mos Craciun,noroc ca tu le stii pe toate si stii ca am semnat mai-nainte din greseala cu numele altcuiva.

Sebastian Cochinescu spunea...

Eu când eram mic scriam scrisori către mătușa mea din Germania, nu către Moș Crăciun. :)
Și în general făceam liste cu ceea ce aș fi dorit să-mi trimită. Și îmi trimitea!

Vergi spunea...

@medeea76:chiar impresionant! scrisorile lui raducu le pastrez ca pe ceva scump de tot, ii place si lui sa le vada din cind in cind. De aia , ma tot repet, e asa de frumos, ca ai grija sa nu se piarda nimic din cresterea fetitelor!

@luminita: raducu a fost cred unul din putinii copii, care desi rasfatat cit nu se mai putea, a avut mereu grija sa nu exagereze! si cu asta cistiga, ca era destul sa spuna, nu trebuie sa cumperi, sa ne uitam doar in vitrina, si deja primea la ce se uita! acum cu luca e perioada cea mai frumoasa, adica e prea mic, sa ceara ceva, se va bucura mai ales de brad dar stai cuminte vine si vremea lungilor scrisori!

@frumushica viorica: bun si asa ! Mos Craciun te va asculta, stiu eu precis ca e deja pe drum spre tine!! un pic de rabdare, a si ajuns dar mai un pic de rabdare si lucrurile se pun sub brad.

@sebastian: dragul de tine, ceva mai frumos ca si lista voastra de dorinte nu exista! si cit se putea se implinea cite o dorinta. Matusa se bucura si astazi la gindul, ca ani de zile, cit ati fost mici , nu s-a gindit o data sa nu vina ,desi cu iernile de atunci doar usor nu a fost! ce de aventuri dar ochii vostri bucurosi erau destula rasplata!!

Anonim spunea...

Cum spui si tu,un sac mare de sanatate e tot ce-mi doresc si eu pentru mine si toata familia mea.Nimic nu are valoare mai mare,nimic nu pretuieste mai mult ca sanatatea omului.Daca o ai,esti un om fericit!
Amintiri cum ai tu scrisoarea aceea,sau orice altceva de cind erau copii nostri mici,sint lucruri deasemeni de nepretuit.

Anonim spunea...

Frumoasa scrisoare si pretioasa! Bine ca ai pastrat-o! Ma gandesc cu tristete ca unele amintiri frumoase se estompeaza sau se deformeaza in timp iar uneori, din cine stie ce motive, uitam cu totul ca a existat vreodata Mos Craciun. Ce imi doresc eu, pe bune, de la Mos Craciun? Sa le aduca in primul rand copiilor mei si nepotilor mei daruri multe si frumoase. Niciodata n-am stiut sa spun cu adevarat daca imi doresc un dar anume. Daca s-ar putea darui asa ceva, mi-as dori un sac mare cu sanatate, atat de mare incat sa pot darui din el sanatate, la randul meu, celor dragi. Imi mai doresc sa fim cu totii mai ingaduitori unii cu altii, mai intelepti, mai respectuosi, mai iubitori si mai linistiti. Dupa cum ai observat, nimic din toate acestea nu costa bani. Asa ca sper sa nu fie o scrisoare pentru Mos Craciun prea greu de indeplinit :)

Anonim spunea...

Foarte, da foarte faină scrisoarea, foarte scurt şi cuprinzător şi la obiect!
Eu vreau de la Moşu Căciunu să nu mai existe tensiuni de niciun fel, să nu mai existe lume pusă pe harţă, reproşuri şi orgolii aiurea-n tramvai, cu alte cuvinte linişte. Poate Moşu citeste blogul tău şi dă el volumul mai încet!:)

Vergi spunea...

@laura:asa este, cindva intelegem niste lucruri, care mai ales in copilarie ni se par de la sine inteles.Adica ca nimic nu este mai important ca si sanatatea. Cit despre micile noastre amintiri, eu ii sint recunoscatoare lui mami, care pastra tot, chiar si primul meu guleras de uniforma! sau primele ghetute ale lui raducu. Cu ce trece timpul devin aceste mici amintiri tot mai valoroase.

Vergi spunea...

@mihai: stii cum ar spune mami acum? intelept grait-ai! asa si este, sint atitea lucruri care ne pot face fericiti, fara sa coste nimic, decit sa punem mai mult suflet in tot ce facem! cit despre darul de pret, sanatatea, eu sper din suflet ca raminem cu totii sanatosi, ca ne facem si mai buni, ( buni sintem oricum), mai intelegatori, mai toleranti! inainte imi doream lucruri concrete, si acum de fapt, la poseta nu am renuntat!!!!,, dar pe masura ce trec anii descoperi, ca cel mai important ramine sa fi sanatos, sa ai liniste in suflet si casa! si daca le ai pe astea, esti tare bogat!

Vergi spunea...

@genius: eu sint foarte sigura, ca Mosul va citi blogul meu, ca altfel nu ii spuneam de poseta!!! adevarul este, ca a fost sa fie sa gasesc chiar acum vechea scrisoare a lui raducu si sa ma intorc in timp ! cu multa bucurie, ptc.nimic nu era mai frumos , de cind imi aduc eu aminte, ca seara de Craciun! la inceput ca si copii, apoi ca parinti. Ca si copii a fost nemaipomenit, parintii nostri ne considerau copii si dupa ce ajunseseram niste adolescenti indragostiti si nu aveam voie sa venim acasa decit dupa ce era bradul impodobit! eram pur si simplu trimisi la cinema! mai tirziu listele lui raducu, convingerea lui, ca tot ce isi doreste se va implini, era fantastic! sigur, cindva iti doresti ce ai spus tu, dar de asta avem nevoie tot timpul, nu doar de Craciun! si ne trezim deodata intr-o lume asa de buna , de linistita, ca nici macar in tramvai nu o sa se mai certe nimeni!!

Medeea76 spunea...

Si mie mi-ar placea tare mult sa vad de Sarbatori familia reunita! Intr-o zi stiu ca o sa mi se implineasca visul.

Vergi spunea...

@medeea: in mod precis, sigur nu e posibil de tot, noi nu ne mai intoarcem decit in vizite dar asa macare de o mare sarbatoare sa fim cu totii de la mic la mare!!