joi, decembrie 18, 2008

Ha, ha, ha


sa ridem din nou! a fost o saptamina grea de tot, m-am gindit ca daca o inchei cu un ris sanatos, incepe una frumoasa de tot! chiar asa va fi , daca ar fi sa ma gindesc doar la Mos Craciun!

La frizer. apare un client, caruia ii lipsea o ureche. Intreaba frizerul, ati mai fost aici? nu , raspunde clientul, urechea am pierdut-o intr-un accident!

Bula vine plingind la scoala exact in ziua in care avea o gramada de teme acasa de facut. De ce ai intirziat , intreaba invatoarea? pai am fost atacat si jefuit ! si ce ti-au furat? caietul de teme acasa!!!

Doua blondine stau de vorba, intreaba una, cind e Craciunul? vineri, spune cea intrebata! O , Doamne, sper ca nu e pe 13!!

O blondina frumoasa foc intr-un Porsche, ajunge la un semn de cedarea trecerii. Un individ bate in geam si spune, da-mi si mie o tigara! blondina zice furioasa, doar sa cereti va pricepe si ii arunca un pachet intreg. La citeva minute, acelasi semn de circulatie, aceeasi blondina si desigur acelasi individ. Bate in geam, daca tot mi-ai dat tigari, da-mi si o bricheta. Blondina arunca furioasa bricheta pe geam. Nu trece mult si ati ghicit la acelasi semn blondina si individul. Bate ala din nou in geam, ea furioasa, acum ce mai vrei, tigari ai, bricheta ai! pai spune el, daca imi dai 100 de euro iti spun cum iesi din sensul giratoriu!!

Sint sigura ca ati ris la fel de cu pofta, cum am sa o fac eu miine, citind bancurile voastre de weekend. Un weekend frumos tuturor!!

11 comentarii:

Anonim spunea...

He,he!Ce frumos rîde Raducu in poza!Mi-ai facut o surpriza placuta neasteptata prin postarea ei.
Multumesc pentru ca ne mai descretesti fruntile si pentru urare.

Anonim spunea...

O doamna in Piata Victoriei,se inpiedica si cade.Intimplator,Tariceanu vede faza din masina,opreste si se repede sa o ajute.
-Cum as putea sa va multumesc?,intreaba femeia.
-Votind PNL!
-Ma scuzati....M-am lovit la genunchi,nu la cap!
Un sfirsit de saptamina fericit!

Vergi spunea...

@viorica: am pus poza, ca stiu, ca raducu nu se uita pe blog, ca in rest e verboten sa scrii de ei!! dar poza aia imi aduce aminte, cum il rugasem atunci sa rida, ca venise un fotograf si el a inceput sa rida cu hohote, de nu il mai opream! asa ca ma gindesc ca daca nu hohote de ris vor avea cei ce citesc bancurile, dar macar un zimbet la vederea pozei lui tot vor avea.

Vergi spunea...

@laura: bancurile cu politicienii ramin cele mai reusite! adica dovedesc ca oamenii au simtul umorului si macar fac haz de necaz! am ris la banc, desi ma gindeam, ca o completare , ca desigur doar din masina putea vedea nenea ala accidentul! cum sa umble mariile lor pe jos!

Anonim spunea...

Bine zis,punct ochit,punct lovit.Ai si tu umor!
Si totusi,oare cit de "umani" de sufletisti sint mai marii nostri politicieni sau alte "specimene" sus puse,atunci cind:interesul nu le poarta fesul...?
Un sfirsit de saptamina minunat!

Vergi spunea...

@laura: multumesc de urari, o sa fie frumos, sint sigura! miine e la düsseldorf un spectacol unic pt. un oras de cimpie si anume, cursa de schi (fond )! pe o pirtie facuta din zapada adusa, o sa incercam sa mergem cam la risc, ca am auzit ca deja azi se asteptau in düsseldorf un milion de vizitatori! cit despre politicieni, sa ii lasam in plata Domnului, nu merita sa ne racim gurile! si voua un weekend frumos!

Medeea76 spunea...

Vergi, ala cu blondele e tare de tot. Din pacate, la capitolul bancuri stau tare prost, insa pot sa-ti povestesc ultimele perle ale Teei: iepurasul din cantecel s-a ascuns intr-o "fufa", iar gaina are "pulishoi"...

Vergi spunea...

@laura: ptc. eu sint o blonda facuta, imi da mina sa tot spun bancuri cu blondele! adevarul este, ca eu tot le banuiesc ca isi fac singure bancurile, ptc. nimeni altcineva nu ar putea stii cum... funcitioneaza capul unei blonde!! cit despre voi, avantaj, cu tea in casa nu va mai trebuie colectie de bancuri, ma gindesc, ca nu exista zi fara citeva perle!

Anonim spunea...

hahahah!sa stii ca apropos de blonde, am facut un pantalon cu un desen care le spala de "rushine"!e o blonda care joaca sah!l-ai vazut pe pirate?

Vergi spunea...

@luminitza: nu am apucat sa ma uit dar ideea e brilianta!! blondine ( adevarate )jucind shach!!!un spectacol mare de tot!!! dar nu se stie niciodata, de ce e in stare o blondina!

Vergi spunea...

@medeea: recitind cele scrise mi-am dat seama ca ti-am raspuns la numele de Laura, sint insa sigura, ca ti-ai dat seama, ca aparea numele Tea.