luni, decembrie 22, 2008

Craciun fericit!!







mai intii doresc sa multumesc tuturor, care au avut rabdarea sa citeasca ce a aparut pe blogul acesta si m-au incurajat sa duc mai departe o experienta absolut noua pt.mine!



multumesc tuturor , care si-au rupt din timpul , pe care nu il avem nicicare din noi si au scris comentariile, care mi-au umplut sufletul de bucurie.



Aceleasi multumiri si celor , care au citit dar nu au avut cum sa scrie comentarii, e ca si cum ati fi scris si voi, a fost destul sa aflu, ca ati citit.



Va doresc un Craciun fericit cu pace in suflete si in case, sanatate si numai bucurii, un brad frumos si daruri cit un munte sub el!! si daca cumva Mosul a avut prea multe de dus si sub brad nu au ramas prea multe, bucuria acestei seri va face sa uitati dezamagirea! in seara sfinta de Craciun am sa am un gind bun pt. fiecare din voi! a voastra Vergi

19 comentarii:

Anonim spunea...

draga vergi multzumim de urari!petrecere frumoasa la copii, si craciun fericit!
neaparat sa continui blogul si anul viitor, ca vezi, nu doar cadourile propriu zise conteaza ci si cele virtuale, cum spui!adica tu ai avut intotdeauna timp sa scrii cate un comentariu la fiecare, si sigur fiecare s-a bucurat!la multi ani!

Sebastian Cochinescu spunea...

Crăciun fericit!

Medeea76 spunea...

Craciun Fericit si tie, Vergi! Blogul tau e o pata de culoare, ca si tine, de altfel. Felicitari si sa o tii tot asa, tanara si vesela mereu!

Vergi spunea...

@luminitza: multumesc de urari! o sa petrecem precis frumos de tot, ne bucuram ca niste copii de ziua de miine, abia o asteptam. Si voua gindurile noastre cele mai bune si un Craciun fericit de tot!
@sebastian: multumesc de urari! va dorim si voua un Craciun minunat de frumos , multe daruri sub brad.
@medeea: blogul meu e cum ai spus dar a primit o mare concurenta , de cind scrii tu!!asa ca va trebui sa ma tin macar cit de cit la inaltime! eu spun de cind ma stiu, concurenta nu doarme, uite, ca s-a adeverit. In cazul acesta e insa o concurenta creatoarea, cistig noi toti!!si voua toata dragostea si un Craciun minunat.

Anonim spunea...

Craciun fericit si petrecere frumoasa la copii!As vrea sa fiu o musculitza si sa vad cat de tare va veti bucura de cadourile,care ca in fiecare an,vor fi desigur multe sub bradul imens,aduse de Mos Craciun,ca la toti"copiii"cuminti.

Anonim spunea...

craciun fericit, si sa mai scrieti, mult bine

Vergi spunea...

@viorica: multumim inca o data de urari! si tie o seara frumoasa, o sa ne gindim la tine, sa nu te miri, daca cindva te simti ametita, vom bea si pt. tine.

@maia: bun venit pe blogul meu, nu stiu cine esti dar ma bucur, daca citesti ce scriu, ca o fac cu tot dragul! asa ca pregatiti-va si la anul de cit mai multe lecturi si daca aveti timp si comentarii! un Craciun fericit si tie!

Anonim spunea...

Craciu fericit! Sa vina mosu cu traista plina!

Vergi spunea...

@genius: sa te auda Mos Craciun! si o sa vina cu traistsa plina in mod precis! si tie un Craciun frumos de tot ,plin de bucurii si desigur multe daruri!

Katja - stapana de Athos spunea...

Frumos brad au mai facut Ute si Radu. Cu o asa minunatie in casa nu aveau cum sa-l rateze pe Mos. Craciun fericit Vergi, sa ai parte de multe cadouri, de un blog cu inspiratie si un 2009 plin cu succes!

Vergi spunea...

@katja:multumim de urari, si voua toata dragostea si un Craciun ca in povesti! bradul e cel de anul trecut, abia astept sa il vad pe cel de anul asta si mai ales... ce se ascunde sub el!!! eu am fost cuminte, am tinut chiar si un blog, cred ca am puncte bune la Mos Craciun! de fapt eu am deja darul cel mai de pret, o familie frumoasa, prieteni adevarati, ca mai incape si o ... poseta pe linga asta, e adevarat dar si fara sint la fel de multumita! numai ca as fi asa de dezamagitaaaaaaa!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

Crăciun fericit, Vergi alături de cei dragi !
Mulţumesc pentru adopţie.
În seara asta am terminat de fiert lebărul şi toba, am scos din cuptor un curcan umplut, am facut şi pâine (am uitat să spun să cumpere din oraş când s-au întors, soţul şi fiica mea). Mîine o să avem musfiri pe fiul meu împreună cu prietena lui.
Şi o să punem cozonacii pe masă. Cu puţin ajutor, o să-i fac vizibili pentru mai multa lume.
Crăciun fericit la toată lumea !

Anonim spunea...

Ca de obicei,esti la inaltime!
Sanatate multa,sarbatori fericite si vise implinite in noul an 2009!
Aceleasi urari pentru toti cei care citesc blogul tau!

Anonim spunea...

Craciun fericit, Ute, Radu, Vergi, Mircea si Lazi (v-am insirat cu cea mai sincera prietenie, pe toti)! Craciun fericit si celorlalti prieteni din Germania!
Draga Vergi, eu cred ca tu ai un suflet atat de generos incat o sa ma ierti de ex pe mine unul care nu sunt atat de harnic pe cat ar merita postarile tale si nu intotdeauna raspund prompt. Dar e adevarat ca citesc cu sufletul la gura tot ce scrii si iti doresc sa ramai si pe mai departe la fel de sufletista, sa ne incanti cu gandurile, textele si fotografiile tale!

mamica de Sebastian spunea...

Imi place mult la voi..a-ti aranjat superb

Vergi spunea...

@geomarz: imi pare rau, ca nevericind cine a mai scris pina astazi, abia acum am vazut rindurile tale! asta da masa!!!la lebar si toba as veni cu placere, piine am facut si noi!!! dar bunatati ca ale tale, nu!! sint convinsa ca ati avut un Craciun frumos, e destul ca au fost copiii, ca sa faca niste parinti fericiti! zile frumoase in continuare!

Vergi spunea...

@laura: asa imi trebuie, ca nu am mai citit , cine a mai scris si am descoperit inca citiva dragi mie, care au scris. Multumesc de urari, desi a trecut, sint sigura, ca ati avut un Craciun frumos de tot! cu masa bogata si multa bucurie in suflet!

Vergi spunea...

@mihai: multumesc in numele tuturor pt. urari! se vede ca au fost facute din suflet, si de aia am avut un Craciun asa de frumos! cu mica noastra familie aici si cu gindul la marea noastra familie de acasa! faptul ca am stiut ca toata familia e bine si multumita a insemnat foarte mult pt. noi.

Vergi spunea...

@mamica de sebastian: de data asta la noi a insemnat la fiul meu acasa , dar e exact acelasi lucru. Copiii si mai ales Ute, au un gust deosebit pt. frumos, pt. impodobit casa si mai ales masa! e ceea ce de fapt mi-a placut , cum am ajuns aici, ptc. repet , orice pui pe masa e desigur altfel, daca e o masa frumos impodobita si pt. asta nu e nevoie de nu stiu, ce podoabe. De ex. la ei exista de fiecare data unele la dispozitia tuturor, frunze uscate, conuri de brazi,fructe, floricele!