vineri, ianuarie 01, 2010

La revedere




Cu aceste citeva imagini de la revelionul 2010 imi iau la revedere si facem blogul meu si cu mine o scurta pauza! In care vom face o croaziera pe Marea Mediterana, dupa care promit sa ma intorc cu multe poze si interesante postari! Pina la ele insa va doresc sa va regasesc pe toti sanatosi si in putere! Si promit ca incepind cu 21 ianuarie sa fiu din nou alaturi de voi. Inca o data un An Nou 2010 cu multe bucurii! P.S. Din respect fata de sfera privata a prietenilor nostri am postat doar poze cu mine! Dar am fost alaturi de 29 de prieteni, fermecati ca si mine de frumusetea serii!

12 comentarii:

Viorica. spunea...

Va doresc calatorie placuta din care sa ne împartasesti la întoarcere multe impresii,una mai frumoasa ca cealalta si sa postezi pe blog multe poze,dupa cum ai promis.Sa va întoarceti din concediu odihniti,"cu bateriile încarcate" si cu chef de munca pîna la urmatorul concediu.
LA MULTI ANI !

vergi spunea...

@viorica: multumim! recunosc ca abia asteptam sa facem o scurta pauza cu iarna!!! sint sigura ca vom veni cu un geamantan de poze si impresii, cit despre baterii, le vom incarca macar pina la urmatorul concediu!

Mihai spunea...

Ce tinuta super-eleganta! Se asorteaza perfect sacoul cu pantofii din piele de sarpe. Imi imaginez ce lume eleganta era printre invitati, asa ca sunt convins ca te-au admirat. Cred ca ai putea adauga o poza in care esti impreuna cu Mircea, care si el a fost foarte elegant. Calatorie placuta si sa va intoarceti cu un sac de amintiri minunate si de fotografii! :)

Katja - stapana de Athos spunea...

Croaziera frumoasa si multe amintiri placute! Iar pentru anul ce abia a inceput, cel putin 2010 impliniri!

Mihai spunea...

P.S. Mihai a postat pe blogul sau fotografii cu focurile de artificii de Revelion - 2010. La multi ani! :)

vergi spunea...

@mihai: la capitolul tinuta il citez pe mircea si anume. Cind i-am spus eu incintata ca am gasit pantofi la fel cu sacoul, a zis doar atit, mai sa fie, si tu ai sa stai cu picioarele sub masa si nu vede nimeni!!!!!ca la dans am luat alti pantofi si alt bolero!!! uite, ca s-a vazut in poze!! sigur ca si mircea era tip, top, pai , avea de ales?? o data e revelion! am deja emotii cu concediul, dar ne vom descurca si poze promit cit de multe!!multumesc ca mi-ai schimbat poza, nu mai era frumos sa zimbesc din o poza din 2008!!!

vergi spunea...

@katja: multumim din suflet de urari! chiar frumoasa o sa fie croaziera, nu poate fi altfel, vaporul e minunat si traseul la fel. Lista de dorinte implinite e impresionanta, ma multumesc insa cu citeva, sanatate, noroc, liniste in casa si suflet!asa ne-a invatat mami de mici sa ne rugam, -Doamne da-ne sanatate, pace si noroc!! si voua tot binele din lume! impartim cele 2010 de dorinte implinite!

ana spunea...

frumoase poze!le astept pe cele noi sa aveti un an plin de realizari!

vergi spunea...

@ana: bine ai venit pe blogul meu! promit multe poze si vor fi desigur frumoase, adica nu datorita mie ci a locurilor minunate , pe care le vom vizita! iti doresc un an 2010 plin de realizari!!

luminitza spunea...

drum bun si sa va intoarceti sanatosi si voiosi!
foarte frumoase fotografiile!

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

vergi spunea...

@anonim: mi-ar fi placut sa stiu cine esti dar imi ajunge, ca iti place tema! asa ca incepind de azi esti invitatul meu la retrairea unui drum fara seaman de frumos! sper ca o sa iti placa!