marți, noiembrie 04, 2008

Ati ris astazi?


am citit chiar mai inainte ceva pe placul meu si anume, ca oamenii care rid traiesc mai mult iar optimistii reduc riscul de a muri cu 45%!! ca o persoana mai mult decit optimista , ca o persoana , care rid si cind poate nu ar trebui, nu pot decit sa va rog sa rideti cit puteti de tare de bancul, care urmeaza!

Doua blondine in fata unui magazin. Zice prima, Doamne , prin ce am trecut, a fost o pana de curent si am ramas doua ore in lift! ce noroc pe tine, macar ai avut unde te aseza, eu am ramas insa doua ore pe treptele rulante!!!

Asa e ca ziua va incepe mai frumos? e miercuri cind veti citi, jumatate de saptamina pe duca, asta va lipsea!! ha, ha, ha, am dat eu tonul!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Am ras acum!

Anonim spunea...

Ha,ha!Cred ca e cel mai bun banc cu blondele pe care l-am auzit vreodata.M-am distrat copios citind ce ai scris,deci imi incep ziua bine.Totusi,sunt putin cam ingrijorata de atatea bancuri cu blondele pentru"imaginea"ta de... blonda.Nu crezi ca"de ochii lumii",ar trebui sa-ti schimbi culoarea parului?(Hi,hi,hi!!!)

Sebastian Cochinescu spunea...

Azi încă nu am râs, dar am râs ieri. :)

Vergi spunea...

@robert:ma bucur, asta a fost si scopul, sa mai si ridem, ca de probleme sintem cu totii satui, si ajung la concluzia lui mami, care spunea, ca risul costa cit plinsul, asadar sa ridem!

@viorica: niciun pericol, eu sint o blonda facuta!!!!dar citesc cu multa placere bancuri cu blondine si banuiesc, ca cele mai multe sint facute tot de blondine, asa un fel de ...autobiografie!

@sebastian: am inteles, azi nu ai ris ,nu cred insa ca ti-a ajuns rezerva risul de ieri!! asa ca sint sigura ca ai ris si azi macar de banc. De ce ai ris ieri?

Anonim spunea...

hahaha!

Vergi spunea...

@luminitza:ha, ha, iti da mina, ca nu esti blonda!!! dar important este ca ai ris!