duminică, noiembrie 02, 2008

Noi petrecem
















iar blogul, cum spuneai Luminita, blogul este albumul foto de astazi, este martor! unde am petrecut? la noi in bar, dar mai nou numim barul Dentist pub, multumesc Anca pt. cadoul de la Londra, a fost mare haz, cind au citit musafirii cum se numeste barul! stati linistiti, nu s-au scos dinti!! am pozat barul cum ar veni inainte de furtuna si dupa aia!! am fost 26 de musafiri, ma laud, ca am facut eu tot bufetul, inclusiv piftie!!! , s-a mincat, s-a dansat, s-a ris, a fost o petrecere pe cinste! dovada , pozele facute!
Imi pare rau, la dorinta lui Mircea si a copiilor nu am pus poze si cu ei!

11 comentarii:

mamica de Sebastian spunea...

Waw super petrecere si bar,se vede ca v-ai distrat.Iar tu Gina esti o frumoasa si o eleganta

Anonim spunea...

Prima poza pe care am vazut-o pe blog a fost cea cu"firma"barului si tare m-am distrat de ideea demna de invidiat(musafirii fiind cei mai multi stmatologi!).Cred ca a fost o petrecere pe cinste si te felicit pentru cate bunatati sunt sigura ca ai facut.Chiar asa,de ce nu ne-ai scris si meniul?De ziua ta,in luna mai,meniul va contine ceva in plus,vestitele mele sarmalute in foi de vitza cand voi culege si eu numeroase laude(ha,ha,ha!)
Felicitari pentru reusita petrecerii si inca o data LA MULTI ANI lui Mircea!

Anonim spunea...

inafara de tzinutele elegante greu de a trece neremarcate, cum de te-a lasat sufletul sa nu fotografiezi prim planuri cu bunatate de retzete romaneshti?

Anonim spunea...

Da,petrecere nu gluma!
Frumos ambient,tu atrati foarte tare, se vede ca toata lumea se simte bine.Felicitari si la cit mai multe anivaersari in familia ta!

Vergi spunea...

@mamica de sebastian:eu as recomanda oricui are o casa cu pivnita si desigur loc, sa isi aranjeze un bar. Nu ai probleme la petreceri, nu te uiti strimb si spui, vai, nu e nimic, daca se mai varsa un pahar de vin rosu pe covor, lasi noaptea totul balta si descurci a doua zi.Nu e greu de facut, Mircea l-a facut cu mina lui absolut tot, doar vitrina cu pahare am cumparat-o. De distrat ne-am distrat bine, sintem un grup de 26 de oameni , care ne vedem mereu si doar la petreceri!combinat romani cu nemti dar ne intelegem perfect, intre timp a inceput si fractiunea germana, cum ii spun eu nurorii noastre nemtoaica de aici, sa manince cu placere mincarile absolut romanesti!

Vergi spunea...

@viorica: idea cu dentist pub nu ne apartine si inca o data multumiri lui anca si tavi , care la londra fiind s-au gindit si la noi! nu am scris meniul, o parte de gustari vor aparea pe blog, ca alffel , eu ce mai scriu? de sarmale nu scapi!!!

Vergi spunea...

luminitza: acelasi raspuns ca si la viorica, o parte as dori sa apara pe blog la tableta de weekend, apoi imi era mila de stomacurile voastre, daca va era foame?nu ar fi fost fair!!tinuta a fost mai mult comoda decit eleganta, ca am fost trapasul casei!! dar ma bucur, ca v-a placut.

Vergi spunea...

@laura:multumesc, asa sa fie! adevareul este ca noi muncim cu totii din greu dar cine nu munceste??,si cu acelasi entuziasm serbam orice ocazie si ce ma bucura este, ca se danseaza inca la fiecare petrecere , cit ne tin picioarele!doar ca eu am stat cam 10 ore pe tocuri inalte, nu a fost insa rau de tot!!

mamica de Sebastian spunea...

@gina din fericire noi nu avem pivnita:)

Sebastian Cochinescu spunea...

LA MULȚI ANI!!!!!!!!!!

Vergi spunea...

@sebastian: multumim amindoi, ca eu am fost si eu serbata pt. minunatul bufet , pt. toata organizarea! asa ca la cit de multe petreceri!