luni, noiembrie 24, 2008

E luni , ati ris???


nu ptc. e luni, ca din pacate ca miine e din nou simbata, iar timpul fuge ca nebunul ! dar ptc. incepe o saptamina noua, pe care ne-o dorim mai buna ca cea care a trecut, ptc. afara e urit, e frig, cind ploua, cind ninge! si zapada aia frumoasa de ieri arata ca rochita unei fetite rele, care s-a jucat in noroi! cam cum faceam eu, cind mica fiind incercam la fiecare ploaie sa imi fac papuci de casa din noroi! care crapau, cum se uscau, ceea ce nu ma descuraja! asa ca hai mai bine sa ne descretim fruntile cu un banc!

Secretara il intreaba pe director, pot sa pun receptorul in furca? nu, raspunde directorul speriat, sotia mea mai vorbeste inca!

Pe un santier de constructii luni dimineata Ion necajit tare. Ce ai , intreaba un coleg. ce sa am , mi-am uitat lopata acasa. Nu e nimic, poti sa te sprijini de a mea!!
Stiti un banc dragut? il citesc oricind cu placere, orice zi trebuie inceputa cu un zimbet pe buze!

21 de comentarii:

Anonim spunea...

Banc
- Ce faci, bade ? Sezi si cugeti ?
- Nu, numa' sed...

Anonim spunea...

La restaurant:
Chelnerul:-Sa va pun si niste ciupercute?
Clientul:-Nu,mie-mi place sa le culeg singur.
Chelnerul:-Cum doriti,pot sa vi le risipesc pe podea...

Anonim spunea...

in frantza nu e moda bancurilor asa ca din pacate nu-mi vine in minte doar numele lui bula, dar nu si vreun banc cu el:-(

Vergi spunea...

@geomarz: dragut, ai uitat sa spui, banc cu ardelenii!! desi sotul meu se infurie de fiecare data , cind aude bancuri cu ardelenii si nu uita sa intrebe, ce e de ris aici, eu ii banuiesc pe ardeleni, ca isi fac singuri bancurile!! un lucru e sigur, nu am auzit in viata mea bancuri cu banatenii!

Vergi spunea...

@viorica: asa ceva!!!dar nu poti sa te pui impotriva clientului, orice dorinta ar avea! asa ca de data asta s-ar fi putut culege la ... cerere, in rest ma gindesc, ca e bine, ca nu sintem in bucataria niciunui restaurant!o spun eu, careia mi-a cazut cratita cu cartofi frantuzesti in mijlocul bucatariei! si aveam musafiri la masa!!

Vergi spunea...

@luminitza: asta da, banc, ca nu stii bancuri! macar unul mititel! nu e nimic, te afli in companie buna, eu mai stiu dar putine si la majoritatea le uit poanta!asteapta sa mearga Luca la gradinita, o sa vina acasa cu primele bancuri!

Vergi spunea...

@administrator blog:nu e un banc ,ce ai facut ,raspund insa la postarea asta, ca ma gindesc, ca ai sa vezi! multumesc mult de tot pt. prima poza pusa. La iarna, care bate la usa, imi vine inima la loc, ca vine cindva si ea vara!!!

Anonim spunea...

Am plecat de prea mult din Banat.
Dar stiu unul...de pe vremea regiunilor. La numerele de masini Banatul era BT.

Intrebare:
- Ce semnifica BT
Rapuns
- Banatean Tampit.

Contextul aflarii.
La scoala de soferi, unul dintre cursanti il spune colegului de banca care era.... banatean...

Vergi spunea...

ha, ha banateam timpit nu exista!!! bancul l-au scos invidiosii cind au aflat, ca Banatul e fruncea!!!draga Geomarz, am o rugaminte, daca se poate desigur, avantajul internetului ramine ca ne pastreaza anonimitatea, si anume: tu stii destule despre mine, stii cum arat, stii ce scriu, ce maninc, chiar si ce familie am. Cine esti tu, unde stai, si cite ceva din ce crezi ca ai putea sa imi scrii legat de tine. M-as bucura sa stiu, cu cine corespondez!nici macar nu stiu daca esti femeie sau barbat, am inteles, ca gatesti, dar asta nu e semn ca ai fi o femeie, mai sint destui barbati care gatesc !

Anonim spunea...

uite un banc daca tzii neaparat:
Cica criza financiara e atat de nasoala incat femeile au inceput sa se marite din dragoste! :-)))

Anonim spunea...

O femeie, se trezeste in toiul noptii plina de sudori... Dimineata sudorii au plecat la munca. :D

Anonim spunea...

Nu stiu ce sa ma fac,domnule doctor.Casatoria mea a intrat intr-un impas.
Cum asa? - Pai,sotia mea nu ma poate suferi cind sint beat,iar eu n-o pot suferi cind sint treaz.

Cum reactioneaza femeile cind sint surprinse de sot cu amantul.
Englezoaica:-John,fiecare cu viata lui,nu?
Frantuzoaica:- Michel,te mai plimbi putin sau o facem in trei?
Nemtoaica:- Klaus,ai venit prea devreme!
Romanca:- Ioane,numa-n cap sa nu dai!

Vergi spunea...

@laura: multumesc, ziua a inceput exact asa cum mi-am dorit, adica rizind cu pofta.Si de ris avem nevoie tot timpul, zilele sint si asa pline de stress! dupa ce rizi insa una buna de tot, parca le iei mai usor! eu ma bucur, ca impotriva a ce crede lumea despre nemti, au mult umor si mai ales in fiecare ziar sau revista e si o mica rubrica cu bancuri.

Anonim spunea...

Draga Vergi,
Numele meu este Georgica Marioara. Sunt medic activ. Locuiesc in Bucuresti. Bancul cu pricina este numai partial banc. Gluma i-a fost servita tatalui meu la scoala de soferi prin 1965. Tatal meu fiind banatean verde de la Visag de langa Lugoj.
Am crescut in Visag pana la 8 ani, cand m-am ratacit impreuna cu familia in Bucuresti.
Ma consider in primul rand banateanca.
Am doi copii (Ama 22 ani, Andrei 24 ani) studenti arhitectura, medicina si un sot, evident.
Am un sit care se numeste "geomarz" pe "wordpress" pe care public, mai ales articole de noutati medico-biologice.
Nu stiu sa pun poze. Si nici sa trimit. Nu prea ma consider fotogenica.
Ma primesti ca modest membru al comunitatii tale banatene ?
Daca nu, nu te mai supar. Sper, totusi, sa, da.

Vergi spunea...

@geomarz: ma bucur, ca ti-ai luat timp si ai raspuns, desi stiu de la mine, ce greu se gaseste un pic de timp liber! pe care nu stii dupa aia cum sa il imparti mai bine! esti mai mult decit bine venita, vorba ta in micul nostru club banatean! mai ales, ca tu esti chiar una adevarata!!! dupa cum spui tu cu ratacitul, mama ardeleanca adevarata, comuna Moigrad, capitala Daciei Porolisensis cindva, iar mami era asa de mindra, de parca ar fi coborit ea direct din Burebista, tata regatean, amindoi insa din tinerete timisoreni!ceea ce le-am multumit toata viata, chiar daca viata ne-a purtat pe noi cindva asa de departe! din pacate articole de specialitate nu citesc, imi ajung doi medici in familie, sotul si baiatul!!adica nu ca nu ar fi interesante dar depasesc capacitatea mea de pricepere ca fosta absolventa de filologie!

Anonim spunea...

Draga Vergi,
Multumesc pentru amabilitate.
Inteleg sentimentele doamnei, mama dumitale.
Timp de cativa zeci de ani am fost tare convinsa ca ma trag de-a dreptul din daci. La asta m-a incitat si ciudatenia graiului banatean. Dar si nestiinta mea in ale filologiei.
In urma cu vreo 15 ani, am gasit un Atlas de obiecte dacice: tezaure, editat prin 1960 si ceva, pana in '70....
Unul dintre cele mai importante tezaure dacice de aur, a fost gasit la Sacoshu Mare, la o aruncatura de bat de Visag. (Si in VIsag a fost identtificata o localitate romana tarzie, secolul 4-5 daca nu ma insel dar fara obiecte spectaculoase) Pe unul dintre colanele de aur in curs de prelucrare am vazut cu mirare modelul de pe trekelitza babei mele de la Visag, model pe care-l stiiam dintotdeauna. Evident, continuarea folosirii modelului cu pricina prin secolul 19 la sfarsit -20 la inceput, nu poate semnifica decat continuitatea acelot locuiri.... as zice eu...
Nefiind prea informata in filologie, am dedus cu de la mine putere ca anumite cuvinte ca : socac cel putin ... ar pute veni de-a dreptul din ... Daca... Inteligent, nu ?
Nunmai ca in singura mea excursie in Turcia (asa sa ma ajute Dumnezeu sa nu ma mai duc acolo niciodata) am locuit pe socacul Cutatreascu...

Pe blogul cu pricina scriu de placere si ca sa-mi fixez anumite informatii. Am gasit vreo doua bloguri extrem de interesante de biologie celulara, microbiologie... fizica si chimie. Si mai traduc de acolo si ma minunez singura. Un asemene demers pentru aceasta zona de vorbire, prezinta cam putin interes...

Deci ai doi medici... Sa-ti traiasca si sa aiba succes...
Numai bine,
Geomarz

Vergi spunea...

@geomarz: multam de urari, dar parca ne tutuiam! doamna imi suna asa de pretentios, plus ca aici nu ne prea domnim! spunem de ex. asistentelor in cabinet pe nume dar cu forma Sie (d-vstra ), cunostinetelor direct pe nume!

Anonim spunea...

@ Vergi,
Asa, sa fie, atunci...
Was machen Sie, Wergi ?!
Aufwiderseen,
Geomarz

Si multumesc pentru raspuns.

Vergi spunea...

@luminitza:stiind ca deja ai scris , nici nu mi-ar mai fi dat prin minte, sa ma uit, daca ai mai scris. E o treaba si un banc bun, no, asa ceva, chiar din dragoste au inceput femeile sa se marite??dincolo de banc insa, sint sigura, ca inca multa lume o face doar din dragoste!cit despre criza, nu mai inteleg nimic. Adica , noi deobicei ne inscriem concediul deja in ianuarie, m-am uitat acum un pic si hotelul nostru in Mallorca e deja aproape tot ocupat in perioada in care dorim noi sa mergem.Ca sa nu mai spun, ce greu a gasit Raducu doua locuri la schi acum!!

Vergi spunea...

@mihai:noroc, ca m-am uitat un pic in urma, ca era sa scap bancul tau, la care am ris cu hohote! chiar asa, sudorii au plecat! ce bine, ca limba romana e asa de frumoasa si iti ofera atitea posibilitati de exprimare! nu am sa mai pot auzi cuvintul sudor, sa nu rid!!!

zazania spunea...

Un banatean pe patul de moarte are toata familia langa el la lumina lumanarii. La un moment dat acesta ridica usor capul, se uta in jur si spune:
-Mama, unde esci?
-Aici fiule.
-Femeie, Unde esci?
-Aici barbate.
-Fiule, unde esci?
-Aici tata, nu mai intreba ca toti suntem aici in camera langa tine.
-S-atunce daca sunteti toti aici de ce nu stinjeti naibii becul din bucatarie!