sâmbătă, noiembrie 22, 2008

Ninge!!!!
















De fapt aici nu exista iarna, copiii o cunosc mai mult din poze sau povesti! si ii duc dorul! eu nu imi aduc aminte ca in cei 20 de ani, de cind sintem aici sa fi fost macar o zi din iarna aia adevarata, pe care o stiam de acasa! in noiembrie cu atit mai putin. Asa ca nu mica mi-a fost uimirea, cind am vazut azi dimineata, ca era iarna adevarata, cu zapada, un pic de frig si multi fulgi jucausi , care cit ai bate din palme au acoperit gradina cu un covor moale de zapada! mila imi era doar de Ingeras dar lui putin ii pasa, zimbea ca de obicei si mai ca nu spunea, asta e pt. tine!! cit a tinut iarna?? asta e, cam pina am ajuns la Neuss, unde cadetrala era deja inundata de soarele, care nu a intirziat sa apara. Cit despre zapada, a fost o data....Si poate mai vine macar cit sa ajunga Mos Craciun cu sania cu noi cu tot pina la Puderbach! noi am fost azi asa de cuminti , ca l-am si intilnit la Neuss si a promis, ca nu va intirzia!!!doar un pic de rabdare!!!
De cind ma stiu, nu a uitat niciodata sa vina!




15 comentarii:

Anonim spunea...

vai ce cuconitza eleganta!
cu guler negru pe fond alb de zapada!superb!
noi aici avem doar zapada artificiala la disneyland momentan!

Vergi spunea...

@luminitza:guler alb negru, ca e vulpe argintie dar cu cuconitza ai dreptate! si cum nu e stilul meu decit ...duminica din cind in cind, am ris, cind am vazut poza! dar de dragul zapezii a aparut. In rest am impresia, ca ati fost si voi , care cititi si noi martorii unicii zapezi din anul asta! a durat nici macar o ora!!!avantaj voi, zapada artificiala macar tine!!!

Anonim spunea...

Minunate poze!La Timisoara inca nu ninge dar in restul tarii,vad la stiri ca e prapad.A venit iarna cu adevarat!Imi place mai putin acest anotimp atunci cind trebuie sa circul prin frig,viscol,mocirla.In schimb,imi place cind ninge sa dau un tur pe-afara si apoi sa privesc din casa,de pe geam cum ninge.Ma relaxeaza si-mi da o stare de bine.

Anonim spunea...

p.s
Multumesc pentru reteta de pateu.O sa o fac cu siguranta!

Anonim spunea...

Asta da surpriza la voi in noiembrie!Curios lucru,cum ne bucuram totusi de prima zapada,desi stim ca aduce frigul si inghetzul.Ieri,am fost la party-ul Cristinei,undeva spre cota 1400.In drum,ne-am bucurat cu totii de peisajul feeric al brazilor incarcati de zapada.Din pacate insa,drumarii au fost luati ca in fiecare an"pe nepregatite"si drumul spre local,a fost cu peripetii si la dus si la intors,dar,cum spune neamtzul"Ende gut,alles gut"si pot spune ca am avut ieri o zi minunata.
Frumoase poze!

Vergi spunea...

@laura:desi clima in timisoara e asa de blinda, eu imi aduc aminte cu bucurie de iernile copilariei si de sania uriasa facuta de tati, in care incapeam toti patru!!!iernile insa s-au schimbat, sint umede si nu mai au feeria de alta data!asa ca ai dreptate, mai bine sa vedem fulgii jucausi din casa! ma bucur, ca ti-a placut reteta de pateu, pofta buna!

Vergi spunea...

@viorica: deja suna ca o gluma proasta scuza edililor oraselor, ca a venit iarna si au fost luati pe nepregatite!drumul de ieri a fost cu adevarat plin de aventuri dar important a fost ca a fost un party minunat si ma gindesc ca Sinaia iarna e ceva minunat!poate se indura cine trebuie sa curete si drumurile! eu nu vreau sa spun, ca la noi ca la nimeni dar vineri in drum spre Wesel am fost uimiti sa vedem, ca de la furtuna se rupesera crengi si deja erau masini de pompieri , sa le adune!!!

Anonim spunea...

@ba intre timp a nins de-adevarat si la paris!!ca un cadou de ziua cristinei la care m-am gandit azi cu dor!

Vergi spunea...

@luminitza: ce ma bucur, nu era frumos sa ninga doar la noi! a mai nins toata dupa masa, e din nou totul alb, poezia o sa treaca probabil miine dimineata, daca va fi greu de circulat pe autostrada, ceea ce de fapt nu prea cred. Uite ca ai avut si tu zapada Cristinei de la Sinaia!sora buna, a trimis-o si la voi!

Anonim spunea...

Asa cum am scris si pe blogul Luminitei, mie mi se pare o "coincidenta" foarte frumoasa ca in toate cele trei colturi ale Europei, pe unde ne aflam cei din familia noastra la atat de mare departare unii de altii, a nins. Am pus ghilimele, pentru ca in realitate eu nu cred ca a nins peste noi, cu albul cel imaculat, intamplator. Nu-i asa? :)

Anonim spunea...

Vergi draga, ce frumos e asa, cateodata, ca toata familia sa aibe o bucurie comuna! Acum zapada si in curand Sarbatorile.
Azi voi incerca sa intru pe blogurile voastre sa vad ce ati mai scris cu totii in ultima vreme! Cristina

Vergi spunea...

@mihai:nu stiu , daca a nins cu intentie sau fara dar stiu, ca daca ceva e aici perfect, este buletinul meteo! au spus pt. simbata la prinz zapada, zapada a fost.Peste tot! totusi ai dreptate, e asa de frumos, sa ninga la toata familia o data! avantaj, sa iti muti familia partial in Europa!!!PS aici erau toti pregatiti si pt. iarna, nu a fost nimeni luat asa pe nepregatite! ce treaba , ninge la Sinaia si cei cu puterea se gindeau probabil , ca vine vara si lumea la cules de ciuperci!!

Vergi spunea...

@cristina: premiera pe blogul meu dar nu iti fa griji, esti scutita suta la suta, cu doi copii si timp de blog, aproape nu ar fi normal!adica ma gindesc, ce i-a spus lui Mircea un prieten din Canada, cind a citit blogul meu, tu chiar nu ii dai de lucru, de are timp de asa ceva?? ma bucur din suflet pt. reusita intilnirii de ieri, e asa minunat sa se adune familia si prietenii din cind in cind ! dar numai cu ocazii fericite! cit despre Craciun , il astept eu ca un copil, ce sa spun de voi cu copii! aici duminica e primul Advent, am si decorat casa, o sa pun pe blog citeva tipuri de decoratii la indemina oricui.

Sebastian Cochinescu spunea...

Foarte frumos!

Vergi spunea...

@sebastian: la subiect ca de fiecare data! ce pacat ca a trecut si am citit azi dimineata, ca de Craciun nu va fi zapada! sint trista deja de pe acum!