vineri, noiembrie 07, 2008

Ce mai mincam, partea a treia!!!


Cred ca ma transform in curind in "Reteta gospodinei" dar intrebarea e cred cea mai importanta in viata unei gospodine sau de ce nu gospodar! asa ca astazi FASOLE FRECATA SI CIRNATI PRAJITI!!de ce o reteta speciala la mincare traditionala romaneasca? ptc. este una care merge cit ai bate din palme si cel putin la noi are un succes nebun, cind avem musafiri.

Ingrediente: doua conserve mari de fasole alba boabe, 4 cepe mari, 3 catei de usturoi.Taiati ceapa pestisori, puneti-o la prajit dar nu prea tare. Scurgeti fasolea bine de tot, puneti-o in robotul de bucatarie la treapta cea mai mare, adaugati jumatate din ceapa prajita si trei catzei de usturoi sare dupa gust, lasati sa se faca un püre fin de tot. Puneti püreul intr-un castron si presarati deasupra restul de ceapa prajita.

Taiati cirnatii , puneti-i intr-o tava, un pic de apa , ulei si dati la cuptor,pina se rumenesc usor. Sint mai sanatosi ca cei prajiti in tigaie si fac si mai putin fum in casa! cu castraveti murati aveti un prinz pe cinste, ieftin si usor de facut!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Mmmmmmm!Ce pofta mi-ai facut!Nu stiu daca la noi se gasesc conserve cu fasole,ca sa spun drept,inca n-am cautat niciodata,dar cu prima ocazie am sa cumpar daca gasesc si am sa fac fasolea dupa reteta ta,fiindca e cea mai rapida.Carnatzi am!!!Sunt"fan"al retetelor trimise de tine.Danke!

Vergi spunea...

@viorica:am inceput sa am si eu cercul meu de fani, am inceput cu tine, te fac prededinta!!!eu stiu, ca pe vremuri era o imagine de horor, sa cumperi o conserva, ma gindesc, ca intre timp au fost aduse si conserve bune, incearca la Billa sau alt magazin strain. Dureaza pe bune citeva minute toata treaba!

Anonim spunea...

eu tocmai am facut retzeta alaltaieri,dar tot imi lasa gura apa!

Vergi spunea...

@luminitza:ma bucur si repet sa ma creada pina si cei care ...nu au citit reteta, ca e cu adevarat buna si aspectuoasa! sigur, intre timp ne-am mai rafinat cu totii si preferam mincari cu nume exotice, de care ne e rusine sa recunoastem, ca de fapt nu ne plac!!! in ce ma priveste gatesc cu placere si mincari de ale noastre, cum ar veni, si ma bucur, ca sint foarte apreciate si de prietenii nemti de aici!si intre o mincare cu un nume pe menü , de imi incilcesc limba doar pina am reusit sa il citesc, prefer o fasole frecata si cirnati si daca se poate ca aperitive jumari!!!din pacate comandate aici la un macelar din Nürenberg dar sosesc urgent si perfect ambalate! si face nenea neamtu si toba si caltabosi si cirnati si ce e mai frumos, abia pridideste sa acopere comenzile!!

Katja - stapana de Athos spunea...

Ce nimereala. Si noi am servit acelasi preparat zilele astea. Am nimerit niste carnaciori afumati iamy-iamy...

Vergi spunea...

@katja: firma iamy, iamy o stiu de la teddy si miruna, e o firma de incrdere! ma bucur, ca ati mincat si voi, deja imi parea asa de rau de fasolea frecata, ca se parea ca nu a placut nimanui!! sau putinor din cei care citesc!!