joi, noiembrie 06, 2008

Toamna gri







cri, cri, toamna gri, nu credeam , c-o sa mai vii! asa imi vine si mie sa spun tot timpul dar din pacate toamna se pare ca s-a instalat de-a binelea! cerul e inchis, frunzele mai toate cazute, ploua cind speri ca va fi in sfirsit soare! ce e de facut? toamna nu poate fi trimisa niciunde, e dreptul ei sa stapineasca macar o luna ca lumea. Nu ne ramine decit sa luam masuri, sa ne facem viata cit mai insorita. Deci la plimbare cu noi, indiferent ce vreme se arata, sa incetam sa ne plingem, iar ploua!!!, o carte buna, un program de TV bun ( asta e un pic mai greu ), un film imprumutat de la videoteca, un ceai cu mult rom si viata e deja mai usoara! voi cum faceti?

7 comentarii:

Anonim spunea...

Asta-mi place la voi:verdele din gradina,indiferent de anotimp,care nu se asorteaza cu"gri"-ul din titlul textului postat azi.La noi,daca n-as vedea frunze cazute din copaci pe trotuar,as putea jura ca e primavara.Azi au fost 20 de grade,plin de lume pe strada,plin de copii mici pe balansoarele din parcuri,insotiti de parinti sau bunici.De ploaie,nici vorba.E o toamna tare frumoasa!!!

Anonim spunea...

noi??cum ai vazut pe blog si la tine in e-mail!cu tot cerul gri, tot colorata am vazut lumea:-)

Anonim spunea...

Toamna cu iz de vara la Timisoara!
Dar imi place aceasta vara prelungita,e cum se poate mai bine.Inca am gazonul foarte viu,inca mai am flori de piatra duble inflorite,mai am spanac,ceapa verde,chiar si fasole verde,deci...e bine,e frumos.Toate acestea asortate cu padurea care e la doi pasi de mine,care are o culoare ciudata din cauza frunzelor multicolore.Imi da o stare de bine iar o cana cu ceai de coada soricelului(buna pt. femei) ma fortifica,ma relaxeaza.Natura moare ce-i drept dar,daca esti viu,meloman,ai ocazia acum sa visezi,sa-ti amintesti de caldura verii,de aventuri(in cazul meu la Istanbul)si de multe altele ce le-ai trait pe timpul verii.Pozele expuse sint expresive,frumoase.

Vergi spunea...

@viorica:ai dreptate, asta e la noi fenomenal, indiferent, ca e iarna sau toamna iarba ramine in mod ciudat verde. Si asta iti mai ia din nostalgie.

@luminitza: am vazut toate pozele si mi-au umplut sufletul de bucurie, in final ramin frumoase toate anotimpurile, toamna si ea dar va rog , fara ploaie!!!!!

@laura: ce frumos ai descris toamna in Timisoara, m-ai facut sa mi se faca din nou dor de ea! cred ca Timisoara are cea mai placuta clima din Romania.

Anonim spunea...

Mi s-a facut dor curtea voastra. Mai ales ca umpic din cee ce e acolo a fost facut de mana mea.

Sebastian Cochinescu spunea...

Mie îmi vine să mă ascund undeva până trece! :)

Vergi spunea...

@robert: nu un pic este acolo facut de tine, ci partea cea mai frumoasa! asa ca ar fi cazul, sa veniti din cind in cind, sa vedeti, daca pastram totul ca lumea!!!

@sebastian: ai fost singurul , care mi-ai raspuns la intrebare, ce ne facem cu toamna gri?? sa te ascunzi dar unde?? eu de ex. la Teneriffe!!sau oriunde , unde e soare tot timpul!