luni, noiembrie 03, 2008

Copii si parinti


"acesta e tatal, bun si serios, aceasta e mama, exemplu frumos! fratele cel mare merge la scoala, sora cea mica cu papusa in poala, aceasta formeaza familia intreaga." e un cintecel, pe care il tot cinta baiatul meu, cind era la gradinita si este de fapt definitia perfecta a familiei vazuta de un copil de patru ani! tata e inevitabil serios , mama un exemplu pt. toata casa, ce lipseste in cintecel ca sa fie familia intreaga sint bunicii! in anii in care predam germana la clasele primare, apareau si bunicii , de fiecare data acelasi cliseu, bunica lucra ceva lucru de mina , iar bunicul citea ziarul, ani de zile nu am avut in manual o alta poza de bunic si bunica!! dar sa ma intorc la familia, familia aia ideala din poezia lui Raducu. Intr-o buna zi insa familia se destrama, nu toate desigur, dar a noastra de exemplu da si in viata unui copil apar persoane noi, o femeie, un barbat, cu care nici nu stii cum sa te porti, si mai ales nu reusesti ca si copil sa intelegi , ce mai e si cu astia!!!

Si acum am o rugaminte, mariti poza si o sa vedeti si singuri cu cita migala si dragoste a fost facut acest mic aranjament de autostrada, si asta de fiul meu, si facut pt. acel barbat aparut cindva in viata lui! Mircea si-a dorit de ziua lui un navigation ( GPS ) nou pt. masina, copiii s-au oferit sa il finanteze dar ptc. li s-a parut banal sa puna banii intr-un plic, i-a venit lui Raducu ideea sa faca acel aranjament, care a costat munca multa dar a dovedit atita dragoste si respect pt. prietenul lui mai mare! nu e nevoie de cuvinte, ca sa arati ce mult inseamna cineva pt. tine! era sa uit, banii erau facuti foitza si ascunsi in tzevile de pe mica autostrada!!!!

16 comentarii:

mamica de Sebastian spunea...

Foarte frumos si ingenios cadou,Radu are imaginatie si rabdare.Felicitari pt baiat si tatal adoptiv

Vergi spunea...

@mamica de sebastian:ma bucur de aprecieri, adevarul este ca fiul meu e un monument de rabdare, poate si prin meserie, nu e usor sa fi stomatolog, ai nevoie in primul rind de indeminare! cind era mic ii spumeam Raducu, desi eram corectata, ca intr-o zi va fi un adult numit Raducu, nu am putut sa ii spun Radu niciodata, a ramas si va ramine Raducu! si el ma rasfata de fapt, imi spune .. turbi de la turbata dar cu atita drag!!!

Anonim spunea...

Cu rabdarea stau prost,e unul din defectele mele.De aceea ii admir pe toti cei care au rabdare in tot si in toate.Felicitari lui Radu pentru idee! Pare-se ca e si un artist bun.Dar ce ma mir? Toata familia voasrta,cu mic cu mare e un "focar"ca sa zic asa de artisti.

Anonim spunea...

Cu rabdarea stau prost,e unul din defectele mele.De aceea ii admir pe toti cei care au rabdare in tot si in toate.Felicitari lui Radu pentru idee! Pare-se ca e si un artist bun.Dar ce ma mir? Toata familia voasrta,cu mic cu mare e un "focar"ca sa zic asa de artisti.

Anonim spunea...

Scuze iarasi fara sa vreau a iesit doi in unu.

Anonim spunea...

E de-a dreptul ceva fantastic!O asemenea"lucrare"si-ar gasi intotdeauna un loc de cinste intr-o expozitie de arta contemporana si nu putini asa zishi artisti,ar fi de-a dreptul invidiosi.
Rar o relatie atat de frumoasa intre doi prieteni adevarati cum sunt Mircea si Raducu.Felicitari!

Katja - stapana de Athos spunea...

Chiar ma asteptam la o surpriza din partea lui Radu(cu) si a lui Ute. Ei mereu au un acel "ceva" pe care il adauga la cadourile vostre. Se vede de la o posta cat de dragi ii sunteti. La multi ani Mircea si multa, multa sanatate!

Vergi spunea...

@laura:da, rabdare are raducu si pt. mine, care de felul meu am fost de cind ma stiu foarte nerabdatoare si nu am facut niciodata nicio munca de migala.Nu a mers repede si pe gustul meu, am lasat totul balta! nu e nimic, ca s-a repetat ce ai scris, se intimpla. Bine ca ai scris!

Vergi spunea...

@viorica: ideea a fost formidabila, realizarea la fel. Dar cel mai tare m-a impresionat pe mine, ca raducu si-a luat din timpul pe care efectiv nu il are, sa faca o asemenea surpriza. Mircea a fost cu adevarat impresionat.

Vergi spunea...

@katja: adevarul este , ca un cadou frumos ambalat si frumos oferit isi cistiga din valoare foarte mult. Mie mi-a placut de cind am venit aici simtul deosebit al nemtilor pt. frumos. Iar cind iti iei atita timp pt. cineva drag, face mai mult ca toate declaratiile din lume.

Anonim spunea...

Hehehe, ce ingenios! Super frumoasa idee! La multi ani din nou si felicitari lui Radu!

Vergi spunea...

@mihai: ma bucur ca ti-a placut, adica e minunat ce a facut raducu dar eu de fapt subliniam si ce mare lucru sa iti iei din timp, pt. a face o bucurie unei persoane dragi, ca in fond putea pune banii intr-un plic si gata cadoul! decit ca bani se mai gasesc dar suflet mai rar! si raducu are mult suflet!

Anonim spunea...

emotionant gest!desi parca , daca-mi aduc aminte voi aveatzi gps acum 5 ani, insa poate asta e unul mai bun!

Sebastian Cochinescu spunea...

Ce frumoooos! Ce GPS și-a luat?

Vergi spunea...

@luminitza: repet a nu stiu cita oara, un gest cu adevarat minunat. Noi aveam desigur un GPS in masina, original livrat cu masina cu tot, intre timp insa e depasit si ne cam facea figuri, asa ca era cazul sa primeasca si masina un mic cadou!

Vergi spunea...

@sebastian: intrebare de 100 puncte!! habar nu am ce fel este, se spune ca e foarte performant. In orice caz am aflat ca exista si toate tarile din est, ceea ce e bine , mai putin pt. noi, care nu am mai fost de ani de zile cu masina la drum lung!ingenios a fost ca toata cutia pe care e aranjamentul e acoperita cu harta Europei si mai ales cu partea , unde se gaseste Romania!