marți, noiembrie 18, 2008

Ingeri pazitori




ma urmareste de citeva zile gindul la Ingerii pazitori , care vegheaza asupra noastra si in care eu personal cred de cind ma stiu. Poate si prin educatia primita si prin faptul ca minunata noastra mama ne punea de mici copii sa spunem seara inainte de culcare trei rugaciuni, dintre care doua cu Ingeri! Tatal nostru, Inger, Ingerasul meu, si cea care se termina cu da-mi acum un somn usor si un Inger pazitor! erau cam multe pt. un copil obosit dar le spuneam cu drag, chiar daca uneori intr-o viteza ametitoare! mi s-a intimplat in viata nu o data sa imi dau seama, ca fara acel Ingeras ,care vegheaza tot timpul asupra noastra, multe lucruri ar fi avut un sfirsit tragic! dupa accidentul din Belgia acum vreo doi ani am fost intrebati chiar de politie, daca sintem constienti de faptul ca am avut un Inger pazitor! a fost o situatie din care doar in felul acesta a fost posibil sa scapam cu viata amindoi !


Cum e cu voi? ati avut vreodata in viata siguranta, ca o mina nevazuta a vegheat asupra voastra, ca v-a ocrotit?


In ce ma priveste sint acum cum ar veni o femeie in toata firea! dar nu ma culc fara rugaciunea copilarie, Doamne da-mi un somn usor si un Inger pazitor!


Am citit chiar mai inainte ca in urma unui studiu efectuat in Germania in 2005 doua treimi din populatie crede in Ingerul pazitor.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Eu cred in"Ingerasul meu pazitor" si din cauza asta sunt sigura ca i-am simtit prezenta de multe ori in viata mea,in momente de cumpana.

Sebastian Cochinescu spunea...

Da, eu cred în Dumnezeu și îngeri.
Și mă rog din când în când.

Vergi spunea...

@viorica:ma bucur foarte tare, eu credeam oricum, dar cind am citit ca o treime din nemti cred sincer, ca exista un Inger pazitor, m-am pus pe ginduri pt. cei care nu cred asta.

@sebastian: asta e foarte bine, eu nu sint ceea ce se numeste o persoana exagerata cind e vorba de crezut, dar ma gindesc de fiecare data, ca trebuie sa fie cineva asa de sarac cu sufletul, sa nu creada!

Anonim spunea...

Neavand la scoala o educatie religioasa (dimpotriva, deh, asa erau vremurile), nu stiam sa spun "Tatal nostru", decat "Inger, Ingerasul meu", invatat de la Mami :) ... Pana acum vreo 10-15 ani cred ca asta a fost rugaciunea mea de fiecare seara. Incredibil, dar adevarat. "Tatal nostru" l-am invatat foarte tarziu. Da, cred in Dumnezeu si in Ingeri. Binenteles. Sunt singurele entitati de care ma tem cu adevarat daca fac vreo prostie si sunt singurele entitati care ma ajuta si ii ajuta pe-ai mei cei dragi, prin rugaciune, in cele mai grele situatii, desigur miraculos.

Anonim spunea...

sigur ca cred in ingeri?ce dovada mai frumoasa vrei decat prenumele baietzelului mau-Luca-Angelo?!:-)

Anonim spunea...

Am patit de cateva ori lucruri care mi-au demonstrat ca exista ingeri. Cred cu tarie in ei!

Vergi spunea...

@mihai: tu cred , ca fiind cel mai mic ai fost scutit de Tatal nostru, care era cea mai lunga rugaciune dintre cele trei, pe care noi le spuneam in fiecare seara! si sint convinsa, ca tu esti chiar din cei, ce cred cu adevarat si asta e frumos! adica eu pun o granita intre bigot si credincios si ii iubesc mai ales pe credinciosi, ptc. sint oameni ca mine si ca tine! si intre unul, care se muta in biserica aproape dar nu e in stare sa ajute pe cineva, il iubesc pe cel, care poate nu are timp sa mearga la biserica, dar va intinde intotdeauna o mina de ajutor.

@luminitza: tu erai de cind te stiu cu Ingerii, asa ca nu ma mir ca il cheama pe Luca si Angelo! un nume minunat, care o sa il ocroteasca toata viata.Si o sa te ocroteasca si pe tine, e asa de bine, sa stii , ca nu esti singur pe lume la nevoie! si primul care te ajuta este un Ingeras exact in clipa, in care e mai mare nevoie de el!

@genius: sint convinsa, ca ai avut parte de intimplari, in care ai simtit, ca cineva , mai precis un Inger te pazeste! si fi sigura, ca o sa faca si mai departe ! Ingerii nu obosesc niciodata, noi sintem cel mai bun exemplu, ca am cam profitat de puterea si rabdarea lor, daca e sa ma gindesc doar la cele doua accidente facute, in urma carora s-a facut praf doar masina!! cum le-am spus atunci si politistilor, care se uitau cu mila la masina facuta praf, e doar tabla si tablase poate cumpara, viata insa nu!

Anonim spunea...

Da,am si eu ingerul meu pazitor care.....m-a salvat de la moarte acum citiva ani in urma cind ,am avut o operatie de fibrom.Acel inger era o femeie care statea de veghe la capatiiul unei rude(la mine nu a fost nimeni din familie caci eram asigurata ca voi fi sub control,lucru ce nu a fost dovedit)si cind a vazut cum fac de urit dupa ce efectul anesteziei a trecut,a chemat de urgenta toata asistenta care m-a conectat la aparete si...inca mai traiesc.Regrtul meu e,ca nu am fost in stare sa ma ancorez,sa tin legatura cu aceea femeie care practic mi-a salvat viata.Da,sint o mare credincioasa,in felul meu si stiu ca...cineva acolo sus ma iubeste!

Vergi spunea...

laura:poti sa fi sigura, ca asa este si cineva te-a salvat, ca stia, ca mai ai aitea de facut pe lumea asta!!!pacat, ca ai pierdut legatura cu acea femeie, ar fi fost frumos sa ramineti in contact. Dar in clipele alea nu te gindesti! eu imi aduc aminte, ca dupa accidentul din Belgia, masina ramasese pe doua benzi de autostrada,eu insa, cind am vazut , ca nu s-a intimplat cu noi, am intrat in masina inapoi,fara sa ma gindesc, ca abia acum se putea intimpla, cum am vazut dupa aia intr-un film, sa vina o masina sa ma arunce pe partea cealalta de autostrada cu masina cu tot! Mircea plecase sa puna semnele de accident! o femeie a vazut scena , a oprit masina ei, a tras-o pe margine si cu o mina ridicata in sus, sa opreasca toate masinile, a venit direct la mine si m-a smuls efectiv din masina! cu politia si tot ce a urmat, nu m-am gindit , sa aflu cine e dar ii multumesc in gind, de cite ori imi aduc aminte!!