duminică, noiembrie 02, 2008

Premiu


de ce sa mint? am fost foarte incintata sa primesc acest premiu , desi cumva e un fel de mar al discordiei.Adica , pe cine sa premiezi? fiecare blog in parte este frumos, are originalitate, e scris din suflet si cu renuntari la timpul, care pt. fiecare din noi e parca tot mai putin.

Dar daca am intrat in hora, hai sa jucam! asa ca dau premiul mai departe lui Mihai, al carui blog e foarte profesional facut, bine documentat si cu teme una mai interesanta ca alta, il dau Catalinei pt. ideile originale realizate cu miinile ei de aur si nu la urma pt. originalitatea ideeii de a tine un blog despre un catzel, il dau lui Sebastian pt. diversitatea temelor atinse si care indiferent de domeniu sint la fel de frumos si bine documentat descrise.

Cui dati voi premiul??

5 comentarii:

Anonim spunea...

Eu dau premiul urmatorilor"stapani de blog"(in ordine alfabetica):
-Athos,de la care avem de invatat de inseamna"a fi bine educat",
-Catalina,pentru multele lucruri noi pe care le invat de la ea in domeniul modei si nu numai,
-Luminita,pentru minunatele poze trimise cu Luca si din expozitii despre care altfel nici n-as sti ca exista si pentru textele frumoase poztate,
-Mihai,care din fericire pentru mine,(care am studiat muzica)posteaza intre altele si multe articole de specialitate si muzica buna,
-Sebastian,pentru diversitatea temelor din diverse domenii despre care chiar nu stiam aproape nimica.

Vergi spunea...

@viorica: ai facut o lista mai mult decit completa, cred ca e cazul sa iti faci si tu un blog, scrii oricum mult si frumos de fiecare data!

Anonim spunea...

Ha,ha!Eu mi-am ales "meseria" cea mai comoda,cea de comentator.Pentru cea de blogeritza ar trebui sa am si idei...

Sebastian Cochinescu spunea...

Mulțumesc frumos pentru premiu! :)

Vergi spunea...

@sebastian:he, he, pai tu il meriatai printre primii! promit un premiu special, cind vin in martie! facem un Bloggerminitreffen!