vineri, octombrie 31, 2008

Apfeltraum


A inceput un nou weekend, cum sa va las fara o noua prajitura?? titlul va las sa il traduceti singuri, der Apfel=mar, der Traum= vis, deci o prajitura de vis, ca un vis sau cum va suna mai bine! va asigur ca e buna si usor de facut!!

Ingrediente. 100 gr piscoturi, 150 gr brinza de vaci, cea cu grasime redusa, 150 gr mascarpone( sint sigura ca se gaseste in orice magazin alimentar mare la raionul brinzeturi ), 1/8 l lapte, 100 gr zahar, 1 cutiuta cu frisca de batut ( 250 gr), un borcanas mic cu püre de mere , daca nu se gaseste faceti singuri din mere fierte, sa fie cca 350 gr.

Stropiti sau imuiati piscoturile in alcool, de preferinta unul alb, calvados de ex. sau vodca, sau orice fel de rachiu, puneti-le pe fundul unei forme de sticla, puneti peste ele püreul de mere. Amestecati restul de ingrediente cu frisca batuta, puneti crema rezultata peste piscoturi. Presarati cu praf de cacao, dati la rece.POFTA BUNA!!!

8 comentarii:

Anonim spunea...

arata fin desertul asta!cred tocmai ca ai primit un premiu pentru retzetele delicioase si pentru blugul tau!
trebuie sa-l recuperezi de la mine de pe blog,sa-l afisezi cu mandrie la panoul de onoare al blogului tau si daca nu esti egoista sa-l oferi si tu cuiva care are blog talentat:-))

Anonim spunea...

Pare a fi atat de simplu si imi inchipui ca e si bun! Ia sa incercam! Mmmm! ... ;)

Anonim spunea...

Ce desert grozav!Inlocuieste chiar si problema bauturilor servite la masa.Sa ne scrii totusi ce cantitate trebuie sa mananci"ca sa nu ti se urce prajitura la cap",fiind piscoturile imbibate cu alcool.Ha,ha,ha!Lasand gluma la o parte,cred ca e ceva"minunat de bun".Abia astept sa vin la voi sa mananc asa ceva(,la talentele mele culinare,singura n-am curaj sa incerc sa fac reteta).

Anonim spunea...

Arata bine,pare delicioasa,incercam!

mamica de Sebastian spunea...

Cind am vazut poza am crezut ca e orez cu lapte,dupa care sint moarta.Interesanta reteta,sper doar sa gasesc pishcoturi la magazilene arabesti

Vergi spunea...

@luminita: premiu?? cum ajung la el, ca eu oricum dau totul mai departe!!o sa vad , daca ma prind, ce trebui sa fac. Acum oricum pic de somn, e acusi ora 1 noaptea!! desertul e cu adevarat fin si foarte usor de facut

@mihai: e la fel de bun pe cum arata, incearca si o sa vezi, ca il faci mereu!

@viorica: niciun pericol, nu se pune mult alcool, si se pierde oricum prin celelalte ingrediente. Incearca si daca nu cinti dupa ce maninci, inseamna ca am avut dreptate.

@laura:e asa de usor de facut, ca e pacat sa nu fie incercat macar o data, dupa care o sa tot repeti reteta!

@mamica de sebastian: cred ca ar trebui sa gasesti piscoturi in orice magazin, aici se gasesc. In rest nicio problema, doar pe Basti sa il tii departe de farfurie!!

Anonim spunea...

Ah ce bine arata! Si ce rau imi pare ca nu am cum sa-ti citesc blogul zilnic! Promit sa recuperez zilele astea, din ce am vazut pana acum sunt super articolele!

Vergi spunea...

@genius:nu e nimic ca nu apuci sa citesti, rau e ca ma uit eu mai rar in urma. Stim cu totii ce inseamna sa nu ai timp, te imparti cum poti , vad la mine cit de greu e sa tin un blog. Nu ma las, ca daca am inceput ceva, trebuie si dus la capat! plus ca nu doarme concurenta!!!