luni, octombrie 13, 2008

Leapsha 2


cam asa am sa rid, daca nu adorm pina raspund la atitea intrebari si daca tot e vorba, ca trebuie data mai departe , ce parere ai Mihai?? sau barbatii nu se ocupa cu asta.
1.cit e ceasul? 22,42
2.numele tau este: Virginia
3.porecla: pe vremuri vulpitza
4.ai tatuaje? nuuuuuuuuu!!!
5.culoarea ochilor: caprui
6.locul in care te-ai nascut: Sinesti-Potcoava,judetzul Olt
7.Mincarea favorita:ciulama cu mamaligutza
8.ai fost vreodata in SUA? ; aproape, in apropiere de Niagara
9.ai infasurat pe cineva in hirtie igienica? nu dar multumesc pt. idee.
10.ai iubit pe cineva atit de mult, incit iti venea sa plingi? de citeva ori !
11.ai fost implicat in vreun accident de masina? din pacate da
12.crutoane sau bacon? niciuna , nicialta
13.zi favorita a saptaminii: duminica
14.restaurant favorit:italienesc
15.sport favorit de uitat la el: formula unu
16.bautura favorita: ramazzotti
17.inghetata favorita: amarena
18.Walt Disney sau Warner Bros? Warner wie??? Walt Disney
19.restaurantul fast food favorit: niciunul
20.ce culoare are dormitorul vostru? alb
21.de cite ori ai copiat la un examen? niciodata, doar in scoala la teze!
22.de la cine ai primit leapsha asta? de la Catalina, danke schön, om m-ai facut!
23.in care magazin ai fi cheltuiti toti banii de pe card? unul de pantofi!
24. ce faci cind te plictisesti? nu ma plictisesc niciodata
25.la ce ora mergi la culcare? azi la 24!!!! in rest la ora 23.
26.cine o sa raspunda primul la leapsha asta? cineva constiincios ca mine!
27.citi din cei carora le trimiti leapsha asta nu o sa raspunda? nu stiu
28.care program TV nu il pierzi niciodata? cine ajunge milionar(wer wird Millionär, prilej de autoverificare)
29.ultima persoana cu care ai luat masa la un restaurant? cu Mircea duminica la un restaurant sirbesc in Düsseldorf.
30.ce asculti in momentul asta? nimic, ma concentrez la sarcina primita!
31.care e culoarea preferata? depinde, acum verde
32. mare sau lac? maaaaaaareeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
33.ai ramas vreodata fara benzina? niciodata, dar de citiva ani fara masina!!! de buna voie insa
34.cite tatuaje ai? pe cind raspundeam la intrebarea nr. 4 niciunul, intre timp tot nu mi-am facut
35.ce preferi, ´pisica sau catzel? niciunul, daca insa e musai, catzel, pisicile sint proaste!
36.ce anotimp preferi? vara
37.esti solo? nu, foarte maritata, adica de mult maritata!
38.esti indragostita de cineva? daca citeste si Mircea leapsha? daaaaaaaa!!!!
39.cit e ceasul? 23,00! ura, a mers mai repede decit am crezut!

12 comentarii:

Anonim spunea...

1.cit e ceasul? 01,14
2.numele tau este: Mihai
3.porecla: pe vremuri Cochi
4.ai tatuaje? Nu!!!
5.culoarea ochilor: verzi-caprui
6.locul in care te-ai nascut: Timisoara
7.Mincarea favorita:supa cu tatzei.
8.Ai fost vreodata in SUA? : in vis, pe vremea dictaturii
9.ai infasurat pe cineva in hirtie igienica? nu , e o idee tampita
10.ai iubit pe cineva atit de mult, incit iti venea sa plingi? nu poti sa plangi daca iubesti, dimpotriva. Plangi daca nu esti iubit
11.ai fost implicat in vreun accident de masina? da, din fericire usor
12.crutoane sau bacon? hm, sa nu aud
13.zi favorita a saptaminii: sambata
14.restaurant favorit:sarbesc
15.sport favorit de uitat la el: patinaj artistic
16.bautura favorita: whisky
17.inghetata favorita: ciocolata cu bucati de ciocolata
18.Walt Disney sau Warner Bros? Walt Disney
19.restaurantul fast food favorit: KFC
20.ce culoare are dormitorul vostru? alb
21.de cite ori ai copiat la un examen? la toate (pt ca merita, hahaha!)
22.de la cine ai primit leapsha asta? de la Vergi
23.in care magazin ai fi cheltuitit toti banii de pe card? unul de masini!
24. ce faci cind te plictisesti? nu ma plictisesc niciodata
25.la ce ora mergi la culcare? la ora 1 sau 2 noaptea
26.cine o sa raspunda primul la leapsha asta? habar nu am
27.citi din cei carora le trimiti leapsha asta nu o sa raspunda? Nu inteleg finalitatea acestui joc; e un test? Ce punctaj am obtinut?
28.care program TV nu il pierzi niciodata? HBO, comedii
29.ultima persoana cu care ai luat masa la un restaurant? cu prietena mea
30.ce asculti in momentul asta? ventilatorul computerului
31.care e culoarea preferata? albastru
32. mare sau lac? lac
33.ai ramas vreodata fara benzina? da, pe vremuri comuniste
34.cite tatuaje ai? niciunul
35.ce preferi, ´pisica sau catzel? ambele
36.ce anotimp preferi? vara
37.esti solo? nu
38.esti indragostit de cineva? sigur ca da :)
39.cit e ceasul? 01,25
P.S. In mod normal, ar trebui sa existe un "rezultat" al acestui test. E dragutza leapsha asta, dar sunt numai niste raspunsuri. Bine ar fi fost sa afli si ceva despre tine, asa ca la un test psihologic ;)... Oricum, eu ii dau leapsha lui Viori! Hahaha! Sau ai mai facut asa ceva, draga Viori?

Anonim spunea...

Ha, Ha, Ha! Uite asa ajunge omul sa ii cunoasca pe ceilalti!
Foarte frumos

Anonim spunea...

Multumesc celor care nu mi-au trimis inca leapsha,fiindca n-as avea rabdare sa raspund.Totusi dau un raspuns la intrebarea nr.9:nu,nu am infasurat pe nimeni in hartie igienica,in schimb mi-am infasurat o data picioarele cu hartie intr-o iarna,pe cand faceam naveta la Vidra,fiindu-mi foarte frig in scoala,desi eram incaltata cu cizme si shosete si m-am distrat copios in cancelarie in timp ce puneam in aplicare ideea salvatoare.

Anonim spunea...

P.S.Catalina ti-a raspuns din greseala la textul asta,pe textul dinaintea astuia.

Anonim spunea...

@viorica: Leapsha, Viori, nu te fofila! Hahaha! Ia cu copy si paste intrebarile si raspunde, ca nu iti va lua mai mult de zece minute. Si da "leapsha" mai departe! :))

Anonim spunea...

haha!si daca iti era dor de o noua leapsha mai "intelectula" caut-o la mine pe blog!

Vergi spunea...

@mihai-am picat in partea numita fund, cind am vazut ca ai preluat leapsha, adica eu ma gindeam, ca barbatii chiar nu fac asa ceva! plus ca am aflat lucruri noi, pe care le retin! o sa facem un drum intr-o zi chiar si la magazinul de masini, un pic de rabdare!si ceva comun, nici eu nu ma plictisesc niciodata!

Vergi spunea...

@robert-permite-mi sa ma prezint, ma numesc Vergi, pur si simplu Vergi! sint o matusa mai aparte, care joaca si leapsha, de ce nu? sa te mai ratacesti pe blog, acum ca...ma cunosti!!!m-am bucurat!

Vergi spunea...

@viorica-o idee salvatoare, ti-a mai fost frig?? chiar mai buna decit ideea noastra o data la Timisoara, cind a plouat cu gheata cind sa coborim din bus, si dupa ce am vazut ca la fiecare pas , pica cineva, ne-am infasurat pantofii in batiste!! o tempora, mai existau batiste adevarate!!!dar tot am cazut si nu ne puteam ridica de ris!!!

Vergi spunea...

@luminita-am sa ma uit cu placere, acum tot am vazut, ce usor e sa faci din ora 23, 24!!si chiar am sa raspund!mai ales ca miine dimineata ma lasa seful acasa!

Vergi spunea...

@mihai-ai pus o intrebare, pe care o adresez initiatorilor leapshei, care e in final scopul? sa ne cunoastem? asta e bine dar trebuie sa mai fie ceva! umorul, spontaneitatea, simtul datoriei sa si raspunzi?? completati lista va rog!

Vergi spunea...

@katja-te-ai ratacit la profesorlul Karasek, ti-am raspuns si acolo. Ma bucur inca o data, ca ti-a placut. Am zis verde, verde a ramas, asa sint eu consecventa!