duminică, octombrie 05, 2008

O saptamina vesela


va doresc tuturor o saptamina vesela, inceputa cu zimbetul pe buze, fara sa va pese de ploaie , frig si ce mai aduce ziua!

si o incep eu prin a va da un raspuns concret la intrebarea de ce cumparam? pai cind vezi asa reclame, cum sa nu ii iei in serios ca totul e redus cu 50%?
Asa ca mi-au venit in minte niste idei de reduceri:
-sa se reduca numarul de zile ploioase la jumatate
-sa se reduca zilele fara soare de tot
-sa fie miine in drum spre servici o reducere absoluta de masini in drum spre servici, ajungeti in timp record
-sa se reduca brusc ziua de lucru tot cu macar la jumatate
-sa se reduca numarul de oameni morocanosi si fara chef de lucru
-sa se reduca numarul de sefi, care isi iau de luni dimineata foarte in serios rolul de sef, au timp toata saptamina
O veste buna, toate aceste reduceri nu ar costa nimic!! dar cita bucurie ar aduce!!!

9 comentarii:

Anonim spunea...

Crede-ma, deja stiu ca voi incepe saptamana bine, numai citind ceea ce ai scris:) ... Chiar daca as reduce la jumatate toate aceste reduceri propuse de tine, si tot ar fi un ... mare castig. Dar oare nu s-ar putea reduce de maine incepand (tot fara bani) si lacomia, trufia, nepasarea, ura, discriminarea, neincrederea, calomnia, orgoliul, invidia si prostia? Ce-am putea pune in locul acestora (desigur, fara bani)? Un zambet, cum bine spui :) ...

Anonim spunea...

Chiar m-ai facut sa incep saptamana cu un zambet.Multumesc!
Sunt de acord cu toate propunerile facute de tine si de Mihai si as mai adauga ca tare as vrea sa se reduca pretzurile marfurilor din magazine,macar in preajma Craciunului,ca tare mult imi place sa fac cumparaturi(am mai spus-o si alta data).

Sebastian Cochinescu spunea...

Subscriu la ceea ce ai spus.
Felicitări pentru poză! Este artistică!

Anonim spunea...

faina poza!!!o zi buna suta la suta iti doresc!!!!

Anonim spunea...

p.s.unde-a fugit articolul cu muzeul din natura?

Katja - stapana de Athos spunea...

Se vede ca ti-a priit mini-vacanta asta plina de reduceri. Sper ca ea nu a fost redusa cu 50%, da? Foarte faina si poza, dar mai ales lista cu reduceri propuse. Ai perfecta dreptate si daca e sa votam, eu sunt pro!

Vergi spunea...

@mihai-eram sigura, ca ai sa ma completezi, de acord, hai sa facem unde trebuie o cerere, sau asta nu se poate, ce pacat!si speranta, ca dispar de la sine e absolut in zadar! asa ca nu ne ramine decit sa incercam sa nici nu observam ca mai exista si asa specimene!! eu personal ii ignorez pe toti si ramin in cistig ! imi ramine macar zimbetul!!!
@viorica- inca o idee buna dar sint convinsa, ca in preajma sarbatorilor se mai fac si reduceri, au doar si ei interes sa le sune cassa!sa ii scrii totusi lui Mos Craciun o scrisoare, cam ce ai dori sa iti aduca cu si fara reduceri, cine stie??? ca de Mos Nicolae ce sa spun, cizme de pus in usa ai!!!

Vergi spunea...

@sebastian-ma bucur, ca am asa de multi partizani la idee, stii ce cred eu ca inca nu s-au facut reducerile alea?? nu au avut vaca cu pricina!!! si e asa de usor sa tai o vaca in doua, sa ma pui pe mine de ex. intre jumatati!! ca nu vreau sa spun, cum numeste Mircea fotografia!!!
@luminita- ma bucur, ca ti-a placut fotografia, ideea e asa de simpla, ma gindesc ca putina fantezie si toate reclamele devin dragute de tot. Articolul l-am scos, cred, ca m-am grabit si acum o sa vad, cum fac sa il pun inapoi.

Vergi spunea...

@katja-chiar bine ai spus, vacanta asta a fost fara reducere, e minunat sa intilnesti peste ani prieteni dragi,nu ne-a ajuns timpul sa depanam amintiri si desigur sa intreprindem in fiecare zi cite ceva!! si asa in patru ai mai mult chef sa faci cite ceva, ceea ce o sa ma bucur sa repet, cind o sa veniti oricare din voi la noi. Asa ceva frumos ca muzeul din padure nu am mai vazut.