luni, octombrie 20, 2008

E toamna si in Westerwald





































Westerwald este una din cele mai frumoase zone ale Germaniei, padurea din vest, cum ar veni . toata zona arata parca ca o padure cu nenumarate luminisuri in mijlocul ei, adica satele si oraselele nenumarate! rar am vazut zona mai frumoasa, totul e verde si casele parca din povesti, albe ca zapada! explicatia am primit-o cindva, fiind o zona neindustrializata a fost posibil, ca mai toate casele sa fie albe, spre deosebire de zona noastra, unde industria da tonul si toate casele sint fie acoperite cu caramida rosie, fie de culori inchise. Westerwaldul se afla in Rheinland Pfalz, un land la 100 km.de noi si totusi pare o total alta lume. Pentru noi romanii ramine un land de suflet prin faptul ca in Neuwied se afla castelul printilor de Wied, din care se tragea Regina Carmen Silva a Romaniei. Casa printilor de Wied a ramas in continuare apropiata Romaniei, imi aduc aminte ca atunci in 1989 au fost printii de Wied printre primii , care au organizat ajutoare pentru Romania. Am fost ieri in Westerwald, dovada cele citeva poze facute acolo. Le las pe ele sa vorbeasca.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Cam cat costa o casuta alba, pe-acolo? Parca as fi tentat sa investesc ceva bani, ca nu aveam unde... Hehehe! Cu tot cu criza asta imobiliara, eu cred ca au ramas tot scumpe casutele din padurea aia, ca de vis!

Vergi spunea...

@mihai:nu o sa crezi dar cu mult mai putin ca la voi! e zona cu casele cele mai ieftine, abia astept sa ne mutam si noi in citiva ani acolo. Tu stii zona, acolo ai venit prima data in Germania , doar ca nu aveam cum sa o vizitam, ramine la primul tau drum. Pt. mine e o zona draga sufletului meu, acolo am crezut ca raminem de cum am sosit, am facut se vede treaba un mic ocol de ...20 de ani dar tot acolo ne vom muta!

Anonim spunea...

Ce poze frumoase ai facut!Zona e intr-adevar foarte frumoasa in toate anotimpurile in care am vizitat-o.Dupa ce va mutati voi in zona,ma mut si eu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Katja - stapana de Athos spunea...

Superbe poze, mirifice peisaje. A venit toamna si la voi, dar inca nu-i asa de aramie cum e in muntii nostri. Nu cumva zona asta este cea in care au Radu si Ute casa? Tare imi pare cunoscuta...

Vergi spunea...

@viorica:e cu adevarat frumos acolo mai ales toamna, dar de fapt in toate anotimpurile. Doar ca toamna este cu atitea culori, ca nu cred, ca un pictor ar reusi sa faca un tablou in adevaratele culori ale toamnei.Abia astept sa ne mutam si te primim cu drag.

Vergi spunea...

@kaja:m-ai prins, pozele sint facute din gradina lor, unde iti arunci ochii dai de dealuri si in departare muntii! le spuneam ieri, ca eu sa am asa un peisaj sub ochi, nu as mai pleca in concediu. Zona e mai mult deluroasa, nu are cum avea culorile muntilor nostri! ca uite asa o afacere am facut, dealurile de aici sint ale noastre, muntii din Romania sint tot ai nostri! atita bogatie!!

Anonim spunea...

faine imagini!inca n-am apucat, cu atatea expozitii sa fotografiez toamna de aici!dar o voi face!mai ales ca avem parcuri imense de o frumusete rara in jur!cu ponei:-))

Vergi spunea...

@luminitza:avantajul unui anotimp ramine, ca daca ai scapat unul, vine la anul in mod precis din nou. Imi inchipui ca toamna in Paris trebuie sa fie o feerie, indiferent de situatie Parisul are un farmec aparte. Poney fotografiati abia astept sa vad, eu nu mi-am dorit in viata mea un animal, dar un poney da.