duminică, octombrie 12, 2008

Zucchini umpluti






















i

incepe o noua saptamina si cu ea eterna intrebare, ce mai gatim astazi? astazi o reteta simpla de tot, zucchini umplut:
ingrediente: trei zucchini, 1/2kg. de carne tocata, daca se poate in amestec vita si porc, doua linguri mari de orez, e de preferat acela de facut orez cu lapte, o lingurita vegeta, sare , piper, marar, cimbru, o ceasca mare de bulion, o cutiuta de frisca de batut.
Se curata zucchini, se taie in bucati cit doriti de mari, se scobesc cu coada de la o lingurita. Se face un amestec din carnea tocata,orez, vegeta, un pic de sare, piper, marar , cimbru si se umplu bucatile de zucchini. Daca va ramine carne faceti un fel de perisoare mai mari. Puneti apa la fiert cu un pic de sare, cind clocoteste bagati bucatile de zucchini si perisoarele . Se fierb cca 35 minute. Separat se face un sos de rosii : se pune un pic de ulei, doua linguri de lemn de faina alba, se lasa cit sa se incalzeasca, in niciun caz prajita si se stinge cu o cana mare de bulion. Daca nu aveti bulion la indemina , nimic mai simplu, o ceasca mare o treime cu Ketchup amestecata cu apa. Lasati sa fiarba un pic dupa care adaugati frisca de batut. Se scurge o parte din lichidul in care au fiert zucchini si se toarna sosul de rosii. Se da de citeva ori in clocot. Pofta buna! daca aveti un pic de constiinta NU puneti smintina la mincat, daca nu o lingura de smintina da aspect frumos , ce face cu colesterolul, a se intreba un medic!!!!




10 comentarii:

mamica de Sebastian spunea...

Arata bine si trebuie sa fi fost buni,am sa incerc si eu

Anonim spunea...

Se vede ca esti"profesoara".Atat de amanuntit si de bine ai explicat,insotzind explicatiile cu pozele corespunzatoare fiecarei"operatii",incat nici nu trebuie sa imi scriu reteta,fiindca o tin minte.Saptamana care vine,incerc si eu s-o experimentez.Danke!

Katja - stapana de Athos spunea...

Cand am vazut zuchinii aceia, am crezut ca i-ai umplut cu ficatei. Cand colo, ai bagat ditamai vita si ditamai porcu' in ei. Hahahahaha. Super tare! Seamana mult cu ardeii umpluti si tocmai de aceea cred ca au fost bestiali. Mircea ce zice, ce zice?

Vergi spunea...

@mamica de sebastian-merita incercat, eu sint adepta retelelor, care merg repede, sint dietetice, pina la frisca batuta, nu au nimic prajit si desigur sint gustoase. Am primit azi la prinz aprecieri,deci au fost buni.

Vergi spunea...

@viorica-m-a distrat si pe mine cum a iesit pina la urma, adica foarte logic si usor de facut. Plus complimentul lui Luli, cind a citit azi, am ajuns-o si pe asta , sa dai tu retete!!nu ca nu as fi buna pt. asta dar ea stie cel mai bine, ca bucataritul este pt. mine o pedeapsa! Asa ca sint pe drumul cel bun!!promit pt. weekend un desert!

Vergi spunea...

@katja-treaba sta asa, ma pregatisem sa fac zucchini cu ficatei, am si recitit reteta ta, cind am constatatm ca nu am ficatei. Asa ca m-am adaptat, plus ca e cu adevarat umplutura si pt. ardei umpluti sau chiar gulii umplute,deci multe posibilitati. Mircea a laudat micarea si s-a distrat de ideea, de a da eu o reteta culinara!!habar nu are, ca vor mai urma!! in final o sa imi placa sa stau in bucatarie!!!oricum cu aparat foto linga mine, da.

Anonim spunea...

oricum arata bine, au fost buni, nu?

Sebastian Cochinescu spunea...

Mi-e foameeee!!!

Vergi spunea...

@luminitza-te asigur ca au fost la fel de buni cum arata, merita o incercare sa ii faci, mai ales ca dureaza foarte putin pregatirea lor. Ca sa nu spun, ca poti incerca sa umpli ardei sau gulii cu aceesi compozitie, care compozitie poate fi imbunatatita dupa gust.
@sebastian-daca iti e foame ia primul avion si promit ca ii fac din nou, plus cite ceva mai special alaturi! ma mai gindesc eu ce, poate o grill party pe terasa, avem si incalzitor cu gaze!!

Anonim spunea...

Super! Cred ca au fost deliciosi!