duminică, octombrie 26, 2008

Dansez pentru tine


Nu ma uit decit rar de tot la emsiunile televiziunii romane si asta nu ptc. asa avea ceva impotriva lor. Pur si simplu nu am timp nici pt. emisiunile mele favorite aici, e greu sa faci o selectie de privit, cind iti lipseste timpul.

Ma uit insa din cind in cind la "Dansez pentru tine" si recunosc ca ma entuziasmeaza pasiunea cu care danseaza niste oameni , care de fapt nu au o pregatire de specialitate, cum din pacate nu o au nici cei din lumea artelor, cu care danseaza. Avem si noi emsisiunea,danseaza o persoana cunoscuta cu un dansator profesionist, perechea e cumva salvata. Si e cu adevarat o bucurie, sa vezi ca dupa niste pasi nesiguri la inceput, dupa saptamini de munca intensa danseaza toti ca niste profesionisti.

Exista insa in emisiunea din Romania niste lucruri , care personal ma deranjeaza si ma fac , sa nu ma uit decit rar de tot. Si anume exagerarea motivarii, in final nu mai stii, cine cistiga de fapt, cel care a dansat cu patima si daruire sau cel care a fost in stare sa expuna cea mai tragica poveste. Care tragica poveste duce la alte exagerari, acele luminari care ard si se sting, pai si fara emisiune viata merge mai departe, drama tot drama ramine. Daca s-ar ramine la asta tot nu ar fi rau dar din pacate se pluseaza de fiecare data. Asa ca vineri am vazut o pereche mergind la biserica,lasind un preot sa ii binecuvinteze pt.a cistiga. Si asta e un lucru maret, cu rezerva ca la biserica te duci singur, tu cu sufletul tau, nu cu o echipa de televiziune, care te urmareste! va puteti imagina cum se petrec probabil lucrurile, tu saruti o icoana , coplesit de maretia momentului si deodata auzi un glas de regizor exasperat, stop motor sau cum se spune, o luam de la capat, asadar , saruta icoana si asta pina iese un cadru ca lumea!!si atunci unde ramine darurirea ta?

Si sa nu inchei fara o vorba la adresa juriului. Mi se pare tot timpul, ca se iau prea in serios si uita, ca nu e un concurs de profesionisti, ar trebui sa existe un dram de toleranta. Cornel Patrichi a fost balerin si e primul care ar trebui sa stie, ce mare deosebire exista intre balet si dans, sa citeasca memoriile Isadorei Duncan si o sa afle, asa ca orice remarca vizavi de dans legata de balet e inutila. Mai sint doi experti, micutul Will, apropo nu stiu , de ce Stefan Banica insista tot timpul pe ideea micutul Will, ca nici el nu e prea mare, si acel Mihai , prea sint insa exigenti.Si mai e o doamna, i-am scapat numele, are o fata de sfinx la orice zice, un mic zimbet nu strica! unica cu adevarat la locul ei ramine Rodica Popescu Bitanescu, asa se face o apreciere , cu caldura si cu durerea ca nu poti spune mai bine!

Urez tuturor participantilor succesul la care au visat si chiar daca nu sint cistigatori, faptul ca au participat si e deja un succes. Nu ma pot insa opri sa nu ma intreb, ce face cineva foarte talentat, care danseaza perfect dar nu are o poveste trista, sa stoarca lacrimile spectatorilor si juriului !la ce emisiune danseaza??

9 comentarii:

Anonim spunea...

Vergi,intii de toate am facut prajitura cu mere! Am trimis poza in e-mail.S-a racit si e delicioasa! Multumesc,mai astept si alte retete!
Doi,imi plac comentariile la adresa emisiunii pe care si eu o urmaresc cu interes.Ai "punctat" bine sint de aceeasi parere.Emilia Popescu e numele actritei de care-ti place cum comenteaza,si aici sint de acord cu tine.
De ce ma uit la aceasta emisiune? Pentru ca-mi place dansu la fel de mult ca si muzica,si-apoi imi plac mult costumatiile,mereu au fost reusite,culori,croiuri,accesorii minunate.Si mai mult,admir daruirea,efortul,pasiunea concurentilor care lupta pentru un anumit scop si ajung in final sa danseze atit de bine.

Anonim spunea...

Ai dreptate in tot ce scrii si daca as fi sigura ca ar avea vreun ecou printre realizatorii emisiunii,mai ca le-as trimite randurile tale.Din pacate ei insa fac tot ce vor ei.Imi amintesc cu cata placere am urmarit anul trecutla voi la televizor,o emisiune de dans despre care ai amintit,realizata fara"a stoarce lacrimile cuiva"si care s-a bucurat de o mare audienta.Am admirat-o pe acea ex-ministru,o doamna in jur de 60 de ani,in concurenta cu perechile de tineri prezenti in concurs,pentru faptul ca a reusit performanta de a nu fi eliminata din concurs cateva saptamani la rand,tocmai fiindca s-a pregatit temeinic,pentru ea,pentru mandria ei,nu pentru bani si nu pentru a impresiona pe cineva,decat pentru a-si demonstra ei si noua,ca dansul nu are varsta.

Anonim spunea...

Ai dreptate in tot ce scrii si daca as fi sigura ca ar avea vreun ecou printre realizatorii emisiunii,mai ca le-as trimite randurile tale.Din pacate ei insa fac tot ce vor ei.Imi amintesc cu cata placere am urmarit anul trecutla voi la televizor,o emisiune de dans despre care ai amintit,realizata fara"a stoarce lacrimile cuiva"si care s-a bucurat de o mare audienta.Am admirat-o pe acea ex-ministru,o doamna in jur de 60 de ani,in concurenta cu perechile de tineri prezenti in concurs,pentru faptul ca a reusit performanta de a nu fi eliminata din concurs cateva saptamani la rand,tocmai fiindca s-a pregatit temeinic,pentru ea,pentru mandria ei,nu pentru bani si nu pentru a impresiona pe cineva,decat pentru a-si demonstra ei si noua,ca dansul nu are varsta.

Anonim spunea...

P.S.Am trimis din greseala comentariul de doua ori.Sorry!

Vergi spunea...

@laura:ai dreptate cu numele actritei, dar nu stiu de ce am si acum in ureche, ca as fi auzit aseara numele scris de mine. Ma bucur, ca ti-a placut prajitura, am si vazut poza, e buna de publicat!

Vergi spunea...

@viorica: cred ca ai trimis comentaruiul de doua ori, tocmai ca sa subliniezi, ca am dreptate! pacat, ca nu se tine cont si de parerea spectatorilor, ca sint convinsa ca multi gindesc ca mine.Eu sint sigura, ca exista mii de oameni , care danseaza frumos si ar merita o sansa sa danseze si la televiziune, dar daca nu au poveste trista???

Anonim spunea...

Da ai auzit bine,Banica i-a spus la un moment dat,Emilia Popescu....si a adaugat Bitanescu.Mi-e simpatic Banica dar uneori ma cam deranjeaza felul cum prezinta,glumele nu prea reusite si ar mai fi.

Sebastian Cochinescu spunea...

Noi nu ne mai uităm la ProTV...

Vergi spunea...

@sebastian: de fapt bine faceti desi nu stiu, daca e o deosebire intre pro tv international si pro tv. Totuna daca ma gindesc bine!