miercuri, octombrie 29, 2008

Radacini II


de fapt mi-am adus azi aminte de acea leapsha, al carei scop tot nu l-am inteles prea bine si m-am gindit , ca de fapt unul din scopuri ramine, sa ne cunoastem mai bine! si asa mi-au picat ochii peste acel fotomontaj facut de mine acum cinci ani , doar cit sa il am la o aniversare. Dupa care mi-am dat seama, ca e un fel de autobiografie in poze, o evolutie de la prima aparitie publica, ca sa ii spun asa pina la un moment anume de viata! in cazul meu de la prima mea fotografie cu mama mea si fratele meu mai mare, nelipsita desigur catzelusa familiei, pina cind l-am cunoscut pe Mircea, sotul meu! rind pe rind am incercat sa prezint momente importante din anii care au trecut si cred , ca am reusit. Drept care fotomontajul a fost salvat si atirna pe un perete, cit sa il vada oricine ar veni la noi , iar eu dau amanunte cu bucurie !Asa ma gindeam eu, ca nu ar fi rau , sa va luati un pic de timp, sa faceti la fel si in loc de prima leapsha sa vad cele mai frumoase fotomontaje! oricum vad atitea poze de copii, de familie pe blog, hai sa le facem un fel de jurnal cu poze! ale mele nu trebuie prea explicate, poze cu familia, cu mine eleva, prima poza cu copilul meu, prima masina, tare era mitica , marea sportiva, dar mariti poza si veti descoperi singuri!

9 comentarii:

mamica de Sebastian spunea...

Interesanta si nostalgica leapsha.Eu din pacate nu am poze aici de cind eram mica.Poate intr-un an cind am sa merg acasa am sa iau sa fac un album,sa vada si Base pe buni si restul

Sebastian Cochinescu spunea...

Ce fotografii frumoase...

Vergi spunea...

@mamica de sebastian: pacat ca nu ai poze, cum te duci acasa cu prima ocazie, sa le aduci. Fiecare copil are dreptul , cind creste sa isi cunoasca toata familia, sa stie de unde se trage. Eu , cind am plecat, am luat toate pozele avute si ma bucur si acum din suflet pt. asta.Cu atit mai mult cu cit traim intr-o lume, in care cit de curind pozele o sa fie obiecte de muzeu.

Vergi spunea...

@sebastian: cu adevarat frumoase si mai ales pozele cu serbarile de la gradinita sint cele mai dragi mie. Ptc. acele rochite sint cusute de mami din hirtie creponata, munca de nopti intregi, ca sa fim noi cele mai frumoase! cit despre buclele lungi, nu avea nimeni asa frumoase ca ale noastre si mami, mama buna le mai facea si la celelalte fete!ca stia ea, ca fetele ei sint oricum cele mai frumoase.

Anonim spunea...

De cate ori vin la voi,ma opresc de multe ori cu mare drag in fatza fotomontajului pe care l-ai postat azi,fiindca intr-adevar contine poze minunate din cele mai importante momente ale vietii tale.Dupa ce voi invata sa trimit poze,o sa particip si eu la "leapsha" asta.

Vergi spunea...

@viorica: sa trimiti poze e cel mai usor lucru, ai sa vezi si singura. Ai atitia profesori in jur! iar niste poze ramin foarte importante si ma bucur ca au existat si pozele adevarate, ca sa le spun asa, cele pe care le ingalbeneste vremea si nu depind de o priza electrica si un computer! culmea a inceput lumea din nou sa aprecieze pozele adevarate si se fac din nou. Cel putin in cercul nostru tot mai multi au redescoperit fotografia.

Anonim spunea...

Eu nu voi obosi niciodata cu trei sfaturi "pretioase": 1. Alcatuiti albumul foto de familie cat mai selectiv cu putinta (nu mai mult de 100 de fotografii). 2. Nu filmati scene de familie mai mari de 5 minute (nimeni nu are rabdare sa vada o inregistrare de doua ore, indiferent de importanta evenimentului). 3. Luati-va timp de doua ori pe an (sa zicem de Pasti si de Craciun) si priviti acel minim album de familie si acele clipuri video. Cel de-al patrulea sfat (nescris) este: ignorati punctele 1, 2 si 3 - le veti descoperi si singuri ;). Dar sunt sigur ca, mai devreme sau mai tarziu, va veti bucura de orice fotografie sau film din trecut! :)

Anonim spunea...

acu' blogul e albumul de familie , cu prietenii, asa ca asteptam sa adaugi in aceste "album" pozele de la ziua lui mircea!ai incercat sa repetzi cuvantul "album" de multe ori pana isi pierde sensul?imaginile vechi din fotomontajul tau insa nu-si vor pierde niciodata sensul si emotia!

Vergi spunea...

@mihai: in primul rind ma bucur din suflet, ca desi ai atitea pe cap, iti gasesti timp sa te uiti prin blogul meu!orice sfat este bine venit!

@luminita: acel fotomontaj a ramas de fapt datorie tie, cind ai fost la noi si l-ai vazut ai fost foarte entuziasmata de el, mai ales de faptul ca era alb, negru, ca orice fotografie de expozitie , care se respecta.O sa fac miine poze, pun citeva si pe blog.