sâmbătă, octombrie 11, 2008

Goldener Oktober in Düsseldorf





































luna octombrie este numita in Germania octombrie de aur. Asa ca nu am stat mult pe ginduri si am plecat azi la Düsseldorf, sa fim alaturi de miile de oameni, care pur si simplu savurau ultimele raze de soare adevarat! si-a luat fiecare ce a avut, sotie, copil, catzel, prieteni de baut si s-a buucrat din plin de ziua asta minunata. Pina si in curtea unei biserici s-au pus mese pt. amatorii de bere. Dar mai bine las imaginile sa vorbeasca. Tuturor o duminica de aur!

12 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur tare mult pentru voi in primul rand,si pentru toata lumea care a savurat o zi atat de frumoasa de toamna,cum rar se intampla la voi.Pozele sunt graitoare si frumoase,pana si acel catzel pare a fi tare fericit.

mamica de Sebastian spunea...

Ce frumos e acolo,si bine ca a-ti avut soare.Tare imi doresc sa merg sa vizitez Germania.Peste 2 ani cind sotzul schimba prefixul as vrea sa iau un weekend la hotel in De,am vazut eu o oferta,mai cercetez pina atunci

Vergi spunea...

@viorica-toata lumea a suferit in anul asta mai mult ca oricind, ca nu a fost vara mai deloc, asa ca daca ti se daruieste o zi de vara adevarata in octombrie , o apuci cu amindoua miinile si te bucuri de ea. Catzelul cred ca era tare fericit, oricum dormea, stapinii beau bere,o fi baut si el macar un pic de apa! nu de alta, dar ca sa poata visa frumos!

Vergi spunea...

@mamica de sebastian-te stiu de pe blogul Luminitei, ce surpriza, sa te anunti si la mine! da, Germania e toata frumoasa dar zona de aici de pe linga Düsseldorf ramine cea mai frumoasa, poate si unde e asa de aproape de toata Europa. Adica sa ajungi in Olanda, Belgia, Luxemburg e foarte usor, pina si Parisul e la cinci ore de mers cu masina! va doresc sa va iasa planul cu iesirea de ziua sotzului, sint sigura ca merita un cadou asa de frumos!

mamica de Sebastian spunea...

@vergí draga mea,eu te citesc demult,dar cum am mai spus si Luminitei comentez cind am ceva de spus.AM mai scris un comentariu la un post de al tau,cel cu leapsha:)

Anonim spunea...

Ne-am bucurat si noi azi de un octombrie de aur, dar in natura :), adica la acea padure pe care o stii si tu, unde este gorunul cel batran, de la 1490! Eu astept toamna numai si numai pentru luna octombrie. Din cate am observat, septembrie poate fi capricios iar noiembrie poate aduce chiar zapada. Dar mijlocul lunii octombrie intotdeauna este de... aur! Felicitari pt poze!

Sebastian Cochinescu spunea...

Ce frumos...

Anonim spunea...

dada, octombrie la voi e la fel de insorit ca si aici!azi era lumea la maneca scurta in parc!si am facut si eu o tura pe toboganul mare cu bebe-n bratze!pacat ca se intuneca totusi asa repede!
imi aduc aminte de zilele cand am fost si eu in dusseldorf cu voi!frumoase amintiri!si geanta ta e YSL?uau!

Vergi spunea...

@mamica de sebastian-imi pare rau , celalalt comentar nu l-am vazut, o sa ma uit chiar astazi. Imi cer scuze, eu sint din pacate asa de ocupata, ca ma mir si singura, ca mai gasesc timp de un blog si abia apuc sa citesc comentariile la zi, in urma ma uit rar. O sa repar greseala.

Vergi spunea...

@mihai-padurea aia o cunosc si eu si e cu adevarat minunata.Ma gindesc ca acum in toamna e chiar mai frumoasa ca asta primvara. Asta dovedeste, ce spun de fiecare data, o fi frumos malul Rinului dar sub nasul nostru al tuturor sint atitea lucruri frumoase, care ne pot umple sufletul de bucurie.
@sebastian- cu adevarat frumoasa dupa masa de ieri. M-am tot gindit si la Athos, era plini de ciini plictisiti dar cuminiti in asteptarea stapinilor, care comandau probabil ultima bere de dimineata si tot nu erau gata pina dupa masa!

Vergi spunea...

@luminita-ma gindesc, ca Parisul e cu mult mai frumos acum la vreme de toamna, ptc.el isi are un farmec anume, pe care nu il poti descrie in cuvinte. Cite o zi din asta e cu adevarat un dar facut noua tuturor. Poseta e Valentino, Walter Valentino e cel mai cunoscut designer de posete in Italia dar tot nu stiu, daca are vreo legatura cu Valentino, haine!

mamica de Sebastian spunea...

Vergi nu face nimic,stiu cum e sa nu ai timp