miercuri, octombrie 08, 2008

Hapciu!!!




am racit! ce ma fac??? o intrebare, care e pusa incepind din octombrie pina..anul urmator in octombrie destul de des!
personal impart racelile in doua categorii, raceala, boala aia infernala , pe care o fac barbatii si ... guturaiul ala, ce ai draga, iar ai racit??, pe care o fac femeile.
E stiintific demonstrat, un barbat, care tuseste de trei zile , are in mod sigur un cancer de plamin, o femeie , care tuseste de trei zile se rasfata, enerveaza, nu ai de gind sa mai termini cu tusea aia?
cu sau fara adevaruri stiintifice raceala e aici, face parte cindva din viata noastra, ce ne facem? eu sint pt. leacurile strabune, un masaj cu spirt sau orice fel de alcool, o baie fierbinte, un ceai fierbinte si a doua zi esti alt om. Nu am sa uit in viata mea ,ce mare spectacol erau pt. noi vestitele ventuze ale lui tati, venea o vecina de peste drum, care era si muta si infiorator de urita, incepea cu un masaj dar cu o forta, de ziceam , ca il rupe! bietul tati striga din toate puterile, muta ridea, ca ii vedea doar fatza si credea, ca se rasfata. Urmau temutele ventuze, nu stiu nici azi, ce efect aveau, dar a doua zi tati era sanatos.
Cred, ca azi nu mai exista ventuze dar din pacate cu mult prea multe medicamente. Nu v-as sfatui sa le luati decit, cind nu mai e alta solutie. Ca tot stiintific s-a dovedit, o raceala tratata trece in 7 zile, una netratata in o saptamina!!!
Mai am un sfat, imbracati-va corespunzator, nu va mai gasesc microbii! nu neaparat cum arat eu in pat in poze, dar macar atita cit macar la fete si femei sa fie shalele acoperite! un fular este si la moda si apara, si se mai poate lega si asa de frumos , ca eu il port doar de dragul, de a vedea, cum imi sta cu el!!
Ramineti sanatosi, daca nu se poate atunci sa va faceti urgent sanatosi! PS nu va faceti griji din cauza pozelor, suferinta era doar pt. ochii vostri! nu am fost racita de 15 ani!

13 comentarii:

Anonim spunea...

Hei,tu!M-ai speriat,credeam ca chiar ai racit si stiu ce neplacuta stare e cand racesti,chiar si numai pentru doua zile,cat m-a tinut pe mine ultima,acum vreo 3 saptamani.Bune sfaturile date de tine,la care adaug eu:nu mancati inghetzata cand da frigul,ca asa am patzit eu acum,la inceputul toamnei.Da'ce buna a fost inghetzata aia dupa care am racit si ce cuminte m-am doftoricit!

Vergi spunea...

@viorica-cred, ca am facut o greseala strategica, trebuia sa incep cu asta, ca nu sint in realitate racita. Mi-a placut insa ideea, sa o fac un pic pe bolnava inchipuita. In rest intre gluma si realitate o sa gaseasca fiecare drumul, sa nu raceasca si sa aibe parte de o toamna frumoasa si o iarna si mai frumoasa!cu unicul leac un ceai cu mult rom doar asa de placerea de a bea rom!!!!

Sebastian Cochinescu spunea...

Fă-te bineeeeee!!!
Ai prefectă dreptate, mie în general în 7 zile îmi trec fără pastile răcelile. Din fericire sunt răcit doar o dată pe an.

Vergi spunea...

@sebastian-nimic nu va fi mai usor decit sa ma fac bine, ptc. nu sint racita!!m-a distrat ideea cu transforamarea in racita! si ma gindeam eu, ca atitea actrite vestite au curaj sa joace roluri , care le dezavantajeaza, de ce nu si eu??? la cit sint de vestita!!!!plus doar gindul, ca Mircea intra in jocul meu si face poze!!

Anonim spunea...

ba ai racit de-adevarat , ca te-am auzit la telefon cum stranutzi, nu mai face pe viteaza!ia fa bine si fa-te bine acushi, da' repede!sanatate!

Vergi spunea...

@luminitza-am stranutat?? pai treaba e asa, cind iti spun doi oameni ca esti beat, du-te in pat, daca sinteti de parere, ca am racit, ma duc sa caut ... romul si asta seara e pe lista ceai cu rom!! sau invers????multumesc pt.urarea sanatate, din alea nu primim destule si e atita nevoie de sanatate in lume!

Katja - stapana de Athos spunea...

Vergi, daca ai racit, fa-te bine, mai ales ca stiu ca tu racesti din an in Paste si ala foarte, foarte rar. Daca n-ai racit, ci ai jucat doar teatru, apoi esti o actrita tare buna si, mai mult decat atat, l-ai convins si pe Mircea sa-ti joace jocul facand poze. Hahahaha.

Vergi spunea...

@katja-pai nu am racit si Mircea are la mine de ieri seara multe bile din alea bune, ca nu stiu niciodata, care sint bune, rosii sau albe! nu as fi crezut o data cu capul, ca imi intra in joc! stii cum se spune, ein bißchen Spaß muß sein!!ca prea sint atitea lucruri serioase in lume, sa ne mai si jucam!bine ca nu ma jucam de-a ma doare maseaua , ca aveam si nenea doctorul linga mine!!!si clesti are destule nenea doctorul in camara!!!

Anonim spunea...

Din postura omului racit de doua luni... nici nu stiu ce sa mai zic. Sanatate!

Anonim spunea...

Uite eu te cred si incerc sa te ajut, ca sa fii crezuta:
OAMENI BUNI, VERGI NU E RACITA! NE-A PROPUS DOAR UN JOC IMAGINAR!!! HAHAHA!
Tema fiind raceala, eu sunt absolut convins ca nu exista boli ci bolnavi! Cum altfel s-ar explica faptul ca stai in casa cu cineva racit, si nu neaparat te molipsesti? Deci, fie microb, fie virus, bolnavii isi duc boala in functie de propriul organism. Ceaiuri, oameni buni!!! Beti ceaiuri!!! Ok, daca sunt complicatii gen infectii, bagati repede tratament cu antibiotice, nu inainte insa de a va fi facut antibiograma, pt. ca e posibil sa fiti rezistenti la un tip de antibiotic, si il luati pur si simplu degeaba! Semneaza, Un Doctor (in estetica, ce-i drept, hehehe! ;)

Anonim spunea...

P.S. Daca mai era nevoie, semnez si pe bune, adica, Mihai :))

Vergi spunea...

@genius-doua luni de raceala e cam mult, trebuie luate masuri ! ca nu se respecta nici macar regula ca trece in 7 zile! sau macar in o saptamina! eu zic, ca noi toti ar trebui sa facem ceva, sa ne creasca sistemul imunitar! concret nu stiu cum, alimentatie, sport , calirea organismului.Sa te faci sanatoasa!

Vergi spunea...

@doctor Mihai-noroc ca am vazut semnatura, ca tocmai voiam sa spun, ca exista si doctori in estetica, care se pricep la toate bolile!!!cu ceaiul ai insa dreptate,ca sa nu spun de antibiotice,eu de cind aud zilnic in praxis,cita lume e alergica la penicilina si ma gindesc, ca pe vremuri era unicul antibiotic pe care il stiam, ma ia cu groaza! asa ca antibioticele sa fie ultima treapta dar cu prescriptia medicului si nu a unei vecine, care tocmai a luat!