marți, octombrie 07, 2008

E toamna pe autostrada











eu sint un copil al soarelui, poate si unde sint nascuta in cea mai frumoasa luna anului, luna mai! asa ca pt.mine toamna nu exista, pina zilele astea mai precis. Fiind de doua ori pe zi pe autostrada , am facut descoperirea, pe care banuiesc ca au facut-o toti oamenii intr-o buna zi, si anume, tomna e anotimpul cu cele mai multe fetze! nu cred , ca exista anotimp in stare sa isi schimbe fatza de la un minunt la altul. Dimineata sint copacii inca verzi, la prinz ii descoperi rosiatici, a doua zi sint deja aurii si cindva cit de repede nu mai ramin decit niste crengi goale! cele mai frumoase zile ramin desigur cele in care soarele , asa cum a fost astazi si m-a facut sa iubesc si toamna!










12 comentarii:

Anonim spunea...

Si prin Romania a venit toamna. Si vremea e schimbatoare, putin cam perversa, adica te ademeneste, zice: "hai ca azi e soare, uite ce frumos e", pleci frumos de acasa fara haina groasa, pe drum pune de un norisor si pana sa ajungi incasezi si vreo doi stropi de ploaie, daca nu mai mult. Seara, acasa, dormi dezvelit, si a treia zi dimineatza, deci nu a doua ca atunci inca mai e cum e, constati ca ai gatul in piuneze. Azi dimineatza toti prezentatorii de la matinalele de la vreo 6 posturi de radio erau raciti sau vorbeau despre raceala de toamna.

Anonim spunea...

Mie imi place toamna si agitatia din pietze,cautand fel de fel de legume care se pot conserva pentru iarna.Maine am auzit ca in piata Moghioros se deschide un targ de toamna,tine 4 zile si sunt curioasa ce achizitii voi face de acolo,ca e primul an in care inca nu am pus spre exemplu,castraveti la murat.Si cu modestie recunosc ca imi ies cei mai grozavi!

Anonim spunea...

P.S.Se pare ca ai devenit un adevarat artist fotograf.Superbe poze de toamna!Felicitari!

Vergi spunea...

@genius-asta e capcana toamnei de cind ma stiu, niciodata nu pleci de acasa corespunzator imbracat. Mai ales, ca orice ai face , tot nu e bine, drept care isi fac de cap racelile alea, care trec netratate in 7 zile si tratate in o saptamina! solutia? un ceai bun cu rom la venirea acasa, o paturica calda si deja se incarca bateriile pt. a doua zi!

Vergi spunea...

@viorica-si asta face parte din toamna si parca ii simt lipsa , de cind nu mai sint copil.Adica mirosul acela din bucatarie, cind a bulion, cind a foi de dafin , ca se puneau muraturi, butoiul ala urias cu varza din pivnita, cu o zeama mai buna ca orice cola din lume!! cumparaturi frumoase si folositoare!o sa gust cu placere rezultatul!!

Sebastian Cochinescu spunea...

Ce poze frumoase! În Germania pe autostradă poți adormi liniștit la așa peisaje, așa că atenție sporită!

Katja - stapana de Athos spunea...

Mie imi place acea toamna de care imi amintesc din copilarie: blanda si aramie. Acum, vremea s-a dat peste cap si e atat de haotica incat nu mai intelegi nimic din ea.

Frumoase pozele si se incadreaza perfect in peisajul la care "visez" eu cand ma gandesc la toamna.

Anonim spunea...

O sa iau aparatul foto la mine azi, sa pozez niste frunze rosii, superbe, de pe gardul scolii! Asta imi place cel mai mult toamna! Peisajul (mai ales la munte) in care se imbina culorile frunzelor.
______________________________________
Sebastian si Mihai va invita sa vizitati blogul www.visuldeiarna.ro

Vergi spunea...

@sebastian-pozele din masina au fost facute si cu gindul la tine. Mi-am adus aminte, cit de fascinat ai fost tu la primul drum la noi de autostrada, ai filmat mai tot timpul si te bucurai ca un copil! autostrada este cu adevarat ceva fascinant mai ales acum, sint atitea culori pe drum, ca mai ales ca ajutor de sofer, cum sint eu, nu iti dai seama cind ai ajuns.
@katja-adevarul este ca nu mai exista anotimpurile pe care le stiam noi, unul mai frumos ca altul si mai ales respectindu-si ordinea! cind eram mici , stiam de ex. ca pe vremea babelor purtam deja ciorapi treisferturi, ca iarna ne astepta sania..Acum stiu doar ce luna e,si se intimpla ca e vara in aprilie ca acum doi ani si toamna in mai! cind e insa soare, e toamna pe care o stim cu totii.

Vergi spunea...

@mihai-exact asta m-a fascinat pe mine ieri, culorile incredibil de frumoase ale toamnei, faptul ca ele se schimba de la un minut la altul.Si nu cred ca un pictor ar fi in stare sa redea acele culori oricite incercari ar face. Abia astept pozele facute de tine, imi inchipui ce frumusete trebuie sa fie acum la voi!

Anonim spunea...

frumos, mai ales ca unul e cu filtru almbastru!sper ca nu conduceai in timp ce faceai pozele!

Vergi spunea...

@luminita-de un lucru poti fi sigura, nu conduceam ! eu nu conduc masina lui mircea, ca e prea mare! dar pot sa spun, ca am facut poze si inainte de intra pe autostrada, dar nu se potriveau cu titlul si am fost foarte uimita sa constat, ca Mircea oprea de cite ori il rugam, sa imi iasa o poza mai buna, desi nu prea avea voie!asta da sustinator de arta!desi cu mult regret recunosc, arta ar fi fost daca faceai de ex. tu pozele, eu am avut noroc de o zi de toamna minunata si de un aparat relativ bun pt.un incepator ca mine!