luni, septembrie 22, 2008

Ati ris azi?



daca inca nu ati apucat sa rideti, de grija, ca a venit toamna, ca poate miine ploua, ca v-a certat seful, lista ramine deschisa, cititi in continuare si va rog , un ha,ha, ha nu a daunat nimanui!-

-o mama merge cu fetita ei la doctor. Intreaba doctorul, fetita d-vstra se bilbiie intotdeauna? nu, raspunde mama, doar cind vrea sa spuna ceva!

-un client suparat in bordel. I s-a dat cea mai batrina prostituata , asa ca merge furios la sefa si spune, inteleg, ca e cea mai veche meserie din lume dar era cazul , sa imi dati chiar pe intemeietoarea ei?

-cum ajunge o blonda la marmelada? simplu, face o gaura in gogoasa si scoate marmelada!

-seful suparat rau pe un subaltern. Cum ai reusit sa faci atitea greseli intr-o singura zi? simplu, m-am sculat devreme de tot!

-de ce nu merg elefantii pe bicicleta? pai daca nu au deget cu care sa claxoneze?

-intreaba un barbat pe un altul. Cum e sotia ta in pat? de unde sa mai stiu si eu, unii spun ca buna, altii ca nu !

Chiar daca nu era de ris prea mult, un zimbet sper , ca am smuls de pe fetele voastre! o saptamina frumoasa!

8 comentarii:

Anonim spunea...

hahahahahahaha!

Anonim spunea...

Se zice ca unii oameni nu rad de ce vad sau aud,ci de ce-si aduc aminte...Dupa ce mi-am scormonit degeaba creierashul sa gasesc vreun banc bun si sa-l scriu,mi-am amintit o intamplare hazlie,petrecuta acum cativa ani buni la opera din Timisoara,la spectacolul Lacul lebedelor.Totul a fost bine si frumos,pana cand un balerin trebuia sa traverseze scena in diagonala,sarind doar intr-un picor,celalalt mishcandu-l in ritmul muzicii,ca un fotbalist care da cu piciorul in minge,ca sa zic asa.Facand el de multe ori miscarea asta,mandru nevoie mare(cred ca era singurul lui rol in balet),deodata i-a zburat pantoful din picior,direct intr-un fagot din fosa orchestrei,apoi pantoful a ricoshat in capul bietului clarinetist,care nici n-a avut timp sa se dumiresca ce s-a intamplat,timp in care bietul balerin continua sa-si mishte piciorul stang,in sus si in jos,fara sa observe ca ii atarna ciorapul pe care desigur il inghesuise in panoful care-i era desigur prea mare.Sala arhiplina,a izbucnit in hohote de ras cale de vreo 5 minute,timp in care dirijorul Mircea Popa,a fost nevoit sa intrerupa spectacolul si sa-l reia cu mare greutate.

Anonim spunea...

@viorica:din nou: hahahahahhaa!

Vergi spunea...

@luminita- ai vazut , ce sanatos e risul?? eu rid , te miri de ce dar oricum rid mereu, ca imi aduc aminte, cum spunea mami@, cind voiam sa pling, ca risul costa cit plinsul, desi sa ridem!
@viorica- eu una am ris cu lacrimi, am o singura problema, de ce nu mi-ai povestit intimplarea mai de mult?? as fi bucuroasa sa citeasca toata lumea ce ai scris, ar ride ca mine !uite, nu e nevoie de bancuri, ca sa ridem!mi-ai dat o idee, sa ne amintim , de cea mai comica situatie din viata noastra!

Anonim spunea...

Si tu te-ai gandit sa ne faci o bucurie si sa incepem saptamana cu o portie buna de ras? Crede-ma, am ras sanatos citind bancurile de la tine! La randul meu, m-am gandit ca saptamana inceputa cu voie buna mai indulceste stirea ca azi e prima zi de toamna :)
__________________________________________
Mihai a scris pe blogul său Găuri şi hăuri negre de râs
__________________________________________

Anonim spunea...

P.S. N-am ce face, deocamdata chiar daca voi nu vedeti clipurile din cauza ca nu aveti programul instalat, m-am gandit ca intr-un viitor apropiat o sa va faca placere sa le vedeti :)

Sebastian Cochinescu spunea...

Hahaha! :)

Vergi spunea...

@mihai-am fost cumva intr-un gind, nimic nu e mai sanatos ca si risul si nimic mai frumos, decit sa iti incepi saptamina macar cu un zimbet, fara sa oftezi de luni dimineata, ce o mai fi pe capul tau! poate si prin natura serviciului meu, unde sint cumva obligata,sa zimbesc si sa fiu prietenoasa tot timpul, si o fac din convingere, eu rid tot timpul! desi sint zile ca ieri sau azi, cind imi incep ziua la ora 7 si o termin seara tirziu de tot. Iar intre picaturi ma bucur, sa scriu si citeva rinduri si cind vad ca sint citite, atunci sa vezi zimbet pe fata mea. Chiar daca recunosc, ca nu am teme , care sa stirneasca interesul de fiecare data! ce ar fi insa sa tot scriem de te miri ce teme, una mai sofisticata ca alta??
@sebi-cu risul tau sanatos m-ai convins ca rindurile mele si-au atins scopul, asa ca sa o tinem toata saptamina doar in ha, ha, indiferent ce se intimpla! iti multumesc , ca desi stiu, cit de ocupat esti, cit de multilateral merge ziua ta, iti faci timp, sa imi citesti rindurile si sa raspunzi! cu blogul asta te simti ca la scoala, scrie lumea, ai o nota buna, nu scrie , nu prea!! dar sa fim cinstiti si corecti, fiecare din noi are atita treaba, ca de unde timp si de scris! oricum eu scriu cu placere si de ar fi sa imi citeasca rindurile doar o singura persoana! ratacita pe interet!! asta se vrea acum o gluma, ai voie sa rizi! cum sa te ratacesti pe internet???