duminică, septembrie 14, 2008

Speedy











in mod precis va puneti toti , cei care cititi titlul , intrebarea, ce mai inseamna si asta. Si ca sa nu va pun la incercare prea mult rabdarea, iata si raspunsul, Speedy este cea mai dragutza barca cu putinta, nu prea mare, doar de 6 persoane dar nici prea mica. Cel mai frumos la Speedy este ca locuieste in Roermond, o gura de rai in Olanda, cam vreo 30 km. departare de noi! Un orasel mic , cu case , ati ghicit , olandeze, una mai frumoasa si ingrijita ca alta , cu doua mari puncte de atractie pt. viziatator,i unul care incinta orice inima de femeie, un complex de Outlet-uri de cei mai vestiti designer, peste 120 de magazine, si un port de yachturi, resedinta lui Speedy al nostru!




Magazinele sint ca intr-un orasel din povesti, cu mici stradute, restaurante la marginea stradutzelor, unde de regula barbati cuminti, exista si asa ceva!!!, asteapta sa le vina consoartele pline de cumparaturi, ceea ce in mod precis asigura linistea casei pina ...saptamina viitoare! magazinele sint deschise si simbata si duminica si in toate sarbatorile, poate fi ceva mai frumos??




Cit despre portul de yachturi, ce sa mai spun, pe fluviul Maas se face cindva o bucla, un fel de lac imens, ei bine, acolo e portul! cu vase mici si vase mari , cu imbarcatiuni sportive, toti oamenii veseli, bine dispusi, nu poti trece pe linga o ambaracatiune fara sa fi salutat, bineinteles, saluti si tu la rindul tau! e plin de lume indiferent de ziua saptaminii! si mai e ceva unic, un rind de case plutitoare, care se ridica o data cu fluviul , cind vine apa mare, si coboara cuminti la loc, cind pericolul a trecut.




La plecarea din orasel te saluta nenumarati poney, unul mai frumos ca altul, de iti vine sa ii iei cu tine acasa, cu riscul , ca nu ai ce face cu ei , dar loc tot le-ai gasi.




Am scris despre Roermond nu intimplator, ci ca sa trag cumva un semnal de alarma, sint sigura ca exista peste tot in lume locuri minunate dar nu neaparat vestite si gasite in orice catalog de concediu, trebuie doar sa ne deschidem bine ochii, sa le vizitam , e destul de povestit si despre ele. Ca dovada pozele , pe care le atasez! aveti si voi asemenea locuri, care sint ele, mi-ar place sa aflu despre ele, sa vad , cum de v-au ramas in suflet si mai ales, de ce simtiti nevoia sa spuneti si altora sa le viziteze neaparat! cum fac eu acum cu Roermond!








10 comentarii:

Sebastian Cochinescu spunea...

Am făcut un filmuleț cu acei ponei, am să îl pun pe youtube curând. :)

Anonim spunea...

Tocmai am vazut pozele cu ursul,de pe blogul lui Mihai,un amestec de curiozitate,curaj si incontienta si m-am bucurat sa vad pe blogul tau,pe langa pozele minunate din Roermond,si o poza a mea hranind un ponei cu chipsuri.(Noroc ca aparatul nu a prins scena in care ma straduiam sa-mi dau seama cat de mare-i este gura si dintii,ca atunci v-ati fi dat seama,cat de"viteaza"sunt!)

Vergi spunea...

@sebi-abia astept filmul, ca intre timp au crescut. Si m-au dezamagit, ca eram sigura, ca vor ramine mititei de tot!si imi tot visam, ca luam unul acasa!
@viorica-adevarul este , ca scena cu hranitul de la distanta aia a fost foarte curajoasa si m-a umplut de respect!

Anonim spunea...

Vreau si eu la ponei! Si mai ales, vreau si eu cu barca! :)

Vergi spunea...

@mihai- nici barca nu fuge de acolo si poney-ul poate mai creste dar se fac tot mai multi pe cimpul ala, asa ca poftim pe la noi!

Katja - stapana de Athos spunea...

Foarte frumos la Roermond, si la barcute, unde una e mai frumoasa decat alta (insa Speedy e cea mai cea dintre toate), si prin magazine. Mai ales in perioada de reduceri! Am achizitionat de acolo doua genti bestiale!

Anonim spunea...

la noi in parcul unde ne plimbam cu barca sunt ponei de inchiriat.pentru copii, cu ora!abia astept sa-l vad mai maricel pe luca si hop cu el in sha!cat despre speedy, abia astept sa o incercam impreuna pe valuri!
ah, era sa uit, un oras care are un loc aparte in sufletul meu este Brasov!

Vergi spunea...

@luminitza-cred si eu ! Brasovul e chiar de admirat si cred ca orasul in care mi-ar place sa locuiesc, daca ar trebui sa traiesc in romania! hi, hi, nu trebuie! abia astept sa il vad pe luca calare pe un poney, e asa ceva de frumos, cred, ca sa fi avut poney pe linga noi cind eram mici, ii adoram! bine macar ca i-am descoperit acum! cit despre Speedy, nu fuge nici Maasul, nici barca, eventual creste si ne plimbam noi!

Vergi spunea...

@katja - orasul e la fel de frumos, cit despre magazinul de posete, ala de pantofi, ala de rochite, ala de bluzite, ala de pulovere, sint toate acolo si te asteapta!

Vergi spunea...

@mihai-e simplu de tot, poney sint acolo tot anul, barca mai e pina la 1 nov., cind se muta in curtea unui taran, asa ca ce astepti? plus ca nu sint asa periculosi ca ursii tai!!