miercuri, septembrie 24, 2008

Carpe diem!


o mai stiti pe Alba ca Zapada si pe piticii ei? locuiesc la mine in gradina , multumesc Cristina, si uitindu-ma eu astazi la ei ( o duc bine, locuiesc intr-un rondou de trandafiri) mi-am dat seama, ca am devenit cumva cu totii ca piticul acela, care bombanea tot timpul! asa incepe si ziua celor mai multi dintre noi! bombanim :
- ca ne trezim cu mult prea devreme
-ca trebuie sa mergem la servici!
-ca e prea cald, prea frig, prea ploua!
-ca in autobus sau tramvai e multe prea aglomerat si oamenii mult prea nervosi!
-ca in masina personala e si mai rau, ai de a face cu atiti asa numiti soferi!!care habar nu au sa conduca si se joaca cu viata lor dar mai ales cu a ta!
-ca ne persecuta seful si ne ia tot cheful de munca, ca tot am venit fara chef la servici!
-ca ne ducem acasa, unde ne asteapta si mai multa munca!
-ca mai scrie cite o Vergi pe blog si ne luam timp si pt. ea, sau asta am vrut sa o spun la pagina cu zimbiti va rog??
-las lista deschisa, sint curioasa , ce motive aveti voi de bombanit, sa nu aud, ca exista cineva, care nu o face, ca ma pune pe ginduri!!
Daca ma gindesc insa bine, nu avem niciun motiv de bombanit! sa ne amintim mai bine in fiecare dimineata de vechiul dicton latinesc si totul pare mai frumos! noi traim azi si aici, nu avem de unde stii, ce se intimpla peste o secunda, nu e pacat , sa nu ne bucuram , de ce avem?? eu stiu oameni, care nu se pot bucura de o zi cu soare, de teama, ca miine soarele dispare! sigur, nimic nu e imposibil in univers, dar daca azi soarele straluceste, sa ne bucuram, sa fim siguri, ca va mai straluci niste milioane de ani!!! asta e treaba lui, a soarelui,a noastra e doar sa stim, sa ne bucuram de fiecare clipa, sa stim sa facem frumoase si momentele nu prea vesele din viata noastra!
Eu una incerc in fiecare zi si imi reuseste mai de fiecare data! cum e cu voi?

14 comentarii:

Sebastian Cochinescu spunea...

Eu bombănesc când mi-e somn!!! :)

Anonim spunea...

Eu cand sunt bolnava!
Da tzin minte un scandal pe care l-am facut intr-un microbuz soferului mare iubitor de manele. Problema e ca risti sa te dea jos... de parca ar fi microbuzu lu' ta-su!

Katja - stapana de Athos spunea...

Hei Vergi, revin si eu la tine pe blog dupa o pauza lunga de "instruire profesionala" in care am tot avut motive de bombanit. Bun... sa o luam de la capat... Bomban atunci cand imi dau seama ca am prea multe de facut si timp prea putin, cand e coada imensa la casa de la supermarket si casierita ca un melc, bomban cand vad pe strada vreun om care da intr-un animal (atunci nu prea mai bombam, ce-i drept, tip pur si simpu la respectivul), bomban cand urc in lift si pute a tigara... Si lista poate continua, insa il las si pe cel de dupa mine sa mai zica ceva... :D

Anonim spunea...

Azi am intrat intr-un magazin de suveniruri si mi-a placut nespus de mult o figurina mica,alba,un ingerash superb,tinand in maini o viara si un arcush.Pe loc mi-am zis:asta va fi al meu! si mi l-am cumparat.Pot spune ca a fost un fel de"carpe diem!",nu-i asa?

Anonim spunea...

eu sint sheful, care va bombaneste pe voi cele cinci colaboaratoare ale mele! dar numai cind meritati. si ma bucur, cind nu trebuie sa o fac! si mai bombanesc in pauza de prinz, cind imi e foame!

Vergi spunea...

@sebi-si eu as bombani, cind imi e somn, dar mi-e teama, ca imi fuge somnul! asa ca mai bine bombanesc , dar rau de tot, cind sint trezita fara mila!!!fa si tu la fel!
@genius-cind omul e bolnav sint de parere, ca are dreptul sa bombaneasca si mai ales, nu are voie nimeni in jur sa fie suparat de asta, ajunge o pedeapsa, boala! treaba cu manelele in autobus am constatat-o pe ... urechile mele, e un cosmar! numai, ca nu cred, ca apuci sa spui ceva soferului, ca sar restul de sustinatori ai lui!!macar de le-ar da mai incet!asa ca numeri statiile si te eliberezi cindva!

Vergi spunea...

@katja-bine ai revenit, am inceput sa va simt lipsa, cind nu scrieti careva din voi.Lista ta se aproba, sint exact motivele pt. care as sari si eu in sus! cel mai tare sar insa, cind sint batuti copii si amenint ca ii iau si ii duc la forul tutelar!! stii care e risul lumii, inca niciodata nu a spus un parinte, cu ce drept te bagi, si se scuza cu totii! cel putin asa era pe vremuri, nu stiu acum! poate ar incepe sa ma bata si pe mine!!

Vergi spunea...

@vioirca-tu esti chiar la subiect, ca in rest pe tine nu te-am auzit niciodata bombanind! bine ai facut, eu am o prietena, de la care am luat o treaba buna, adica ea spune, viata iti ofera asa de putine bucurii, asa ca daca poti tu sa iti oferi o bucurie, sa o faci intotdeauna! si desigur si asta e carpe diem!iar ingerasul e cu adevarat minunat de frumos si ar fi plins sa fi ramas singur in magazin!
@mircea-na so was!!! seful in persoana, bine ai venit pe blogul meu,era si cazul! mda, ce sa spun acum public, de rau nu pot, ca ne tai cine stie ce avantaje, dar recunosc ca tu ca si toti sefii aveti toate motivele sa mai bombaniti! cu o rezerva adresata tuturor sefilor, tonul face muzica! si o observatie, care incepe dulce, parca nu arde asa de tare!

Katja - stapana de Athos spunea...

@Viorica - vrem (eu, Sebi si chiar Athos) sa vedem ingerasul. Vorbesti tu cu Vergi sa faca o poza si un post care sa se lege de el. M-ai facut tare curioasa!!!!

Vergi spunea...

@katja-asta se numeste transmitere de ginduri, tocmai puneam azi la cale legat de ingeras, ca il fotografiem miine si va urma un text potrivit, nu spun , ce !!!
am raspuns eu, ptc.Viorica e foarte ocupata, nu i-a mai vazut de mult pe circotasi, asa ca s-a retras in vastele ei apartamente! fotografia o va face ea, s-a dovedit plina de talent la capitol!

Anonim spunea...

Eu bombanesc rau cand mesteresc cate ceva si ma lovesc din greseala, imi intra cate-o aschie in deget, ma zgarie vreun ghimpe din tufa de trandafiri pe care o curatz sau cate un mic spin din zmeuris. :D
__________________________________________
Mihai a scris pe blogul sau Vrem sa fim imblanziti?

Vergi spunea...

@mihai-asta da motiv, sa bombanesti!asta daca nu esti ca mine, ptc. eu ma lovesc zilnic in bucatarie, ma ard cel putin la doua zile,ma tai macar o data pe saptamina! dupa care , ce e la gura mea, bine, ca nu e nimeni alaturi! asa ca ma bucur, ca nu sint o exceptie! deci, bombaneste de cite ori ai ocazia!

Anonim spunea...

eu bombanesc cand fumeaza antoine, pe geam ,fiindca trebuie sa suport fie si doar pentru 2 minute un geam deschis!si sunt foarte friguroasa din fire!

Vergi spunea...

@luminita ce te faci vara, tot frig vine? eu gasesc un gest frumos din partea lui antoine, ca se gindeste la voi si nu fumeaza in casa ca atitia alti fumatori! pleaca si tu de linga geam, sau imbraca ceva gros, sau spune-i bancul cu ardeleanul. Un ardelean deschide un geam in tren si un calator il apostrofeaza, inchide bade geamul, ca e frig afara. Ceea ce ardealeanul chiar face dar intreaba, no si amu e mai cald afara??