duminică, septembrie 21, 2008

Larry Hagman











nu mi-a venit sa cred aseara, auzind stirea JR Ewing implineste astazi 77 de ani!
ma uitam la o emisiune, asa cum imi plac mie simbata seara, emisiuni usoare, sa nu te mai gindesti la nimic decit la emisiune, cu multa muzica, dansatori, culori frumoase, invitati de onoare! exact asta era emisiunea cu pricina, cind deodata apare oaspetele de onoare, Larry Hagman, un actor cred iubit si apreciat in toata lumea , un actor, care orice film ar mai fi turnat dupa aia, tot JR Ewing, cel rau raminea! lucru , care insa in ani nu l-a mai deranjat deloc. Era insotit de sotia lui, cu care este casatorit de 45 de ani, lucru rar la Hoolywood, o doamna foarte batrina, foarte ridata dar parca de aia frumoasa, adica o persoana, care a stiut sa imbatrineasca cu multa demnitate si care dupa ani avea privirea aia radioasa, tot al meu a ramas, priviti-ne!!!
Un om minunat acest .. rau de JR, un om pus pe shotii, ceea ce a dovedit-o si aseara, adica a rugat sa i se implineasca o dorinta mai veche,sa dirijeze o mica formatie tipic de Bayern, ceea a si facut , bineinteles in costumul de rigoare!! ii statea foarte bine, si ca sa dovedeasca cit umor are melodia era mult asteptata melodie , care anunta serialul! serialul de la care nu ne dezlipeam din fata televizoarelor si se pare, ca acelasi lucru se intimpla si astazi dupa 30 de ani de la filmarea primului episod!
LA FOARTE MULTI ANI JR, LA FOARTE MULTI ANI LARRY!!!

11 comentarii:

Anonim spunea...

Inainte de a veni aici"in concediu",urmaream seara de seara reluarea serialului Dallas pe postul Romantica(pa care aici din pacate nu il prind),spre surprinderea vecinelor mele de bloc care ma intrebau cum de mai am rabdare sa-l revad pentru a treia oara.Pai,prima oara l-am vazut alb-negru,ca n-aveam televizor color,dar tot il urmaream saptamana de saptamana,fiind printre putinele filme americane la care aveam acces si care imi si placea.A doua oara l-am vazut imediat dupa revolutie,cand a fost reluat de un post TV,ca imi placea sa-l vad color,iar a treia oara,fiindca eram curioasa sa imi amintesc,ce ma fascinase la serial atat de mult.Lasand la o parte ca actiunea nu ma mai intereseaza,nu numai ca o cunosc deja,pot spune ca imi place sa imi amintesc"moda"anilor 80,chipurile placute ale actorilor,interpretarea stralucita a rolurilor de catre acestia,de la care multi actori de seriale,straine sau autohtone ar avea ceva de invatat si nu in ultimul rand dialogurile lor atat de firesti,care par atat de reale.Pe actorul Larry Hagman,l-am vazut pe cand era mai tanar si tare frumusel,intr-un film,o comedie de fapt in care interpreta rolul unui aviator,film care mi-a placut tare mult.In Dallas,desi are un rol negativ,de la un capat la altul al serialului,si-a interpretat atat de inteligent rolul,incat simteai ca parca il si simpatizezi atunci cand nu-ti venea sa-i dai cu ceva in cap.Ca dovada,publicul numeros de la spectacolul de aseara,l-a primit si ovationat indelung cu multa simpatie.Pozele o dovedesc cu prisosinta.

Sebastian Cochinescu spunea...

Cred că Dallas si Sclava Isaura au fost primele telenovele din România de după 89...
Îmi aduc aminte de vremuri frumoase, când eram copil.

Vergi spunea...

@viorica-dallas a fost cu adevarat in film fascinant dar sint sigura, ca toata lumea recunoaste, ca fara JR nu ar fi avut niciun farmec! personal am o amintire comica! venisem de Craciun in Romania, toata familia era adunata in jurul bradului, bucurie mare, ca a venit Mos Craciun, cind deodata a amutit toata lumea, incepea ultimul episod! eu nu aveam chef sa il vad, asa ca am fost gonita in camera de alaturi, unde am stat cuminte, dar s-a terminat filmul si nimeni nu ma salva!!! toata familia era asa de prinsa de comentar , ca efectiv uitase, ca ma lasasera cu Lucica in camera de alaturi. De unde cindva ne-am eliberat singure!!si tot nu a observat nimeni , ca am aparut si noi!!!!
@sebi-dallasul il stiam deja pe de rost, asa ca nu a mai fost interesant sa il revad, dar cind am ajuns in Germania si s-a dat Sclava Isaura, cred, ca eram in stare de orice, sa nu pierd niciun episod. Personal imi lipsesc filme de genul asta, care sa te faca sa uiti de tristeti metafizice, de discutii prea intelectuale, pur si simplu e minunat , sa poti trai cu adevarat un film!! dupa care poti ride de el si de tine, dar minutele cind te contopeai cu filmul, nu ti le ia nimeni inapoi!!si aprecieri gen film de doi bani, trec pe linga tine!!

Anonim spunea...

te felicit pentru poze!de expozitie de arta contemporana direct!mi le dai si mie pentru "pirate"? gasesc eu un concept-context!
@sebi:si "Familia Guldenbourg"!

Anonim spunea...

La multi ani, Larry Hagman! Ce personaj puternic era JR! Si, in general (exceptand ultimele episoade), cu cat profesionalism a fost facut serialul Dallas! Nu cred ca vreo telenovela de azi se mai ridica la acel nivel (e drept ca nu sunt cel mai in masura sa fac aprecieri aprofundate pe subiectul "telenovela" - pt. ca n-am rabdare sa le urmaresc -, dar imi dau si eu cu parerea, ca simplu telespectator)

Anonim spunea...

Inca o tema ce-mi aminteste de tineretea mea.Am o prietena buna(de fapt e singura,caci intr-o viata de om nu poti avea decit un singur prieten adevarat)care din 85 e in Germania si,pe vremuri,ea avind tv.color,mergeam in fiecare simbata la ea numai si numai penru a vedea serialul Dallas.Eram indragostita de J.R.nu ca personaj ci,ca barbat.Eram moarta dupa el,iar rolul interpretat,ii venea ca o manusa si-l facea si mai atragator.A fost si in Romania acum citiva ani,tot cu nevasta si,contrar faimei lui de om rau,a fost un simpatic! Oricum,parerea mea e,ca niciodata nu i-au stat bine ochii in cap,are acea privire care-ti patrunde pina-n suflet,te uda pe sira spinarii!
Sa traiasca multi ani,fericit alaturi de familie.Este un om pe care nu-l poti uita usor.

Sebastian Cochinescu spunea...

@lumi: Daaaa cu Lauritzen! :)

Anonim spunea...

@sebi:laurizen e ala care semana cu radu, nu?

Vergi spunea...

@luminita-ma bucur ,ca au fost asa apreciate pozele facute de Viorica!ti le-am trimis!
@sebi-ai dreptate,si ala a fost un mare serial si cu o distributie de aur, as privi cu placere oricind o reluare.

Vergi spunea...

@mihai-cu adevarat e nevoie de multa rabdare sa urmaresti un serial mamut ca si Dallas, dar cind intri in miezul lui e ca un drog, nu poti scapa niciun episod. Cit despre JR a fost rolul vietii lui!
@laura-frumos este ca noi ca spectatori punem intotdeauna semnul egal intre actor si persoana lui reala. Era pe vremuri un serial" Om bogat, om sarac " si povestea personajul negativ intr-un interviu, ca nici macar la benzinarie nu voia sa il serveasca nimeni! am citit viata lui JR si desigur e ca om cu totul altfel. Si il cred, dovada, un om ca el, cu faima lui si a ramas la sotia lui, au imbatrinit frumos impreuna!

patty_35 spunea...

L-am apreciat intodeauna pe Larry Hagman... Ca actor, dar mai ales ca om.