miercuri, septembrie 10, 2008

Ce mai mincam?

incep cu scuze, am apasat pe ceva si mi s-a si publicat titlul si ala scris gresit. Asa ca o iau de la capat, ce mai mincam e intreabarea, pe care nu se poate sa nu si-o puna fiecare femeie in fiecare zi si sa nu aiba un sentiment de usurare, cind a mai trecut un prinz!!! asa ca ea am astazi doua sugestii, imi pare rau doar de voi dragi barbati, ce tema neinteresanta dar mai stii...
-PIEPT DE PUI CU SOS DE SMINTINA: se iau 6 bucati de piept de pui, se condimenteaza bine,se aseaza intr-o tava de dat la cuptor. Se iau doua pungi de supa de ceapa, sau ce alte gusturi preferati , de la Maggi sau alta firma, se amesteca cu 4 cutiute de frisca de batut , se pune peste carne. Se da la cuptor circa 40 de minute . Se maninca cu orez fiert si cu salata verde.( am o problema cu frisca aia, nu stiu , daca ati inteles si nu stiu cum se numeste Schlagsahne, deci smintina aia de frisca dar nu alta smintina )
-CREMA DE ANANAS: se taie marunt bucatele dintr-o conserva de ananas, se pun pe fundul unui castron. Separat se face o budinca din un pachet de budinca de vanilie, amestecata insa cu sucul de la anas, in total trebuie sa fie la un pachet 3/8l. Se da la racit si se amesteca cu o cutiuta de 250 gr brinza de vaci cu un procent mare de grasime in ea, se adauga o cutie de frisca de batut (200 gr.)
La cantitati mai mari se face desigur portia dubla sau tripla.
Pofta buna!

13 comentarii:

Katja - stapana de Athos spunea...

Hehehehe, bun postul acesta. Uneori si eu am astfel de dubii legate de meniul din ziua respectiva. Dar am 3 alternative:
1) fac ceva care sigur place (snitele si piure);
2)inventez ceva (vezi la mine pe blog);
3) mergem la restaurant.

:)

Katja - stapana de Athos spunea...

P.S. Ca sa stergi celelalt post gresit, mergi in "Mesaj nou" si langa "Postare" - acolo unde tu concepi posturi noi, ai o alta fereastra numita "Editati articole". Intra acolo si ai o lista cu toate posturile tale. Selecteaza postul cu greseala (da clik in patratelul din dreptul lui) si sterge-l. Gata!

Anonim spunea...

Daca ar fi dupa mine, as manca prajituri non-stop. Si intre prajituri mancare buna :))
Dar cum nu prea e bine sa mananci atatea prajituri (of, ce bine ar fi daca ar fi, da nu e )... inghit si eu in sec si mai iau o gura de apa, sau ceai... mai bine un ceai bun, si niste "rabdari prajite"!

Anonim spunea...

azi fiind la socri, antoine va face retzeta lui de tarta de prune si eu niste mici!tine-mi pumnii sa iasa micii ca-i facem la gratar!retzetele tale sunt minunate, am sa le incerc la intoarcerea acasa!

Anonim spunea...

Buna tema! Ce mai mincam si mai ales cum?
Eu maninc tot ce-mi place si-mi permite buzunarul.La noi in familie, zic eu,se maninca bine,adica nu lipsesc cele doua feluri(cu mici exceptii)felul unu si felul doi,mai rar felul trei.Dar acum,ca e sezonul fructelor,felul trei e compus din ele.Pot zice ca avem o regula sfinta;anume,nici o zi fara zeama (supa,ciorba)Prima ta reteta suna bine,imi face cu ochiul si.....mai mult ca sigur o voi face.

Anonim spunea...

Ce bine ca eu sunt in concediu si nu ma preocupa intrebarea,ce mai gatesc azi!(hi,hi!).Mie mi-a placut foarte mult mancarea pe care ai facut-o dupa reteta de azi,asa ca o recomand cu caldura celor care citesc textul de azi.Pot sa va divulg un secret.Simt dupa mirosul care vine din bucatarie,ca maine vom manca(la cererea unanima)iahnie de fasole.Abia astept prinzul de maine!!!!!!!!

Vergi spunea...

@katja-stapina de athos :din ce faci tu cel mai mult mi-a placut ideea cu mersul la restaurant, incredibil, dar oricit de bine as minca la oricine intre a merge la restaurant sau la masa aia, as alege restaurantul. Mie imi place atmosfera de acolo, cred, ca de aia cele mai frumoase saptamini din an ramin cele de concediu, unde unica grija e , ce mai imbrac si...sa trec facindu-am ca nu vad bufetul de desserturi!!!
multumesc de informatie, am sa incerc sa vad, daca imi reuseste!

Vergi spunea...

@genius: cunoastem, eu as incepe ziua cu o ciocolata fierbinte, as minca la prinz supa de ciocolata, si la desert prajitura cu cea mai multa crema. Sincera sa fiu chiar asa as face, dar zilele astea am constatat ca eu ca maninc un pic prea multe dulciuri, o sa iau masuri! nu am spus cind!!!

Vergi spunea...

@pirate-art: sint sigura , ca ti-au iesit mititeii si nu ai facut de ris cea mai buna mincare romaneasca. Aici se gasesc de gata dar cred, ca nu imi place, ca se numesc civapcicii si se lauda sirbii ca e mincarea lor traditionala. Te pomenesti ca au dreptate!

Vergi spunea...

@laura: mie mi-a placut intotdeauna bucataria banateana, ii iubesc insa pe nemtii de aici, ca nu prea maninca supe si m-au scutit de munca cea mai grea in bucatarie. Nu e rau cu trei feluri la masa dar un pic cam mult, asa ca noi facem asa un meniu doar cind vin copiii la noi la masa. Si Raducu nu scapa ocazia sa nu spuna.meine Mutter, stie sa faca doua supe, Nr.1 si Nr. 2, adica de pui sau cu perisoare!!!e cam exagerat, cred, ca stiu sa fac macar vreo 4 feluri de supa!

Vergi spunea...

@viorica: am fost deconspirata, imi tin musafirii cu iahnie de fasole!! e facuta insa la cererea generala si daca nu inchid bucataria mincam la prinz miine doar carnea, deja am vazut doua persoane dubioase dind tircoale la cratita pusa la racit!! in orice caz ramine la mine deviza, gatesc orice, ce nu ma tine mult in bucatarie! astept sugestii!

Anonim spunea...

Mmmm, ce pofta de papa bun mi-ai facut! Uite, chiar maine cred ca o sa incercam reteta asta cu pui cu smantana! Abia astept sa vad cum iese (ca tot am promis ca ar trebui luate masuri urgente de slabire, hehehe!) :)

Vergi spunea...

@mihai-lasa slabitul pe alta data, pacat sa nu gusti asa o bunatate!