luni, septembrie 29, 2008

Egiptul vazut de noi...




am vazut Egiptul din trei perspective, una mai diferita ca alta dar care in ansamblu, ne-au aratat ,ce inseamna aceasta tara atit de fascinanta!
mai intii ca oaspeti ai Clubului Robinson am cunoscut latura cea mai frumoasa a tarii, frumusetea naturala a marii combinata cu luxul amenajat de mina omului, asa ca pt. cei care nu au iesit din club, mai ales copiii , Egiptul este o tara bogata, in care ai impresia ca te afli in 1001 de nopti!
am cunoscut Egiptul in drumul spre Valea Regilor, un drum fascinant desfasurat intr-o coloana de peste 100 de autocare, cu popasuri, unde am vazut beduini, despre care credeam ca exista doar in povesti, oameni care duc o viata incredibila in lupta impotriva a tot ce inseamna o natura dusmanoasa dar care supravietuiesc de mii de ani ,cu sate si mici orase de o saracie fara seaman! si nu in sfirsit Valea Regilor! locul, care initial a fost o necropola e Egiptului Vechi si in care ulterior au fost descoperite peste 63 de morminte de faraoni, ce sa mai spun de incredibilele temple, daca ar fi sa le amintiesc doar pe cele ale lui Hatschepsut, Amnophis, Ramses III sau Ramses III. Dintre multele morminte cum sa nu il amintesti macar pe cel al lui Tuthanchamon.
Si am incercat sa fim noi egipteni, nu stiu , daca am reusit , nu cred ca ajuta doar o imbracare de galabeea! dar a facut-o toata lumea de la copii la adulti cu multa placere!






11 comentarii:

Anonim spunea...

aici il las pe Sebastian sa comenteze, ca unul care a si fost la fatza locului!
ce e dragutz e ca v-ati imbracat acolo si voi si ei in egipteni?asa e regula cu turishtii?

Anonim spunea...

Domnul din prima poza(cel inalt)e tot un egiptean?(ha,ha!).Ai avut curaj sa te urci pe camila?Cred ca aveti multe amintiri frumoase de acolo.Mai,mai ca m-as incumeta si eu intr-o zi sa vizitez acele locuri.

Vergi spunea...

@luminitza- a fost chiar mai dragut, intr-o seara am gasit in camera cele doua galabeea cu rugamintea sa le imbracam pt. event-ul din seara aia. Am fost tare bucuroasa, ca absolut toata lumea le-a imbracat, eu m-am incurcat doar la legatul turbanului, asa ca am renuntat. La plecare am putut sa le cumparam pe 10 euro bucata, pt. un egipteam de rind bani foarte multi, pt. noi mai mare rusinea sa ne gindim!

Vergi spunea...

@-viorica-ai dreptate, mircea s-a bucurat de un succes imens acolo, o data ca arata ca un egiptean si apoi ptc. i-a batut pe toti la table, de il cunostea tot clubul.Un concediu in Egipt nu pot decit sa recomand, bineinteles fara exagerari, adica daca se stie ca anume zone sint mai periculoase, sa fie evitate!in rest ne-am simtit fantastic!

Anonim spunea...

intr-adevar,chiar acum au spus la shtiri ca au fost rapitzi turishti unsprezece europeni venitzi in excursie in Egipt!deci prudentza totushi!

Anonim spunea...

Dar ca mi-ai adus o punguta cu nisip din Egipt, fiindca te-am rugat, am voie sa zic? Hehehe! Frumoase poze!...

Vergi spunea...

@mihai-acum chiar ai voie dar cind imi aduc aminte, in ce panica am intrat citind, ca nu e voie de adus nici macar scoici sau corali aruncati de mare! si eu culesesem asa de multi si asa de frumosi si i-am redat marii!! cu regretul , ca nu e bine intotdeauna sa fi prea disciplinat!dormi insa mai linistit, azi insa nu as fi lasat coralii, ca erau asa de frumosi si aveau asa forme fantastice!

Vergi spunea...

@luminitza-turistii au fost intre timp eliberati, daca am ascultat eu bine stirile, totusi ramin la parerea ca nu isi are rostul , sa exagerezi cu niste lucruri, cind exista o probabilitate cit de mica, ca in final sa te joci cu propria viata!

Vergi spunea...

@mihai-era sa uit , multumesc pt. aprecierile la adresa pozelor. Eu ramin la capitol de moda de veche, adica astazi ai toate posibilitatile pe care ti le poate oferi tehnica moderna, sa te informezi ca si cum ai fi de meserie! eu ramin insa la pozele facute de mine si mindria, acesta e un templu si in fata lui sint eu! deci puteam pune un templu luat din google, album, wikipedia, dar sursele astea sint la indemina oricui! si tema era, Egiptul vazut de noi...

Sebastian Cochinescu spunea...

Într-adevăr Egiptul este o țară în care merită să te întorci! De-abia aștept să mai mergem acolo!

Vergi spunea...

@sebastian-intr-un gind cu mine, si eu abia astept sa ne reintoarcem cindva dar de data asta o sa ne alegem un hotel undeva intr-un oras oarecare, sa cunoastem viata adevarata, cu bucuriile si necazurile bastinasilor! cum ar veni la fata locului , nu prin ochelari roz, desi ce frumos e sa vezi si asa!!